Seks met ander stel in dezelfde kamer?

06-08-2010 20:10 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een vreemde vraag, maar vorig weekend zijn mijn vriend en ik na een feestje blijven slapen. We kwamen in een kamer terecht met een ander stel dat we wel zo'n beetje kennen, en werden op een gegeven moment wakker toen ze onder hun dekbed aan het seksen waren. Dat liet ons allebei niet onberoerd, en leidde ertoe dat wij ook gemeenschap hebben gehad. Eerst zachtjes en voorzichtig, maar op een gegeven moment waren we zo opgewonden dat we ons helemaal lieten gaan. Ik ben zelf een beetje verbaasd over mijn opwinding, heb mijzelf nooit als voyeur of exhibo beschouwd, maar dit was echt megageil. Komt dit iemand bekend voor? De volgende ochtend nog wel samen koffie gedronken, maar verder er niet meer over gehad met dat andere koppel.
Alle reacties Link kopieren
Sofie Emma, eigenlijk is de titel van het topic al misleidend. Je hebt geen sex gehad met een ander koppel. Je hebt elkaar alleen maar gehoord en welicht gezien en het was opwindend. En je bent van jezelf verbaasd, dat je het opwindend vindt als een ander je hoort als je vrijt met je partner en omgekeerd. Je hebt bij je zelf iets ontdekt, wat je misschien schockeerde.... That is it.
Alle reacties Link kopieren
robert, ligt eraan hoe je het bekijkt...

SEX....met een ander stel in dezelfde kamer..



dus, wij hadden sex met elkaar.... met een ander stel in dezelfde kamer....

kan dus wel degelijk!.
quote:RobertInter schreef op 08 augustus 2010 @ 06:14:

Sofie Emma, eigenlijk is de titel van het topic al misleidend. Je hebt geen sex gehad met een ander koppel. Je hebt elkaar alleen maar gehoord en welicht gezien en het was opwindend. En je bent van jezelf verbaasd, dat je het opwindend vindt als een ander je hoort als je vrijt met je partner en omgekeerd. Je hebt bij je zelf iets ontdekt, wat je misschien schockeerde.... That is it.Nee, jij leest de topictitel gewoon verkeerd. Of je leest wat je had willen lezen?
Alle reacties Link kopieren
ik haalde er ook uit dat men elkaar alleen gehoor en evt wat gezien heeft en mijn eerste reactie speelde daar ook op in. nergens staat dat de stellen met elkaar aan de gang zijn gegaan,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Je weet dat pas als je het hele verhaal leest, maar afgaand op de titel zou je eerder denken dat 2 stellen het met elkaar hebben gedaan. Zullen we het er ophouden dat het voor tweeerlei uitleg vatbaar is?
Ik las ook uit de titel dat er twee stellen apart van elkaar seks hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hedonnetje schreef op 08 augustus 2010 @ 12:04:

Ik las ook uit de titel dat er twee stellen apart van elkaar seks hebben gehad.Mijn beheersing van het Nederlands is goed genoeg om vast te kunnen dat beide varianten mogelijk is. Ok?
Alle reacties Link kopieren
Dan zou er gestaan hebben: Seks met een ander stel.

Want je kan geen seks hebben met een ander stel als zij zich niet in dezelfde kamer bevinden.
Alle reacties Link kopieren
Sophie_emma, gefeliciteerd met de leuke ervaring. We hebben het ook meegemaakt en vinden het zelf heerlijk om het mooiste spel van de wereld met andere te delen. Samen eten is ook leuker dan alleen. Enjoy the memories ..
Alle reacties Link kopieren
quote:Mac123 schreef op 08 augustus 2010 @ 12:12:

Dan zou er gestaan hebben: Seks met een ander stel.

Want je kan geen seks hebben met een ander stel als zij zich niet in dezelfde kamer bevinden.Nee, het suggereert dat er iets gebeurde tussen 2 stellen. En dat niet het geval, elk stel deed het met de eigen partner. Het gaat om de suggestie dat 2 stellen het met elkaar deden in dezelfde kamer. Ik zou zeggen leg het een deskundige voor.
Wat is het probleem RobertInter? Ga je nu zeuren over de topictitel, omdat je verzocht is om anderen niet meer te vermoeien met het aanpraten van een pc of open relatie?

Dat kan je wat mij betreft ook laten. De titel en de OP zijn beide duidelijk genoeg.
Zou Robert net zo creatief zijn met de seks als hij met titels is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hedonnetje schreef op 08 augustus 2010 @ 13:26:

Zou Robert net zo creatief zijn met de seks als hij met titels is?Misschien kan ik nog iets van jou leren? Jij lijkt me helemaal top.
Alle reacties Link kopieren
[...]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 08-08-2010 14:17
Reden: op-de-vrouw
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:RobertInter schreef op 08 augustus 2010 @ 13:41:

[...]





Voor iemand met jouw iq inderdaad.

En maar janken dat iemand jou aanvalt als er op normale toon iets wordt aangegeven, maar ondertussen....

Als je niet kunt incasseren moet je ook niet uitdelen Robert.
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
Ik kan best incasseren. Je wil me toch graag iedere keer te kakken zetten. Nou ga maar weer je gang!!
quote:RobertInter schreef op 08 augustus 2010 @ 13:41:

[...]





Voor iemand met jouw iq inderdaad.

*zucht*

Kan je nu helemaal niet normaal meer reageren?
Alle reacties Link kopieren
quote:CakeCup schreef op 08 augustus 2010 @ 13:46:

[...]



*zucht*

Kan je nu helemaal niet normaal meer reageren?Wie kaatst kan de bal verwachten. Je wil je gelijk halen, daar komt het bij jou op neer.
quote:RobertInter schreef op 08 augustus 2010 @ 13:47:

[...]





Wie kaatst kan de bal verwachten. Je wil je gelijk halen, daar komt het bij jou op neer.En hoe noem je dat waar jij mee bezig bent?
SEKS MET ANDER STEL IN DEZELFDE KAMER? is maar op één manier uit te leggen. Dat het ene stel sekst heeft in een kamer waar het andere stel ook aanwezig is. En dus niet dat ze met het andere stel seks hebben want dat zou suggereren dat het mogelijk is om seks te hebben met een ander stel dat op dat moment in een andere kamer aanwezig is. En dat laatste lijkt mij anatomisch niet mogelijk. And now for something completely different.....
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 08 augustus 2010 @ 13:48:

[...]



En hoe noem je dat waar jij mee bezig bent?Als ik er van overtuigd en dat wat ik zeg gewoon waar is, dan heb ik het recht dat te verdedigen. En dan hoef ik niet onderuit gehaald te worden om de verkeerde reden.
quote:RobertInter schreef op 08 augustus 2010 @ 13:49:

[...]





Als ik er van overtuigd en dat wat ik zeg gewoon waar is, dan heb ik het recht dat te verdedigen. En dan hoef ik niet onderuit gehaald te worden om de verkeerde reden.Nou geluk ermee dan verder...je bent de enige die het zo (wil) lezen/leest
Alle reacties Link kopieren
quote:miekie1 schreef op 08 augustus 2010 @ 13:49:

SEKS MET ANDER STEL IN DEZELFDE KAMER? is maar op één manier uit te leggen. Dat het ene stel sekst heeft in een kamer waar het andere stel ook aanwezig is. En dus niet dat ze met het andere stel seks hebben want dat zou suggereren dat het mogelijk is om seks te hebben met een ander stel dat op dat moment in een andere kamer aanwezig is. En dat laatste lijkt mij anatomisch niet mogelijk. And now for something completely different.....Er staat het woordje '[met' , dat suggereert iets. Kan je daar eens op ingaan? Met ander stel, kan ook betekenen dat je het met dat andere stel doet.... Kan deze variant ook in jouw optiek of is dat te lastig voor te stellen?
Alle reacties Link kopieren
RobertInter, je beschuldigt mij er ook altijd van dat ik iets tegen je heb en je onderuit wil halen. Als nu blijkt dat meer mensen moeite hebben met wat/ hoe je post....gaat er dan niet een keer een lichtje bij je branden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een comma achter sex had een en ander opgelost, zo zie je maar dat interpunctie niet geheel flauwekul is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven