seks dag voor stopweek
zondag 1 juli 2012 om 19:16
zondag 1 juli 2012 om 19:37
zondag 1 juli 2012 om 19:54
quote:ikke_natuurlijk schreef op 01 juli 2012 @ 19:16:
en senna, na de reacties gelezen te hebben, wat denk je nu dat je kan doen?
A: seks hebben zonder condoom (want het is absoluut veilig)
B: seks hebben, de pil doorslikken
C: seks hebben, zonder condoom, ookal weet je het juiste antword niet
D: seks hebben met condoom (want ik wil geen SOA)Het is antwoord E: De pil in het condoom doen. Om veilig te vrijen heb je de pil EN een condoom nodig. Dat weet iedereen.
en senna, na de reacties gelezen te hebben, wat denk je nu dat je kan doen?
A: seks hebben zonder condoom (want het is absoluut veilig)
B: seks hebben, de pil doorslikken
C: seks hebben, zonder condoom, ookal weet je het juiste antword niet
D: seks hebben met condoom (want ik wil geen SOA)Het is antwoord E: De pil in het condoom doen. Om veilig te vrijen heb je de pil EN een condoom nodig. Dat weet iedereen.
zondag 1 juli 2012 om 20:01
quote:senna92 schreef op 01 juli 2012 @ 19:59:
wauw. Was gewoon een vraag voor de zekerheid, omdat het snel misgaat.
Wat een onrespectvolle reacties.Triest dit. Reageer er dan niet op, als dit jullie zo ergert.
ga er verder geen woorden aan vuil maken.
Mijn excuses dat ik zo een ongelofelijk stomme vraag heb gesteld.Viva en de pil
wauw. Was gewoon een vraag voor de zekerheid, omdat het snel misgaat.
Wat een onrespectvolle reacties.Triest dit. Reageer er dan niet op, als dit jullie zo ergert.
ga er verder geen woorden aan vuil maken.
Mijn excuses dat ik zo een ongelofelijk stomme vraag heb gesteld.Viva en de pil
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 1 juli 2012 om 20:01
Er worden ongeveer driehonderd van dit soort topics per week geopend. Vandaar. Heb je de bijsluiter inmiddels gelezen? Dit zeg ik niet om te zieken, ik hoop serieus dat je antwoord op je vraag krijgt, anders krijgen we over een paar maanden een zou ik zwanger kunnen zijn topic en daar hebben we er ook al zo veel van.
zondag 1 juli 2012 om 20:08
Senna, als je weet hoe de pil werkt, is dit gewoon een domme vraag. En als jij hem goed gebruikt, gaat het NIET makkelijk mis. De meeste zwangerschappen 'ondanks' pilgebruik blijken toh vaak door verkeerd gebruik, gebruik van medicatie die de werking van de pil verminderen, ziekte oid te komen, en niet doordat de pil niet betrouwbaar is. Als je de pil niet vertrouwd en het idee hebt dat het 'makkelijk' mis kan gaan, raad ik je toch echt aan om double dutch of bv de prikpil te gaan gebruiken.
Of de bijsluiter van je huidige pil te lezen zodat je niet het idee hebt dat het 'makkelijk' mis kan gaan.
Of de bijsluiter van je huidige pil te lezen zodat je niet het idee hebt dat het 'makkelijk' mis kan gaan.