Pijpen not done

16-06-2011 12:44 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat pijpen redelijk geaccepeerd was in de gemiddelde relatie, terwijl anale sex niet voor iedereen even 'hot' is. Wie pijpt er niet en waarom eigenlijk niet?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 13:37:

[...]

Je schreef zoiets als " als het zo'n man zou zijn die daar zijn relatie door zou laten beïnvloeden.....dan kon die meteen wieberen ".

Dat klinkt toch alsof je vindt dat mensen die orale sex belangrijk vinden niet helemaal hun prioriteiten goed hebben liggen, ofzo.

Maar misschien ligt het wel gewoon aan mij, dat ik dat daarin lees.Dan begrijp je het verkeerd zo bedoel ik het namelijk niet.
quote:maaartje schreef op 16 juni 2011 @ 13:39:

[...]

Maar je doet het ook niet als hij net gewassen is, omdat je het vies vindt. Dan klopt het toch gewoon wat ik zei? Nogmaals, ik heb het (omgekeerde) meegemaakt met mijn ex en me toch ergens voor een deel afgewezen gevoeld. Het is nooit een big issue geweest, maar leuk vond ik het niet.Nee het klopt niet, ik vind mijn vriend helemaal niet vies wat een dom gezeur zeg, omdat ik pijpen en beffen vies vind vind ik mijn man vies wat een rare beredenering maar goed als jij er zo tegen aan kijkt ook best, ik zie het zo niet.
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:29: als hij zo'n man is om zijn relatie te laten beinvloeden door een pijpbeurt die hij niet krijgt dan weet hij het gat van de deur te vinden .. als het hem namelijk alleen om die pijpbeurt gaat dan weet ik gelijk wat mijn plek is..

Dit komt op mij ook over als: " Als hij het belangrijk vindt om gepijpt te worden kan hij opzouten" .

Alsof er maar twee keuzes zijn: of hij vindt pijpen ZO onbelangrijk dat het hem totaal niet kan schelen of jij het doet, of hij vindt het wel belangrijk en lekker en dan gaat het hem 'dus' alleen om de pijpbeurt en kan hij opzouten.
Ik zou ook niet zonder kunnen, sterker nog, pijpen is voor mij de snelste manier om opgewonden te worden...
chantal het blijft iedereen zijn persoonlijk keuze natuurlijk en als je iets niet wil moet je het niet doen.

Ik zou het als man zijnde een groot gemis vinden (hoe goed je ook in andere dingen bent en hoe goed je het samen hebt)

Soms doe je gewoon dingen omdat je de ander lief hebt en weet dat die gene dat lekker vind (en gloof me een man loopt echt wel warm als zijn vrouwtje hem pijpt? (lijkt me heel sterk van niet)

Pijpen hoeft echt niet tot diep in je strot te zijn om lekker te zijn hoor. Zelfde voor beffen

Jullie zullen best een goed sex leven hebben, daar ga ik niet over oordelen is ook niet mijn probleem.
Heb weinig met beffen, maar pijpen doe ik graag, ook omdat ik weet dat mijn partner het het lekkerst van de sex vindt.

Heb het nooit met vies geassocieerd.

Best interessant de discussie die er ontstaat tussen voorstanders en de weinige tegenstanders.
die ik wilde bestaat al...
Om maar antwoord te geven op je vraag: In onze vriendenkring wordt vrij gesproken over seksualiteit. En ik weet van maar 1 stel waar pijpen een 'probleem' is.
De enigste reden dat vrouwen zulke grote monden hebben is om een beste leuter mee te bevredigen.. en niet anders daarmee is deze discussie gesloten :D
Wat een flauwe reacties zeg, als zij niet wil pijpen betekent toch niet dat je dan abnormaal bent?? Of dat je dan seks vies vindt. Wat een aparte redenaties.

Net zomin dat iedereen geen anale seks wil, wil ook niet iedereen pijpen.

(ik ben er zelf niet tegen hoor, maar beffen heb ik nooit zoveel aan gevonden als een man dat deed, of ik heb gewoon de verkeerde getroffen).

Pijpen doe ik op zich wel maar het hoeft niet een standaard onderdeel van de seks te zijn..
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:29:

[...]

als het hem namelijk alleen om die pijpbeurt gaat dan weet ik gelijk wat mijn plek is..En dat is...?
Ga in therapie!
quote:miss_sparkle schreef op 16 juni 2011 @ 13:53:

Wat een flauwe reacties zeg, als zij niet wil pijpen betekent toch niet dat je dan abnormaal bent?? Of dat je dan seks vies vindt. Wat een aparte redenaties.

Net zomin dat iedereen geen anale seks wil, wil ook niet iedereen pijpen.

(ik ben er zelf niet tegen hoor, maar beffen heb ik nooit zoveel aan gevonden als een man dat deed, of ik heb gewoon de verkeerde getroffen).

Pijpen doe ik op zich wel maar het hoeft niet een standaard onderdeel van de seks te zijn..Dankjewel dat er toch nog iemand is die het respecteerd en niet zo door blijft zeuren over het waarom niet
Ik vind het ook raar dat iemand pijpen of beffen VIES vindt, als je net samen hebt gedoucht en alles schoon is. Dan zijn die plekken toch net zo schoon als andere plekken?

Ik vind het ook niet zo'n pretje om te pijpen (of gebeft te worden) als het daar beneden niet zo fris is, geef ik eerlijk toe (of je moet beiden al zoooo geil zijn dat het er niet toe doet).

Maar pijpen kun je niet 'vies' vinden als het daar brandschoon is. Slikken is dan een ander verhaal, dat kun je best vies vinden. Maar dat is ook je eigen keus, of je doorgaat tot de man bijna komt en dan verder met seks, of all the way gaan. Daar heb je dus zelf de keus in, stoppen voordat het 'vies' wordt.
Oh ik ben dus een doorzeurdert, maar gelukkig weet ik dat van mezelf
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 14:00:

[...]

Dankjewel dat er toch nog iemand is die het respecteerd en niet zo door blijft zeuren over het waarom niet

O..............heb ik het niet gerespecteerd wou je zeggen?

En reageren op een vraag is niet verplicht; je vond het kennelijk zelf steeds " nodig " om dingen uit te leggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
BGB
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 14:02:

[...]

O..............heb ik het niet gerespecteerd wou je zeggen?

En reageren op een vraag is niet verplicht; je vond het kennelijk zelf steeds " nodig " om dingen uit te leggen.dat gevoel kreeg ik niet nee
quote:elastiekje schreef op 16 juni 2011 @ 14:04:

BGB Bloemen omdat ik ook een zeur ben, of zoiets?
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 14:06:

[...]

dat gevoel kreeg ik niet neeJammer dat je dan niet gewoon op de geschreven tekst van mij afgegaan bent. Je had - je zat toch al te reageren - ook kunnen vragen of ik het wel of niet meende.
quote:Alba schreef op 16 juni 2011 @ 13:25:

Chantalo, ik ben echt oprecht erg benieuwd wat voor dingen je dan allemaal wel doet om het boeiend te houden in bed, als het betere mondwerk geen optie is.Je mag het heel algemeen houden hoor, maar ik leer graag bij.Alsof elke avond op dezelfde manier gebeft/gepijpt worden erg boeiend blijft ?
quote:breezerananas schreef op 16 juni 2011 @ 14:09:

[...]

Alsof elke avond op dezelfde manier gebeft/gepijpt worden erg boeiend blijft ?

Dat zegt toch ook niemand?

Maar hoe meer dingen een optie zijn, hoe groter de verrassing is wát er gedaan gaat worden. Zitten er maar twee dingen in je pretpakket, nou,....dan wordt het dus A of B.
Huh...dus buiten beffen en pijpen om zitten er bij jou maar 2 dingen in je pretpakket ??!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 14:11:

[...]

Dat zegt toch ook niemand?

Maar hoe meer dingen een optie zijn, hoe groter de verrassing is wát er gedaan gaat worden. Zitten er maar twee dingen in je pretpakket, nou,....dan wordt het dus A of B.maar je pretpakket word toch niet extreem klein als beffen en pijpen er uit zouden vallen ? of heb jij zelf niet zo'n groot pretpakket ? bij mij is het dus echt niet alleen A of B hoor
Sorry hoor, zit echt met verbazing dit topic te lezen.. Wat een aanval op Chantalo. Niet iedereen is een allround sexbeest en ikzelf ben ook geen voorstander van pijpen. Dan druk ik het nog zacht uit, ik vind het gewoon niets. Schoon of niet. Ik hoef niet zo'n groot gevaarte in mn mond te stoppen.

Wel vind ik het vervelend voor mijn partner dat hij het moet missen, maar aan de andere kant, als hij weet dat ik het niets vind (en dat weet hij) hoe kan hij er dan van genieten, als ik het met tegenzin doe. Zou ook een beetje egoistisch van hem zijn toch? 'als ik maar ff lekker mijn genietmoment heb'?

Seks is iets wat je samen doet en waar je samen van moet genieten, dan ga ik niet iets doen waar ik niet achter sta en onprettig vind.. Vind dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken en als mijn vriend en ik daar mee kunnen leven, en Chantal en haar partner hebben er ook totaal geen problemen mee, waarom maken deze viva forummers er dan wél zo'n groot probleem van..??? Onbegrijpelijk..
quote:dubiootje schreef op 16 juni 2011 @ 13:55:

[...]

En dat is...?Ik herhaal hem nog even, want ik ben wel benieuwd naar het antwoord.
Ga in therapie!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 14:06:

[...]

Bloemen omdat ik ook een zeur ben, of zoiets?Nee, omdat ik je zo'n lekker recht voor de raap mens vind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven