Plezierloze seks

01-06-2012 14:43 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Veertig procent van de Nederlandse vrouwen heeft geen plezier in seks. Dat blijkt vrijdag uit een groot Nederlands seksonderzoek waarvoor vorig jaar ruim achtduizend mannen en vrouwen werden ondervraagd.

Kenniscentrum voor seksualiteit Rutgers WPF noemt het gebrek aan plezier in seks bij vrouwen 'zorgelijk'."

Van nu.nl
Alles is liefde
Bedankt voor de info?
Mij is niets gevraagd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Vrouwen zijn ondoorgrondelijke wezens. Vinden het doodnormaal om getrouwde mannen te neuken, voelen zich er helemaal niet slecht bij, maar als ze eindelijk een eigen man weten te bemachtigen, dan vinden ze de seks ineens niet meer leuk.

Ondoorgrondelijk zeg ik!
Maar Kadanz, dan is het toch ook weer helemaal in balanz? ;-)
Mannen zijn ondoorgrondelijke wezens. Vinden het doodnormaal om minnaressen te neuken, voelen zich er helemaal niet slecht bij, maar als ze eindelijk hun eigen vrouw proberen te plezieren, dan bakken ze er ineens niets meer van.

Ondoorgrondelijk zeg ik!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik mag toch wel een beetje chargeren? :)
Als de sex niet leuk is dan ben je bij de verkeerde vent. (Conclusie op basis van eigen ervaring :-p )

Mijn hypothese: geef alle ondervraagde vrouwen een leuke lekkere kerel waar ze heel veel voor voelen en de uitkomst zal zakken naar 0.

X-D
Ik weet niet of jullie hetzelfde zien of niet... Maar rechts van deze pagina bevinden zich bij mij allemaal afbeeldingen van vibrators....Toeval? :P
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Kenniscentrum voor seksualiteit Rutgers WPF noemt het gebrek aan plezier in seks bij vrouwen 'zorgelijk'."
Ik verwacht kamervragen.
christel2312 schreef op 01 juni 2012 @ 15:37:

[...]

Ik verwacht kamervragen.
:rofl:
Slaapkamervragen dus?

Sneu voor die vrouwen én mannen, om wie dit gaat.
Later is nu
;-)
hayleyyy schreef op 01 juni 2012 @ 15:27:

Ik weet niet of jullie hetzelfde zien of niet... Maar rechts van deze pagina bevinden zich bij mij allemaal afbeeldingen van vibrators....Toeval? :P
Nee, Viva.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Houdt dat niet gewoon in dat 40% van de mannen allejezus slechte minnaars zijn? ;-)
Oriane schreef op 01 juni 2012 @ 15:55:

Houdt dat niet gewoon in dat 40% van de mannen allejezus slechte minnaars zijn? ;-)

Zeker weten . Maar dat vind ik nog conservatief. De realiteit is schrijnender ben ik bang :'-(

Ik denk dat die overige 60% het doet met 10% van de mannen die wel goede minnaars zijn ;-)
60% is toch een voldoende? :-)
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Oriane schreef op 01 juni 2012 @ 15:55:

Absoluut. En ze bestaan nog steeds: mannen die ervan overtuigd zijn dat ALLE vrouwen enkel en alleen door neuken kunnen klaarkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven