Seks lukte niet

18-09-2018 22:01 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Gister heb ik na 3 weken afgesproken te hebben, met een erg leuke man, geprobeerd seks met hem te hebben. Echter lukte dit niet, omdat hij gewoonweg niet stijf was..
Daarna heb ik hem maar afgetrokken en kwam hij zeer snel klaar..ook ditmaal zonder erectie.
Hebben andere vrouwen hier ook ervaring mee? En hoe gênant is dit voor een man?
“As for me I will follow the path of the pink bunnies.”
― Magenta Periwinkle
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer beter. Of komt er hierdoor geen vokgende keer?
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Regenjasgeel schreef:
18-09-2018 22:54
Volgende keer beter. Of komt er hierdoor geen vokgende keer?
Ik vond het niet per se een afknapper, omdat ik hem in eerste instantie al leuk vond om zijn persoonlijkheid en ik seks meer als bijzaak zag. Wat mij betreft is een vervolgafspraak dus prima...maar hij heeft mij genegeerd, en het lijkt erop dat hij niet meer wilt afspreken :-[
“As for me I will follow the path of the pink bunnies.”
― Magenta Periwinkle
Strawberryshortcake7 schreef:
18-09-2018 22:59
Ik vond het niet per se een afknapper, omdat ik hem in eerste instantie al leuk vond om zijn persoonlijkheid en ik seks meer als bijzaak zag. Wat mij betreft is een vervolgafspraak dus prima...maar hij heeft mij genegeerd, en het lijkt erop dat hij niet meer wilt afspreken :-[
Wat een slappe lul.
Alle reacties Link kopieren
Strawberryshortcake7 schreef:
18-09-2018 22:59
Ik vond het niet per se een afknapper, omdat ik hem in eerste instantie al leuk vond om zijn persoonlijkheid en ik seks meer als bijzaak zag. Wat mij betreft is een vervolgafspraak dus prima...maar hij heeft mij genegeerd, en het lijkt erop dat hij niet meer wilt afspreken :-[
Nou zeg. Dat is niet aardig van hem. Vraag hem op de man af waarom hij jou negeert. Misschien heeft het met die seks te maken maar misschien ook niet.
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat hij zich schaamt. Dat hij je daardoor ook negeert, totaal niet netjes maargoed. Denk dat zoiets voor mannen best beschamend kan zijn. Hoe deed hij na de “seks”? Ging hij gelijk naar huis? Leek het alsof hij ermee zat?
Als zo’n voorval niet bespreekbaar is, dat is een enorme red flag. Misschien moet je blij zijn dat hij je negeert.
Alle reacties Link kopieren
Een man die je negeert is zowiezo niet leuk.
kindrebel schreef:
18-09-2018 23:20
Als zo’n voorval niet bespreekbaar is, dat is een enorme red flag. Misschien moet je blij zijn dat hij je negeert.
Da's wel kort door de bocht. Als dit mij zou overkomen zit ik er ook niet op te wachten om daar uitgebreid over te gaan zitten filosoferen. Wij mannen zijn ook net mensen... :proud:
ik heb het ook een keer meegemaakt. Dit kwam ook echter door de medicijnen die ik destijds nam. Leuk is het niet maarja wij zijn ook maar mensen
VariousVirtues schreef:
18-09-2018 23:36
Da's wel kort door de bocht. Als dit mij zou overkomen zit ik er ook niet op te wachten om daar uitgebreid over te gaan zitten filosoferen. Wij mannen zijn ook net mensen... :proud:
Tussen uitgebreid filosoferen en doodzwijging zit benoemen. Lijkt me iets wat je best van een normale volwassen kan verwachten.
kindrebel schreef:
18-09-2018 23:41
Tussen uitgebreid filosoferen en doodzwijging zit benoemen. Lijkt me iets wat je best van een normale volwassen kan verwachten.
Eens, maar blijft een ongemakkelijk onderwerp als je elkaar 3 weken kent.....
Alle reacties Link kopieren
VariousVirtues schreef:
18-09-2018 23:48
Eens, maar blijft een ongemakkelijk onderwerp als je elkaar 3 weken kent.....
Alleen met negeren maak je het nog ongemakkelijker lijkt mij. Als hij zich er zo voor schaamt had hij ook gewoon er omheen kunnen praten en gewoon verder gaan waar ze zijn gebleven. We weten niet of die schaamte echt de reden is maar om dan TO compleet te negeren vind ik gewoon kinderachtig.
Autumncrocus schreef:
18-09-2018 23:58
Alleen met negeren maak je het nog ongemakkelijker lijkt mij. Als hij zich er zo voor schaamt had hij ook gewoon er omheen kunnen praten en gewoon verder gaan waar ze zijn gebleven. We weten niet of die schaamte echt de reden is maar om dan TO compleet te negeren vind ik gewoon kinderachtig.
Mee eens, maar of dat samenhangt met een dienstweigering is maar de vraag. Voor mij zou dat geen dealbreaker zijn iig.
Alle reacties Link kopieren
VariousVirtues schreef:
18-09-2018 23:48
Eens, maar blijft een ongemakkelijk onderwerp als je elkaar 3 weken kent.....
Maar je door een vrijwel onbekende vrouw laten aftrekken is dan weer geen enkel probleem? Mannen....
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
VariousVirtues schreef:
18-09-2018 23:48
Eens, maar blijft een ongemakkelijk onderwerp als je elkaar 3 weken kent.....
Als je nog niet met elkaar over seks durft te praten moet je het misschien ook nog niet met elkaar doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven