Secondlove, plek om te daten

12-11-2019 10:49 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hier nu eens een reactie van een Man. Ik hoop dat ik hier ook een antwoord of een beetje hulp kan vinden.

Voor een date met een secondlove, ben op zoek naar een fijne plek om een keer te zijn. We hebben een keer een van de valk hotel geprobeerd, maar ik voelde me daar toch een klein beetje opgelaten. En bovendien, die zijn pas vanaf een uur of 14.00 beschikbaar die kamers.

Heeft iemand een tip voor mij, of hoe doen jullie dit ?
De omgeving waar ik zoek is rondom Breda, maar een bepaalde afstand reizen ( mits geen honderden kilometers is natuurlijk ook geen probleem ).

En ja, ik ken de sites van dayuse e.d., maar ik loop vooral een beetje vast op het tijdstip ( ochtend/vroeg in de middag ).

Bedankt alvast .
Alle reacties Link kopieren
@oudebaass

Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
12-11-2019 12:27
Overigens hoeft het niet persé vreemdgaan te zijn. Ik zelf was net vrijgezel. De dame in kwestie had een open relatie.

Als dit in TO's geval zou gelden, zou hij wel thuis neuken gezien zijn bezwaren voor een hotelkamer. Denk ik zo.
Alle reacties Link kopieren
@chocolol

Hotel kamer is geen bezwaar, maar heeft wel een bepaalde drempel.
Alle reacties Link kopieren
secondlover schreef:
12-11-2019 12:52
@chocolol

Hotel kamer is geen bezwaar, maar heeft wel een bepaalde drempel.
:rofl: Ik kan nog wel wat meer en hogere drempels verzinnen dan de hotelkamer. Nice try nieuwkomer.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
12-11-2019 12:27
Ik sprak wel eens af in Van der Valk Gilze. Daar kon je ook een kamer op een eerder tijdstip boeken en ze hadden er ook kamers met echte tweepersoonsbedden en een bubbelbad.

Overigens hoeft het niet persé vreemdgaan te zijn. Ik zelf was net vrijgezel. De dame in kwestie had een open relatie.
Ja ja. Zou ik ook zeggen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
secondlover schreef:
12-11-2019 12:52
@chocolol

Hotel kamer is geen bezwaar, maar heeft wel een bepaalde drempel.
Je vrouw bedriegen is blijkbaar geen drempel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Vraag je vrouw eens. Wellicht heeft zij goede ideeen?
Malinois schreef:
12-11-2019 11:22
Mensen, dit is een Man he. Een beetje meer respect graag.

Oh het is een man. Dan is het dus 10secondlove?
Daar zou ik, met respect, ook geen hotelkamer voor boeken hoor.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
12-11-2019 14:08
Vraag je vrouw eens. Wellicht heeft zij goede ideeen?
Op de stoep, naast de vuilniszakken met zijn kleding.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
12-11-2019 14:11
Oh het is een man. Dan is het dus 10secondlove?

:rofl:
SHIFTY schreef:
12-11-2019 14:11
Oh het is een man. Dan is het dus 10secondlove?
Daar zou ik, met respect, ook geen hotelkamer voor boeken hoor.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen (vrijgezelle) vriend met een appartement en er zelf niet is overdag, of iemand met een vakantiehuisje, stacaravan.
.
Hi Secondlover, ik sprak altijd af in een parenclub. Ideaal. Alles bij de hand, en ruimte genoeg. In de buurt van Breda kan ik Mystique aanraden in Rucphen, mooie club en ook 's middags open. Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Moet je wel een date vinden die meteen de 1e maal mee wil naar een club terwijl ze je je nog nooit hebt ontmoet. Ben je wel geschikt voor het vreemdgaan als je dit soort eenvoudige niet zonder enige gene kunt regelen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja dat is inderdaad zo. Mijn date kende ik al een poosje voordat we de club ontdekten.
Van der Valk doet ook wel dagverhuur hoor, heb daar ook om 10 uur ingecheckt en om 5 uur weer uitgecheckt.
Inderdaad: een dagkamer bij van der valk. Als je ze rechtstreeks mailt is er vrijwel altijd nog plaats en net wat goedkoper dan via zo’n bemiddelingssite.
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt me een vraag voor de minnaressen topic

seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
Alle reacties Link kopieren
Vraag me af wat goedkoper is, naar de hoeren of secondlove abbonement met hotelkamer huren :-D
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
12-11-2019 11:19
Moet er persé voor 14u geneuqt worden? En denk je echt dat je de enige bent die ligt vreemd te gaan bij van de Valk? :facepalm:
Hahah, goed gezegd, ik werkte zo'n 30 jaar geleden in een restaurant van v/d valk met een hotel ook erbij, nou toen kwamen er ook al tal van dit soort klanten hoor, bij de receptie kijken ze daar echt niet meer vreemd van op en idd dit vind je niet gemakkelijk maar gewoon vreemdgaan wel, of heb je een open relatie? Ik ben iemand van de andere kant (dame waarvan man vreemdging) bedenk wel wat je doet als je geen open relatie hebt, oneeerlijkhied, dingen verzwijgen en ontrouw lijken heel spannend maar maakt meer kapot dan je lief is!
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
12-11-2019 12:24
Denk je dat je vrouw er ook om kan lachen? Je kunt je emoties vast goed uitschakelen, anders zou het vreemdgaan onmogelijk zijn, maar vergis je niet in de pijn die dit bij een ander teweeg brengt. Probeer die gevolgen niet te egoistisch te bekijken, het zal namelijk niet alleen jullie relatie kunnen breken, maar ook haar zelfvertrouwen/zelfbeeld en haar gedrag in volgende relaties.
Gebroken vertrouwen in de liefde heelt minder makkelijk als een gebroken hart.
♥♥♥♥♥ mooi gezegd, zo voelt het precies, en uiteraard eventuele gevolgen voor kinderen als ze er zijn
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
12-11-2019 19:44
Vraag me af wat goedkoper is, naar de hoeren of secondlove abbonement met hotelkamer huren :-D
Een secondlove date is in elk geval twee keer zo leuk omdat er twee mensen genieten. En niet eentje waarbij de ander toneelspeelt voor de poen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Je kan toch met je echtgenote naar de privésauna?
Wel even oppas regelen voor jullie kinderen.

Veel plezier.
Pff, wat ordinair zeg, zo'n peeskamer huren om vreemd te kunnen gaan. En dat noemen ze dan liefde. :nooo:
SHIFTY schreef:
12-11-2019 14:11
Oh het is een man. Dan is het dus 10secondlove?
Daar zou ik, met respect, ook geen hotelkamer voor boeken hoor.
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
12-11-2019 11:22
Mensen, dit is een Man he. Een beetje meer respect graag.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven