Secondlove, plek om te daten

12-11-2019 10:49 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hier nu eens een reactie van een Man. Ik hoop dat ik hier ook een antwoord of een beetje hulp kan vinden.

Voor een date met een secondlove, ben op zoek naar een fijne plek om een keer te zijn. We hebben een keer een van de valk hotel geprobeerd, maar ik voelde me daar toch een klein beetje opgelaten. En bovendien, die zijn pas vanaf een uur of 14.00 beschikbaar die kamers.

Heeft iemand een tip voor mij, of hoe doen jullie dit ?
De omgeving waar ik zoek is rondom Breda, maar een bepaalde afstand reizen ( mits geen honderden kilometers is natuurlijk ook geen probleem ).

En ja, ik ken de sites van dayuse e.d., maar ik loop vooral een beetje vast op het tijdstip ( ochtend/vroeg in de middag ).

Bedankt alvast .
secondlover schreef:
12-11-2019 12:52
Hotel kamer is geen bezwaar, maar heeft wel een bepaalde drempel.
Ik heb als vrijgezel enkele maal afgesproken met een getrouwde vrouw op hotelkamer en vind dat net een heel fijne locatie. Het is meestal sfeervol of romantisch ingericht en de focus ligt er helemaal op het centrale bed, om relaxed te genieten. Als je dan toch de kamer betaalt, kan je er maar beter gebruik van maken en enkele uren vrijen...
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
13-11-2019 14:48
Ik heb als vrijgezel enkele maal afgesproken met een getrouwde vrouw op hotelkamer en vind dat net een heel fijne locatie. Het is meestal sfeervol of romantisch ingericht en de focus ligt er helemaal op het centrale bed, om relaxed te genieten. Als je dan toch de kamer betaalt, kan je er maar beter gebruik van maken en enkele uren vrijen...
je vergeet te vertellen hoe groot je pielemoos is #gemistekans
lilalinda schreef:
13-11-2019 14:49
je vergeet te vertellen hoe groot je pielemoos is #gemistekans
:rofl:
lilalinda schreef:
13-11-2019 14:49
je vergeet te vertellen hoe groot je pielemoos is #gemistekans
Heerlijk topic dit :rofl:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-11-2019 14:49
je vergeet te vertellen hoe groot je pielemoos is #gemistekans
:hihi:
lilalinda schreef:
13-11-2019 14:49
je vergeet te vertellen hoe groot je pielemoos is #gemistekans
:facepalm: Nee hoor, daar reken ik voor op jou, zodat ik zelf on topic kan blijven.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
13-11-2019 19:20
:facepalm: Nee hoor, daar reken ik voor op jou, zodat ik zelf on topic kan blijven.
prima
beloof je dan plechtig, dat jij het niet meer benoemt?
Deal!
Alle reacties Link kopieren
https://secretrooms.nl/


Kamers per uur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
In de auto?Spannend ook nog
Alle reacties Link kopieren
Met mn liefje toch t fijnst bij haar thuis...en dan blijven slapen...
Bimzarellio...what else

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven