Pijpen not done

16-06-2011 12:44 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat pijpen redelijk geaccepeerd was in de gemiddelde relatie, terwijl anale sex niet voor iedereen even 'hot' is. Wie pijpt er niet en waarom eigenlijk niet?
@ Miep

Dat je het niets vindt is 1 ding, maar het VIES vinden terwijl het een brandschoon geslachtsdeel is vind ik onzin eigenlijk. Het kan dan niet vies meer zijn. Dan hou je er gewoon niet van.
quote:elastiekje schreef op 16 juni 2011 @ 14:17:

[...]

Nee, omdat ik je zo'n lekker recht voor de raap mens vind

Helder.

Bedankt!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik vind pijpen wel lekker om te doen en ik doe het graag.

Alleen ik kan me ook levendig voorstellen dat mensen het goor vinden om te doen en het liever niet doen.

iedreen heeft zon zn behoeftes toch?
Het idee kan natuurlijk vies gevonden worden... Mooie quote van DeNiro uit Analyze This: "Hey, that's the mouth she kisses my kids goodnight with! What are you, crazy?" Over waarom hij zich alleen laat pijpen door zijn maîtresse.

Verder vind ik het een mooi topic en sluit het na 5 bladzijden nog prima aan bij wat de vraag was... Alleen heb ik nog geen aanvallen gemerkt hoor Miep, alleen verontwaardiging en wat interpretatiemissers...
quote:dubiootje schreef op 16 juni 2011 @ 14:16:

[...]

Ik herhaal hem nog even, want ik ben wel benieuwd naar het antwoord.En dat is dat haar partner een pijpbeurt belangrijker zou vinden dan een fijne liefdevolle relatie met 2 kinderen én een goed sexleven. Dan zou haar plek ernstig verlagen naar pijpslaaf.. oid..
quote:breezerananas schreef op 16 juni 2011 @ 14:12:

Huh...dus buiten beffen en pijpen om zitten er bij jou maar 2 dingen in je pretpakket ??!!

Als pretpakket staat voor " echte " sexuele handelingen tijdens een voorspel? ( zonder attributen? ) Ja, dan kom ik even zo snel op niet veel anders uit dan trekken en vingeren.

Maar goed, ik reken tongzoenen en strelen en kriebelen, krabbelen en bijten en aan tepels trekken/ draaien , klappen op de bil, knabbelen aan een onderlip of oorlel etc. dan ( en dat is misschien voor jou misleidend ) ook niet mee.
quote:miep1985 schreef op 16 juni 2011 @ 14:22:

[...]

En dat is dat haar partner een pijpbeurt belangrijker zou vinden dan een fijne liefdevolle relatie met 2 kinderen én een goed sexleven. Dan zou haar plek ernstig verlagen naar pijpslaaf.. oid..Misschien handig als ze zelf antwoord geeft.
Ookal pijp ik wel, ik maak me soms ook wel zorgen omdat het een grotere oorzaak van keelkanker schijnt te zijn dan roken.

http://www.nu.nl/wetenschap/2451972/ora ... oken-.html
quote:dubiootje schreef op 16 juni 2011 @ 14:16:

[...]

Ik herhaal hem nog even, want ik ben wel benieuwd naar het antwoord.Ik blijf me niet verdedigen
quote:elastiekje schreef op 16 juni 2011 @ 14:18:

@ Miep

Dat je het niets vindt is 1 ding, maar het VIES vinden terwijl het een brandschoon geslachtsdeel is vind ik onzin eigenlijk. Het kan dan niet vies meer zijn. Dan hou je er gewoon niet van.Je zegt het al heel goed elastiekje. Ze vindt het vies. Ze zegt niet dat het vies is. Ik vind bloemkool ook vies, ook hebben de roosjes een uur in een bak water liggen weken en heb ik ze daarna nog 10 x afgespoeld !!
Hoezo verdedigen, het is een oprechte vraag (mijn enige in dit topic). Ik ben er echt benieuwd naar.
Ga in therapie!
quote:breezerananas schreef op 16 juni 2011 @ 14:26:

[...]

Je zegt het al heel goed elastiekje. Ze vindt het vies. Ze zegt niet dat het vies is. Ik vind bloemkool ook vies, ook hebben de roosjes een uur in een bak water liggen weken en heb ik ze daarna nog 10 x afgespoeld !!Precies! Ieder zn voorkeuren..
Maar dat heeft letterlijk te maken met je smaakpapillen. Precies waarom ik ook snap dat men slikken vies kan vinden. Maar als een geslachtsdeel goed gewassen is, er geen geurtjes meer aan hangen etc, dan is het toch niet VIES? Dan vind ik het meer een kwestie van, ik WIL het niet, ik hou niet van zoiets groots in mijn mond of wat dan ook. Ik vind het gewoon (mening ook ) belachelijk om het als 'vies' te bestempelen als iets gewoon schoon is.
quote:dubiootje schreef op 16 juni 2011 @ 14:27:

Hoezo verdedigen, het is een oprechte vraag (mijn enige in dit topic). Ik ben er echt benieuwd naar.

Je kan het toch zelf al invullen ? als een man na jaren zijn relatie zou beeindigen omdat er niet gepijpt word dan voel ik me net een pijpslet die alleen daar goed voor is ..

We hebben een goede relatie, zijn gek op elkaar, hebben twee geweldige kinderen, ons leven is ( bijna ) perfect en dat laten wij echt niet beinvloeden door een pijp of bef beurt, als je dat wel zou doen dan weet je toch als partner al gelijk genoeg ?
quote:elastiekje schreef op 16 juni 2011 @ 14:01:

Maar pijpen kun je niet 'vies' vinden als het daar brandschoon is. Slikken is dan een ander verhaal, dat kun je best vies vinden. .En waarom zou dat niet kunnen? Omdat jij dat vindt??
quote:jur606 schreef op 16 juni 2011 @ 13:08:

gelukkig heeft mijn vrouwtje er niet zoveel problemen mee

en natuurlijk probeer ik ervoor te zorgen dat i altijd zo schoon en fris mogelijk is, probeerd vrouwtje ook voor mij te doen.

dus voor mijn vrouwtje jah

Ik zeg persoonlijk met niet pijpen beffen mis je toch een hoop :PBoft jouw vrouwTJE met jou als manNETJE!
Pijpen is zeker vies!!! Gelukkig wel.
Ja mannen die hun vrouw/vriendin "vrouwtje" noemen, krijg ik ook de kriebels van
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 14:24:

[...]

Als pretpakket staat voor " echte " sexuele handelingen tijdens een voorspel? ( zonder attributen? ) Ja, dan kom ik even zo snel op niet veel anders uit dan trekken en vingeren.

Maar goed, ik reken tongzoenen en strelen en kriebelen, krabbelen en bijten en aan tepels trekken/ draaien , klappen op de bil, knabbelen aan een onderlip of oorlel etc. dan ( en dat is misschien voor jou misleidend ) ook niet mee.

Wie zegt dan dat het hier alleen om het voorspel gaat dan ? En ja...de handelingen die je net omschrijft voldoen bij veel mensen ook als afwisseling tijdens de sex. Waarom reken jij die dan niet mee als variatie tijdens het sexspel ?

Er vallen bij Chantalo 2 dingen af en sommigen hier vragen zich dan af hoe haar sexleven dan nog boeiend kan zijn ? Nou... jij geeft hier al een behoorlijk aantal voorbeelden.
quote:miss_sparkle schreef op 16 juni 2011 @ 14:32:

[...]

En waarom zou dat niet kunnen? Omdat jij dat vindt??

Dan zou ik graag willen weten wat er 'vies' aan is, als een geslachtsdeel compleet gewassen is.

Nogmaals, ik snap best dat mensen het niet willen omdat ze bijvoorbeeld snel kokhalsneigingen krijgen, het zo groot is, of wat dan ook. Ik snap gewoon niet waarom het als vies wordt bestempeld.
Een pijpslet? Als je niet wilt pijpen? Dat volg ik niet helemaal.

Waarom moet het of-of zijn? Je kan toch én een leuk leven hebben én ook pijpen?

Niet dat het van mij hoeft hoor. Als je man het maar prima vindt, daar gaat het om. Hoe zit het daarmee? Zou hij graag gepijpt willen worden of vindt hij het niet erg dat je dit niet wil doen?
Ga in therapie!
quote:elastiekje schreef op 16 juni 2011 @ 14:28:

Maar dat heeft letterlijk te maken met je smaakpapillen. Precies waarom ik ook snap dat men slikken vies kan vinden. Maar als een geslachtsdeel goed gewassen is, er geen geurtjes meer aan hangen etc, dan is het toch niet VIES? Dan vind ik het meer een kwestie van, ik WIL het niet, ik hou niet van zoiets groots in mijn mond of wat dan ook. Ik vind het gewoon (mening ook ) belachelijk om het als 'vies' te bestempelen als iets gewoon schoon is.Vies heeft niet alleen te maken met je smaakpapillen. Wat je vies vindt, kan ook heel erg tussen je oren zitten. Ik vind kakkerlakken bijvoorbeeld vreselijk smerige beesten, terwijl ze heel schoon schijnen te zijn. Kan wel wezen maar ik vind ze vies. Dat heeft (godzijdank) niets met mijn smaakpapillen te maken. Het is het idéé.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 16 juni 2011 @ 14:37:

Een pijpslet? Als je niet wilt pijpen? Dat volg ik niet helemaal.

Waarom moet het of-of zijn? Je kan toch én een leuk leven hebben én ook pijpen?

Niet dat het van mij hoeft hoor. Als je man het maar prima vindt, daar gaat het om. Hoe zit het daarmee? Zou hij graag gepijpt willen worden of vindt hij het niet erg dat je dit niet wil doen?Je kan toch ook een leuk leven hebben ( zoals wij ) zonder dat er gepijpt word ? het kan namelijk hoor ..
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 12:48:

Ik pijp niet, vind het ranzig. hangt de hele dag in een broek, plast ermee en dan moet ik zo'n zwetend ding in me mond nemen ? nee dankjedekoekkoek ...

Zou dat voor een vagina niet ook gelden: "Ik bef niet, vind het ranzig. Zit de hele dag in een broek, plast er (bijna) mee, en dan moet ik aan zo'n zwetend ding likken? Nee, dankjedekoekkoek."

Echter dat gaat voor mij niet op. Bepaalde associaties "snijd" ik mentaal door. Sterker nog: als de vagina schoon is, bef ik graag!
World of Warcraft: Legion
Ieder zijn ding, ik vind het lekker en ik ben er goed in. Dus waarom niet?

Ik snap dat er vrouwen zijn die het niet lekker vinden, de lul/piemel of hoe je het ook noemt, moet wel schoon zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven