Podium voor tramplingverhalen

30-10-2013 12:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

mijn vriend schrijft graag tramplingverhalen. Dat zijn verhalen, waarbij hij letterlijk overlopen wordt door een vrouw of vrouwen. Afijn, de meesten weten ongetwijfeld wat trampling is. Ik vind ze geweldig om te lezen en daarom wil ik ze graag op het internet delen.

Weet iemand hier waar ik dit soort verhalen kan plaatsen?
Eh, google eens op "verhalen bdsm" oid. Of zoek bdsm fora, daar worden vaak ook wel verhalen gedeeld. Misschien is er op "fetlife" een plek waar je blogs of verhalen kunt delen, dat weet ik zo niet.
opwindend.net
Doe jij ook trampling bij hem?

Lijkt me niks trouwens, al zullen er hier op het viva forum ongetwijfeld dames zijn die mij graag in mijn ballen willen schoppen
quote:tim777 schreef op 30 oktober 2013 @ 13:07:

Doe jij ook trampling bij hem?

Lijkt me niks trouwens, al zullen er hier op het viva forum ongetwijfeld dames zijn die mij graag in mijn ballen willen schoppen

Ik sta idd weleens op hem.

Mochten er trouwens hier geinteresseerden zijn, stuur maar een berichtje...haha
Op Xhamster.com zullen ook vast liefhebbers zijn gok ik, daar zitten veel bdsm liefhebbers / liefhebsters die niet zo veel hebben met de "officielere" sites als Fetlife enzo...
quote:vrouw76 schreef op 30 oktober 2013 @ 15:03:

[...]

Ik sta idd weleens op hem.

Mochten er trouwens hier geinteresseerden zijn, stuur maar een berichtje...hahaVoor de duidelijkheid: bij geinteresseerden bedoel ik natuurlijk de verhalen...
Iemand die bekend is met de obscure term 'trampling' weet vast wat websites te vinden..
Afijn, de meesten weten ongetwijfeld wat trampling is.

Nee, ben ik erg raar als ik je vertel dat dit de eerst keer is dat ik het woord trampling zie?
quote:Katherina schreef op 31 oktober 2013 @ 14:09:

Afijn, de meesten weten ongetwijfeld wat trampling is.

Nee, ben ik erg raar als ik je vertel dat dit de eerst keer is dat ik het woord trampling zie?

Het spijt me, was idd een wat makkelijke aanname, maar het was niet mijn bedoeling om over de term 'trampling' uit te wijden, vandaar deze opmerking. Heb dit bericht iig niet geplaatst om een discussie over trampling los te laten barsten, maar, zoals gezegd, een podium voor de verhalen van mijn vriend te zoeken.

Natuurlijk ben je niet raar...misschien ben ik het wel omdat ik weleens op hem sta of misschien is hij wel raar omdat hij toelaat dat er op hem gestaan wordt, haha...Maar dat is nu niet de discussie...
Ik denk niet dat er een discussie los zal barsten over trampling omdat het zo ver van de meeste mensen hun bed staat. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Ik heb er ook nog nooit een topic over gezien, dus de meeste mensen hier zullen er ook niet echt iets van weten.

Verder lijkt het me een vrij pijnlijke en gevaarlijke onderneming als ik de wikipedia-resultaten lees van trampling.
quote:kadanz schreef op 31 oktober 2013 @ 14:49:

Ik denk niet dat er een discussie los zal barsten over trampling omdat het zo ver van de meeste mensen hun bed staat. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Ik heb er ook nog nooit een topic over gezien, dus de meeste mensen hier zullen er ook niet echt iets van weten.

Verder lijkt het me een vrij pijnlijke en gevaarlijke onderneming als ik de wikipedia-resultaten lees van trampling.Gelukkig maar...
Ik las trampoline en vroeg me al af waarom we hierover verhalen zouden willen delen.

Kun je niet zoeken op erotische blogs ofzo? Of zijn die er niet?
Later is nu
Ik heb links en rechts al wat gezocht en ook hier inmiddels al wat gelezen.

Maar trampoline...haha? Nee joh, dat zou anders wel een onderwerp geweest zijn, haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven