Prestatiedruk vriend?

01-02-2017 06:51 14 berichten
De laatste tijd hebben mijn vriend en ik wat minder vaak seks. Onze relatie is verder super en knuffelen veel etc. Doordat ik merk dat hij de laatste tijd wat minder openstaat voor seks (met name door ziek zijn, stress op werk etc), heb ik aangegeven ook wel weer eens "besprongen" wil worden, dat ik dat mis. Hij gaf laatst aan dat ik de lat erg hoog leg (wel gekscherend maar vast kern van waarheid in zijn grapje). Heb toen ook gezegd dat ik er verder niks mee bedoelde behalve dat ik wat vaker intiem zou willen zijn. Hoe zou ik dit kunnen aanpakken zonder dat hij zich gefaald voelt? (Dingen als hem verleiden etc zijn al geprobeerd)
Alle reacties Link kopieren
Dus als jij hem sensueel zoent en je hand op zijn kruis legt zegt hij standaard nee?

Bedoel je dat alle pogingen van jouw kant op niks uitlopen?

Al eens geprobeerd om een avondje alleen te zoenen en te knuffelen?
Lijkt mij, dat het probleem, ziek zijn en stress op werk is.

Dus dat oplossen! En das niet verleiden ed, das symthoom behandeling wat niet werkt, een oorzaak behandeling dat is wat jullie nodig hebben!

Dus ziek zijn, stress op werk etc!!

Want ziek zijn en stress op werk, is een killer kwa sex, en als jullie daarover praten en dat oplossen, komt t met sex wel weer goed.

Als jij gekscherend opmerkt, dat je wel weer eens besprongen wil worden, humor, sarcastisch?

Hoe serieus genomen, voel je je dan als vriend?

Ik zou me iig niet serieus genomen voelen en het zou mn vertrouwen in jou geen boost geven, dus word t alleen maar minder, en dus meer prestatiedruk op gebied van sex! Had ik in schoenen van je vriend gestaan.

Just my 2cents!
Dat jij dolgraag seks wil zal hem allang duidelijk zijn geweest.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Misschien is in de schoenen van je vriend gaan staan. Hij is ziek en heeft stress op het werk. Bij veel mannen en vrouwen wordt de behoefte aan seks dan echt een heel stuk minder.

Jij bent niet ziek en ervaart geen stress, dus jouw libido is niet veranderd.

Wie moet zich aanpassen?

Kijk eens hoe jij je vriend kan ontlasten zodat hij zich beter zijn vel voelt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:Fryskfaam schreef op 01 februari 2017 @ 07:48:

Lijkt mij, dat het probleem, ziek zijn en stress op werk is.

Dus dat oplossen! En das niet verleiden ed, das symthoom behandeling wat niet werkt, een oorzaak behandeling dat is wat jullie nodig hebben!

Dus ziek zijn, stress op werk etc!!

Want ziek zijn en stress op werk, is een killer kwa sex, en als jullie daarover praten en dat oplossen, komt t met sex wel weer goed.

Als jij gekscherend opmerkt, dat je wel weer eens besprongen wil worden, humor, sarcastisch?

Ik zou me iig niet serieus genomen voelen en het zou mn vertrouwen in jou geen boost geven, dus word t alleen maar minder, en dus meer prestatiedruk op gebied van sex! Had ik in schoenen van je vriend gestaan.

Just my 2cents!Eens inderdaad, kan me voorstellen dat hij door stress en niet fit zijn niet echt behoefte heeft aan seks. Ik heb dat overigens wel serieus meegedeeld dat ik ermee zit (niet als grap of sarcastisch). Hij zei toen dat het niet bewust is maar dat hij gewoon druk in zijn hoofd is. Snap absoluut dat hij hierdoor (en als ik het er te erg bovenop leg) nog minder zin heeft. Maar hoe dan mee om te gaan? In gesprek gaan over wat er speelt op werk etc dus zeggen jullie? Er ligt vast iets achter inderdaad (oorzaak).
quote:hamerhaai schreef op 01 februari 2017 @ 08:25:

Misschien is in de schoenen van je vriend gaan staan. Hij is ziek en heeft stress op het werk. Bij veel mannen en vrouwen wordt de behoefte aan seks dan echt een heel stuk minder.

Jij bent niet ziek en ervaart geen stress, dus jouw libido is niet veranderd.

Wie moet zich aanpassen?

Kijk eens hoe jij je vriend kan ontlasten zodat hij zich beter zijn vel voelt.Heb je een punt inderdaad, bij mij is mijn libido onveranderd. Wil alleen uit die negatieve spiraal dat ik me opdringerig voel terwijl ik juist mijn liefde wil uiten aan hem..
quote:montblanc schreef op 01 februari 2017 @ 07:07:

Dus als jij hem sensueel zoent en je hand op zijn kruis legt zegt hij standaard nee?

Bedoel je dat alle pogingen van jouw kant op niks uitlopen?

Al eens geprobeerd om een avondje alleen te zoenen en te knuffelen?Op mijn avances wordt niet echt gereageerd (dus er wordt niet uitbundig teruggezoend etc)
quote:Fryskfaam schreef op 01 februari 2017 @ 07:48:

Just my 2cents!Hoe bedoel je precies dat het jouw vertrouwen (als je hem was) in mij geen boost zou geven? Ik ben verder wel lief voor hem, probeer er veel over te praten etc. Het enige wat ik aan heb gegeven (voordat hij niet fit werd) is dat we voorheen vaker seks hadden en meer met elkaar zoenden en dat ik dat wel mis. Ben gewoon benieuwd hoor hoe je dat bedoelt.
quote:coffeeonthehouse schreef op 01 februari 2017 @ 08:34:

[...]

Eens inderdaad, kan me voorstellen dat hij door stress en niet fit zijn niet echt behoefte heeft aan seks. Ik heb dat overigens wel serieus meegedeeld dat ik ermee zit (niet als grap of sarcastisch). Hij zei toen dat het niet bewust is maar dat hij gewoon druk in zijn hoofd is. Snap absoluut dat hij hierdoor (en als ik het er te erg bovenop leg) nog minder zin heeft. Maar hoe dan mee om te gaan? In gesprek gaan over wat er speelt op werk etc dus zeggen jullie? Er ligt vast iets achter inderdaad (oorzaak).Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar praten over wat er speelt op zijn werk lijkt mij toch vrij normaal in een relatie? Zeker als hij aangeeft daar erg veel stress door te ervaren?
quote:julius schreef op 01 februari 2017 @ 09:46:

[...]

Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar praten over wat er speelt op zijn werk lijkt mij toch vrij normaal in een relatie? Zeker als hij aangeeft daar erg veel stress door te ervaren?Haha absoluut, doen we ook elke dag hoor dus daar ligt het niet aan.
quote:coffeeonthehouse schreef op 01 februari 2017 @ 10:21:

[...]

Haha absoluut, doen we ook elke dag hoor dus daar ligt het niet aan.Dan begrijp ik niet helemaal dat je een gesprek over zijn werk als oplossing ziet?
quote:julius schreef op 01 februari 2017 @ 10:25:

[...]

Dan begrijp ik niet helemaal dat je een gesprek over zijn werk als oplossing ziet?Ik dacht daarmee meer aan een uitgebreider gesprek erover maar het lijkt mij niet dé oplossing aangezien we er al dagelijks over praten over hoe zijn dag is gegaan etc. Ben gewoon een beetje zoekende naar hoe ik het moet aanpakken. Moet ik nog meer praten erover, juist niet erover praten, afstand nemen of juist toenadering zoeken, voel me momenteel een beetje de opdringerige terwijl ik het gevoel heb alles eraan te doen dat hij zich goed voelt etc.
quote:retrostar schreef op 01 februari 2017 @ 08:25:

Dat jij dolgraag seks wil zal hem allang duidelijk zijn geweest.Dat denk ik ook. Is dat dan een turn-off? Ik heb het echt niet eerder meegemaakt, vandaar mijn topic ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven