Pijpen zonder condoom

21-05-2012 20:58 44 berichten
Hallo mede-forummers,

Ik ben een redelijke nitwit op het gebied van soa's (dit omdat ik altijd in vaste relaties heb gezeten). Nu ben ik eigenlijk voor de eerste echte keer single, en zou wel graag de bloemetjes buiten willen zetten, zeg maar )

Nu ik weer actiever ga worden op seksueel gebied, wil ik graag weten hoe onveilig/veilig pijpen zonder condoom is. Dit wel zonder dat de man klaarkomt in je mond.

Seks heb ik altijd met condoom natuurlijk. Maar pijpen zou ik grag zonder condoom doen. Maar goed, mijn eigen gezondheid gaat voor alles natuurlijk.

Er zal ongetwijfeld hier al een topic over zijn, maar ben nog niet zo bekend hier op dit forum. Vergeef me aub

Ik kijk uit naar jullie reacties! Alvast b bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Is helaas ook niet veilig. Smaakjescondoom?
I am surrounded by morons
heel eenvoudig te googelen

Soa's worden overgedragen via sperma, bloed, vaginaal vocht en bij contact van slijmvliezen. Deze zitten onder andere in de anus, de penis, de vagina en de mond.

De meeste soa's worden opgelopen bij onveilig vrijen. Onveilig vrijen is:

vaginale geslachtsgemeenschap zonder condoom (penis in vagina)

anale geslachtsgemeenschap zonder condoom (penis in anus)

orale seks (pijpen en beffen) zonder condoom of beflapje

gezamenlijk gebruik van seksattributen, zoals een dildo, zonder deze tussendoor schoon te maken.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
niet veilig, dus rubbertje erom als je de bloementjes buiten gaat zetten!! Het is niet alles, maar ze zijn er met smaakjes.

En trouwens.. let ook op dat je ook een beflapje/opengeknipte condoom gebruikt bij het beffen! via zijn mond, kan jij ook een SOA krijgen.
Je kunt ook de bloemetjes buiten zetten door te pijpen met condoom. Doe dan wel iets van een smaakje :-)
Smaakjescondooms bij de LIDL, 12 voor 3.50 ofzo!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Oh ja?? Kan ik een soa krijgen via zijn mond als hij mij beft?? Daar heb ik nog nooit van gehoord...

Oh jee, ik ben al lichtelijk hypochonder, volgens mij word seks op deze manier een heel doordacht en steriel gebeuren :(
Ik heb hierover een serieuze vraag:

Is het pijpen zonder condoom (waarbij sperma niet in de mond komt of doorgeslikt wordt) even veilig of onveilig als beffen? Bij beffen bestaat het risico dat men een geringe hoeveelheid vaginaal vocht doorslikt, vooral als de vrouw in kwestie enigszins opgewonden is.

En hoe groot is het risico voor de man als hij zonder condoom gepijpt wordt en hij komt klaar? Zelfde vraag nogmaals, maar dan komt hij niet klaar.
World of Warcraft: Legion
Haha ga anders niet pijpen

Als sex meer gepieker oplevert dan genot, gaat er iets fout!
quote:hans66 schreef op 21 mei 2012 @ 21:19:

Ik heb hierover een serieuze vraag:

Is het pijpen zonder condoom (waarbij sperma niet in de mond komt of doorgeslikt wordt) even veilig of onveilig als beffen? Bij beffen bestaat het risico dat men een geringe hoeveelheid vaginaal vocht doorslikt, vooral als de vrouw in kwestie enigszins opgewonden is.

En hoe groot is het risico voor de man als hij zonder condoom gepijpt wordt en hij komt klaar? Zelfde vraag nogmaals, maar dan komt hij niet klaar.

Van het forum van sexwoordenboek:

''Bij beffen is er risico op syfilis, herpes genitalis, hepatitis B, genitale wratten, en bij baardgroei of intiem contact kan ook schaamluis en schurft overgedragen worden.

Beffen is veilig voor HIV als degene die wordt gelikt niet menstrueert, maar het is onveilig voor degene die likt als de ander menstrueert''
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Vroegâh was seks nog lekker geil enzo.
quote:amand1969 schreef op 21 mei 2012 @ 21:23:

Vroegâh was seks nog lekker geil enzo. Inderdaad, toen ging je gewoon dood en wist je niet waaraan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 21 mei 2012 @ 21:24:

[...]

Inderdaad, toen ging je gewoon dood en wist je niet waaraan.Precies!

[...]

Inderdaad, toen ging je gewoon dood en wist je niet waaraan.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Als je zijn sperma niet slikt (voor de zekerheid niet in je mond laten klaarkomen dus, alhoewel je altijd kans hebt dat de man gewoon komt zonder te waarschuwen) loop je geen hiv risico. Je loopt wel risico op andere soa's.

Er zijn wel veilig vrij sites waar op staat welke risico's je precies loopt, even googlen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Pijpen zonder condoom is veilig voor HIV als er geen sperma in de mond komt. Wel is er risico op andere SOA.
Vraag het de GGD.

Ook seks met condoom brengt risicos met zich mee (herpes!). Dus ook al is het risico op soa's met pijpen (zonder condoom en zonder klaarkomen in je mond) vrij klein, het blijft een risico.

[...]

Inderdaad, toen ging je gewoon dood en wist je niet waaraan.:-D LOL
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik vroeg me laatst precies hetzelfde af. Ben na lange periode relaties weer een beetje aan het scharrelen geslagen. Nog niet gepijpt trouwens.

Maar hoe is dat dan voor degene die pijpt met condoom? Het lijkt me zo vreemd.
.
anoniem_132859 wijzigde dit bericht op 21-05-2012 21:43
Reden: Oeps, iets te snel gelezen
% gewijzigd
quote:Angela76 schreef op 21 mei 2012 @ 21:35:Maar hoe is dat dan voor degene die pijpt met condoom? Het lijkt me zo vreemd.Vast niet vreemder dan beffen met een beflapje met cola-smaak.....
Serieus, heeft er hier ooit iemand echt een beflapje gebruikt of een condoom opengeknipt en als beflapje gt?

Eerlijk?

Dus, in the heat of the moment daalt je sexpartner af naar beneden, trekt je slipje omlaag en dan vraag je. "Zeg. Ga je beffen ofzo?"

En dan zegt zo'n kerel: "Euh ja. Is dat goed?"

En dan zeg jij: "wacht effe..."

Je trekt je ondergoed weer aan je lichaam, loopt naar de badkamer en vervolgens weer naar de keuken voor een schaar. Gaat op de rand van het bed zitten, knipt het condoom open. Misschien vraag je voor de goede orde of mijnheer een smaaktje blieft.

Vervolgens ga je weer op je rug, spreidt je benen en vouwt het opengeknipte condoom over je schaamlippen.

Serieus?

En dan, tijdens het gebef, dan houdt je de hoekjes vast ofzo?

(ik ga deze vraag ook even kopieëren in een eigen topic)
quote:liv83 schreef op 21 mei 2012 @ 21:18:

Oh ja?? Kan ik een soa krijgen via zijn mond als hij mij beft?? Daar heb ik nog nooit van gehoord...

Oh jee, ik ben al lichtelijk hypochonder, volgens mij word seks op deze manier een heel doordacht en steriel gebeuren :(

Alle spontaniteit en geilheid verdwijnt idd met rubberachtig plastic over lichaamsdelen.
Gewoon latex kleertjes aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven