pikstraf

24-07-2011 06:18 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
geef jij je vent ook weleens pikstraf , omdat hij iets niet naar je zin doet ? bijv. kroeg , of discussie.

hoe reageert hij dan ?
Kinderachtig.. Hoe oud ben je?

Belachelijk.
Dacht dat dit topic over kippen zou gaan....
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Natuurlijk heeft Macumba geen sex voor haar plezier.

In haar gemeente leren ze haar 'piemels zijn vies' en 'sex heb je vanwege de voortplanting'.
Pikstraf betekend hier, 'juist' wel sex!!!

Maar als je het niet wil, kan je ook gewoon nee zeggen, een man moet je niet straffen met sex te ontnemen...
Leef nu en niet later...
quote:Poeszie schreef op 24 juli 2011 @ 10:48:

Naast dat het ontzettend kinderachtig en niet constructief is (heb je communicatie al eens geprobeerd?) zou ik dat eerder een straf voor mezelf vinden. Wat zou ik in vredesnaam winnen met geen seks...?

Waarschijnlijk heeft ze een uitgebreide collectie vibrators en andere hulpmiddelen en misschien zelfs nog wel een SV?

Pikstraf.. hahaha sorry... Belachelijk..
Ik heb gewoon geen zin als ik gezeik heb ! Of dat pikstraf is?!
Loat goan!!!
Pikstraf? Seks als machtsmiddel gebruiken dus. Nooit doen tenzij je niets om je relatie geeft...
Ik hak `m d'r altijd af met een botte bijl.

Als dat geen pikstraf is....
quote:Moonlight82 schreef op 24 juli 2011 @ 11:17:

Dacht dat dit topic over kippen zou gaan....
Dit vind ik nou pikstraf!

http://www.nu.nl/algemeen/1949398/kapst ... slaaf.html
quote:pietapuk schreef op 24 juli 2011 @ 14:19:

Dit vind ik nou pikstraf!

http://www.nu.nl/algemeen/1949398/kapst ... mlGeweldig, ik stel me bij die olga ook echt een grote russin voor.
Wat een vreemde topics open je soms
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bwhoehaaaaaaaa. Pikstraf hoe verzin je het! en nee ik doe dat niet, mijn relatie-problemen los ik op de goeie manier op. Je weet wel : met praten.

Of mag je pas spreken als hij je toestemming geeft? Bij de zwarte kousen in Nijkerk toch ook niet ongebruikelijk.
quote:macumba schreef op 24 juli 2011 @ 06:18:

geef jij je vent ook weleens pikstraf , omdat hij iets niet naar je zin doet ? bijv. kroeg , of discussie.

hoe reageert hij dan ?Nee.
Ruzie of spanningen kunnen de sex beinvloeden. Maar bewust met pikstraf bezig zijn zou voor mij onacceptabel zijn. Ik zou werkelijk binnen 24 uur mijn biezen pakken.
.
Wat een conclusies op basis van één vraag van TO. Maar misschien werkt mijn glazen bol niet goed? Pikstraf? Neuh, als ik boos ben schreeuw ik gewoon als Eucalypta.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Hahaha dat bericht van Nu.nl
gelukkig nog 3 weken en dan is voor het zuiden de vakantie weer klaar ..
Pikstraf????? Het is toch niet te geloven hè?

Ik zou het pas pikstraf noemen als mijn vriend vind dat ik iets doe wat niet door de beugel kan en me vervolgens niet meer 'neemt'.
Leven en laten leven
Met mijn ex liep ik wel eens te ouwerenhoeren over pikstraf in bijzijn van familie of vrienden.

Als hij iets 'verkeerds' zei of mij liep te irriteren, zuchte ik streng dat hij weer op een week pikstraf kon rekenen
Pikstraf is toch met je pik in het gezicht van je partner slaan?
Pikstraf!

Ik opende dit topic omdat ik geen ideee had wat het was. Kreeg al visioenen van verontwaardigde kerels die hun stoute vriendin tot bloedens toe swaffelden.

Maarnee, het zit andersom. En in antwoord op je vraag... nee, ik geef nooit pikstraf. Dan wordt mijn laatje zuur, op den duur.
Hmm, daar heb ik dan alleen mezelf mee.

Nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven