Seks met ander stel in dezelfde kamer?

06-08-2010 20:10 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een vreemde vraag, maar vorig weekend zijn mijn vriend en ik na een feestje blijven slapen. We kwamen in een kamer terecht met een ander stel dat we wel zo'n beetje kennen, en werden op een gegeven moment wakker toen ze onder hun dekbed aan het seksen waren. Dat liet ons allebei niet onberoerd, en leidde ertoe dat wij ook gemeenschap hebben gehad. Eerst zachtjes en voorzichtig, maar op een gegeven moment waren we zo opgewonden dat we ons helemaal lieten gaan. Ik ben zelf een beetje verbaasd over mijn opwinding, heb mijzelf nooit als voyeur of exhibo beschouwd, maar dit was echt megageil. Komt dit iemand bekend voor? De volgende ochtend nog wel samen koffie gedronken, maar verder er niet meer over gehad met dat andere koppel.
Alle reacties Link kopieren
quote:RobertInter schreef op 08 augustus 2010 @ 13:49:

[...]





Als ik er van overtuigd en dat wat ik zeg gewoon waar is, dan heb ik het recht dat te verdedigen.Natuurlijk, maar dat geldt toch ook voor de anderen hier? Niet alleen voor jou?quote:En dan hoef ik niet onderuit gehaald te worden om de verkeerde reden. Onderuit halen om de juiste redenen mag dus wel?

Niemand haalt je onderuit Robert, mensen (waaronder ik ja) hebben gereageerd op jouw manier van posten, jouw redenaties. Daarbij is voor zover ik gezien heb geen onvertogen woord gevallen (please correct me if I'm wrong). De enige die gaat beledigen en er flauwe insinuaties bijhaalt ben jij zelf.
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
quote:Richard035 schreef op 08 augustus 2010 @ 13:53:

Een comma achter sex had een en ander opgelost, zo zie je maar dat interpunctie niet geheel flauwekul is.Ot het woord in bijzijn van of in aanwezigheid van ....
gut, wat een kleuterklasje is dit topic ineens geworden. Kan iedereen gewoon even zeggen dat RobertInter gelijk heeft, is hij tevreden, en kan het weer on topic hier?
Alle reacties Link kopieren
quote:rider schreef op 08 augustus 2010 @ 13:59:

gut, wat een kleuterklasje is dit topic ineens geworden. Kan iedereen gewoon even zeggen dat RobertInter gelijk heeft, is hij tevreden, en kan het weer on topic hier?



Robert, je hebt gelijk.

Blij?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb een heel fijne site voor Robert gevonden, kan ie lekker z'n gelijk gaan halen http://www.nederlands.nl/forum/
quote:Hedonnetje schreef op 08 augustus 2010 @ 12:04:

Ik las ook uit de titel dat er twee stellen apart van elkaar seks hebben gehad.Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
En nu weer on-topic s.v.p.!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hedonnetje schreef op 08 augustus 2010 @ 12:04:

Ik las ook uit de titel dat er twee stellen apart van elkaar seks hebben gehad.ik ook
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 08 augustus 2010 @ 15:23:

[...]



ik ookJij bent hier bepalend niet waar.
quote:Igoneh schreef op 06 augustus 2010 @ 21:40:

Niet meer over gehad? Dus je weet niet of het andere stel kon waarderen, dat jullie je zo lieten gaan? Zij deden zachtjes onder hun dekbed, misschien was het niet de bedoeling dat jullie het merkten, en konden jullie vrijpartij msschien helemaal niet zo waarderen en hoopten dat jullie het dan tenminste ook zachtjes onder jullie dekbed deden? Of zit ik er nu helemaal naast?Dat hadden zij toch eerst moeten bedenken voordat ze gingen sexen( hoe zachtjes ook) dat er nog andere mensen in de kamer liggen? Als het niet de bedoeling was dat iemand het merkt moet je je ff een nachtje inhouden..
Alle reacties Link kopieren
Een jaar of 12 geleden ook meegemaakt, op een soortgelijke manier... was erg geil... was met de vriendin van mijn vriendin (nu ex) en haar vriend, en een half jaar later heb ik het nog eens dunnetjes over gedaan met haar alleen, terwijl mijn ex in de kamer ernaast lag te slapen.... oeps... I know, erg stout en verkeerd, maar o zo geil en lekker.... is verder nooit wat geworden tussen ons, maar de basis was die bewuste nacht met z'n 4en...
Ik herinner me een situatie van lang geleden dat we met een stuk of twaalf stellen in een grote slaapzaal 'sliepen'. We waren met die groep op stap.

Mijn vrouw en ik vonden het opwindend om in die donkere zaal seks met elkaar te hebben.

Het leuke was dat iedereen het had kunnen zijn omdat het te donker was om te zien wie seks met elkaar had.

Dus, niet met 1 stel in dezelfde kamer maar met twaalf!

Wat mij betreft is het een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden deze zomer sex in zelfde kamer met ander koppel op vakantie. Groot bed. Ik zat in amazonehouding op mijn man, mijn vriendin lag op haar rug en werd door haar man geneukt. Ineens begon zij mijn borsten te strelen. Ik deed hetzelfde bij haar en zakte dan naar beneden en stak mijn hand tussen hun buiken en klemde mijn vingers rond zijn lul tot ze beiden lekker klaar kwamen. Was geil.
Oud topic, slotje!
Ik heb er geen ervaring mee, omdat de situatie zich nooit echt voordeed. En nu als single ook niet onmiddellijk. Al lijkt het me erg opwindend om met een scharrel PC binnen te stappen met dat doel, eventueel met partnerruil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven