probleem na anale seks
vrijdag 4 november 2011 om 11:19
Hej allen,
Eergisteren heb ik met mijn vriend voor het eerst aan anale seks gedaan. Hoewel dit behoorlijk pijnlijk was, ging het al bij al vrij vlot. Achteraf echter, kreeg ik een vlezig bolletje, een uitstulping, naast mijn anus. Deze is behoorlijk pijnlijk en gevoelig. Soms is ie wat kleiner, soms wordt ie terug groter.
Heeft iemand van jullie een idee wat dit kan zijn? En vooral: wat ik hiermee moet doen? Ik dacht om, als het niet betert, volgende week naar mijn huisarts te gaan. Maar ik wou hier toch al even peilen of er niemand een gelijkaardige ervaring heeft en tips heeft, want liever ga ik natuurlijk niet met mijn kont bloot voor de huisarts
Alvast bedankt!
Eergisteren heb ik met mijn vriend voor het eerst aan anale seks gedaan. Hoewel dit behoorlijk pijnlijk was, ging het al bij al vrij vlot. Achteraf echter, kreeg ik een vlezig bolletje, een uitstulping, naast mijn anus. Deze is behoorlijk pijnlijk en gevoelig. Soms is ie wat kleiner, soms wordt ie terug groter.
Heeft iemand van jullie een idee wat dit kan zijn? En vooral: wat ik hiermee moet doen? Ik dacht om, als het niet betert, volgende week naar mijn huisarts te gaan. Maar ik wou hier toch al even peilen of er niemand een gelijkaardige ervaring heeft en tips heeft, want liever ga ik natuurlijk niet met mijn kont bloot voor de huisarts
Alvast bedankt!
vrijdag 4 november 2011 om 11:26
vrijdag 4 november 2011 om 11:34
vrijdag 4 november 2011 om 12:15
Hierbij in de link kort en krachtig wat informatie betreffende Anale sex en aambeien.
http://www.sexwoordenboek.nl/anale_sex_aambeien.html
http://www.sexwoordenboek.nl/anale_sex_aambeien.html
Beter te laat dan over tijd.
vrijdag 4 november 2011 om 17:00
Als ik de link van blinkie zo doorlees, gaat het dus niet om aambeien... Heb het zelf ook een keer gehad, zelfde reden... Beetje genant misschien, maar goed.. Het goede nieuws, aambeizalf helpt wel, zorgt dat de pijn wat afzakt, duurde bij mij ongeveer een week voordat het weer weg was.. Sterkte ermee!