Problemen tussen de lakens
vrijdag 24 augustus 2018 om 21:57
vrijdag 24 augustus 2018 om 22:40
Je zou een hele dag samen bloot in bed kunnen gaan liggen : Met een hapje en een drankje, een film kijken, samen in bad / douche. En zet dan niet in op seks, maar op gezellig, intiem. Misschien als er niet heel duidelijk “ het moet nu “ achter zit, dat het dan beter gaat. Lukt het niet, ook goed ( wel jammer ) maar dan niet meteen die afstand nemen en opstaan. Dan schenk je nog eens bij en kruip je lekker tegen hem aan.
Maar heel eerlijk : ik zou zelf niets willen met een man die niet wil of kan praten met mij. Ik zou niet afknappen op een slappe pik maar wel op een slappe houding.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

vrijdag 24 augustus 2018 om 22:59
Als je op seksdate bent dan moet je wel praktisch zeker weten dat je wanneer je maar wil kan presteren. Dat is gewoon de trieste waarheid. Je hebt een dame uitgenodigd om je kunstje te laten zien.
Anders moet je een ander traject nemen dus eerst vriendschap met misschien later een beetje meer tederheid en liefde en hopelijk komt het dan wel goed.
Anders moet je een ander traject nemen dus eerst vriendschap met misschien later een beetje meer tederheid en liefde en hopelijk komt het dan wel goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 24 augustus 2018 om 23:01
Er staat toch nergens dat het seksdates zijn ?retrostar schreef: ↑24-08-2018 22:59Als je op seksdate bent dan moet je wel praktisch zeker weten dat je wanneer je maar wil kan presteren. Dat is gewoon de trieste waarheid. Je hebt een dame uitgenodigd om je kunstje te laten zien.
vrijdag 24 augustus 2018 om 23:06
Ze zegt "daten" dus geen zich geleidelijk ontwikkelende vriendschap begreep ik. Bij een vriendschap kan je nog alle kanten uit dus dan staat er minder druk op.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 24 augustus 2018 om 23:17
Dan bedenken wij allebei iets anders bij het woord “ daten “ .
vrijdag 24 augustus 2018 om 23:43
Precies.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-08-2018 22:40Maar heel eerlijk : ik zou zelf niets willen met een man die niet wil of kan praten met mij. Ik zou niet afknappen op een slappe pik maar wel op een slappe houding.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 25 augustus 2018 om 00:01
???