probleem na anale seks

04-11-2011 11:19 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hej allen,

Eergisteren heb ik met mijn vriend voor het eerst aan anale seks gedaan. Hoewel dit behoorlijk pijnlijk was, ging het al bij al vrij vlot. Achteraf echter, kreeg ik een vlezig bolletje, een uitstulping, naast mijn anus. Deze is behoorlijk pijnlijk en gevoelig. Soms is ie wat kleiner, soms wordt ie terug groter.

Heeft iemand van jullie een idee wat dit kan zijn? En vooral: wat ik hiermee moet doen? Ik dacht om, als het niet betert, volgende week naar mijn huisarts te gaan. Maar ik wou hier toch al even peilen of er niemand een gelijkaardige ervaring heeft en tips heeft, want liever ga ik natuurlijk niet met mijn kont bloot voor de huisarts

Alvast bedankt!
Zal wel een aambei zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Daar is het ook niet voor gemaakt.
Inderdaad, het kunnen aambeien zijn. Probeer de bolletjes eens terug te duwen en ga daarna naar het toilet. Indien de bolletjes weer terugkomen als je er druk op zet, kan je beter even langs de huisarts. Die hebben dit echt wel vaker gezien hoor...
Nee echt?
Zulens aambeien zijn. Je kan er eventueel beetje sudocreme of zo iets op doen en het verder ff met rust laten.
Vast een aambei, kun je bij de apotheek zalf voor halen, eventueel met pilletjes. (afhankelijk van hoe erg het is). Heb de combi na de bevalling gebruikt en werkt super, alleen had ik het zo erg dat ik niet kon zitten :(. In mindere gevallen zal de zalf wel volstaan.
Hierbij in de link kort en krachtig wat informatie betreffende Anale sex en aambeien.

http://www.sexwoordenboek.nl/anale_sex_aambeien.html
Beter te laat dan over tijd.
Bedankt voor jullie reacties, hier kan ik wat mee!
Als ik de link van blinkie zo doorlees, gaat het dus niet om aambeien... Heb het zelf ook een keer gehad, zelfde reden... Beetje genant misschien, maar goed.. Het goede nieuws, aambeizalf helpt wel, zorgt dat de pijn wat afzakt, duurde bij mij ongeveer een week voordat het weer weg was.. Sterkte ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven