Seks met de 'bijman'

15-08-2010 02:15 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Erg nieuw op het forum, lees al jaren mee, maar nooit zelf iets geschreven. Maar nu moet de boel er heel even uit, niet om raad of om afgebrand te worden, maar om alles van me af te schrijven!

Ik ben een redelijk uitziende vrouw van midden dertig, getrouwd met drie kleine kindertjes. Gelukkig in mijn huwelijk ben ik eigenlijk nooit echt heel erg geweest, maar dat terzijde, lang verhaal en een keuze die ik zelf gemaakt heb...

Mijn man heeft een redelijk grote vriendengroep. 1 vriend van hem springt eruit, is een soort ik. Vanaf dag 1 dat wij elkaar kennen begrijpen we elkaar en vermaken we ons kostelijk met elkaar. Hij heeft al jaren een hele leuke vriendin

(ik mag haar graag, hij inmiddels iets minder) en ik heb gewoon mijn man.

Nu leiden mijn man en ik redelijk onze eigen levens.In de weekenden doen we ombeurten leuke dingen (samen gaat helaas haast niet, met drie kleintjes). Ook R zoals ik hem gemakshalve maar even afkort, is regelmatig hier in het uitgaansleven te vinden. Ongeveer een jaar geleden begonnen er lichte kriebels voor R te komen. Ik ben erg recht voor zijn raap en heb hem dat gewoon verteld dat ik een bepaalde spanning tussen ons voelde. Hij heeft dit beaamd en gezegd dat wij gevaarlijk voor elkaar zijn. Maandenlang kwamen we elkaar tegen, gingen samen op stap en hadden echt de grootste lol. En tuurlijk, het zat eraan te komen, maar op een totaal onverwacht moment stonden we ineens in een steeg te zoenen. Heerlijk, ik heb genoten... hij ook,dat heeft hij gezegd en heb ik echt aan alles gemerkt.

We zijn nu alweer vier maanden verder, het is een verslaving geworden. Ieder onbewaakt moment dat het kan zien we elkaar, al is het maar vijf minuutjes. Zoenen is nu pas ook overgegaan in seks (na wel heel veel erover praten, maar de gelegenheid kwam er gewoon niet!!!). Gisteren moest ik met hem mee naar het noorden des lands om een kast op te halen die zijn vriendin op marktplaats had gekocht en ze kon zelf niet mee. En na maandenlang praten over seks, had ik m al ingecalculeerd....

Nog nooit in mijn leven (en mijn single-life was erg intensief) heb ik dit soort seks gehad. In de auto in een bos, niet heel bijzonder, maar alles klopte,het gevoel, alle handelingen, hij, ik... Geen onzekerheid (die ik normaal wel heb)... pffff. En van twee kanten, want de uur-durende seks werd bij het vervolg van de rit uitgebreid besproken en hij was net zo onder de indruk als ik.... Het zoenen was al verslavend, maar dit gaat nog erger worden. Ik weet nu wat ik mis bij mijn man, hij weet wat hij mist bij zijn vriendin... We hebben afgesproken dat we het allemaal wel zien, if it's meant to be, it's meant to be.... we hebben geen haast en van de momenten die we hebben genieten we. Maar deze man.....

Goed, he, het is eruit.... afbranden van mijn verhaal heeft geen zin... soortgelijke ervaringen vind ik wel gaaf om te horen... vooral over dingen die op hun plaats vallen...maar goed....
ik moet even een brandje blussen.

mijn asbak staat in de fik.
hahaha, doe voorzichtig!

en ja, zeker sneu...
asbak geleegd in de wc.

hoe slecht voor het milieu wil je het hebben?

maar was voor nu de enige optie.
quote:Sevilla schreef op 15 augustus 2010 @ 02:15:

Ik ben een redelijk uitziende vrouw van midden dertig, getrouwd met drie kleine kindertjes. Gelukkig in mijn huwelijk ben ik eigenlijk nooit echt heel erg geweest, maar dat terzijde, lang verhaal en een keuze die ik zelf gemaakt heb...

Maar je hebt die keuze wel gemaakt, daar horen consequenties bij. Jij hebt tot drie keer toe (want drie kinderen) de keuze gemaakt dat dit het is in jouw leven. Daardoor heb je ook andermans levenspaden beinvloed: die van je man, die van je kinderen.

Was je toen niet capabel om die keuzes te maken of sta je eigenlijk toch niet achter de keuzes die je hebt gemaakt? Wat maakt dat je nu wel capabel bent om daarop terug te komen?

Ben jij veranderd? Diep van binnen? Zie jij jouw rol in jouw niet zo geweldige relatie met de vader van je kinderen? Zo ja, wat zou er anders zijn in de toekomst?
Wat heb je gedaan om wél gelukkig in je huwelijk te voelen?

Hoe komt het dat je in een ongelukkig huwelijk voor drie kindjes hebt gekozen?

Wat vind je man hier van denk je?

Wat kan er gebeuren als je hem dit vertelt?

Heb je met je man besproken dat je je onzeker voelt tijdens sex met hem?

Heb je je man vertelt welke spanning je mist?

In hoeverre komt de spanning doordat je stiekum bent en "papa" (lees man) het niet weet?

Hoe zou je het vinden als je man een bijvrouw heeft (nee niet vanaf nu .... wellicht al een jaar of 5)?

Hoe komt het dat jij al in je OP vertelt wélke reacties je wel en niet wilt horen?

Ik bepaal namelijk zelf wat ik wel of niet wil schrijven op een forum. Aangezien je op het moment van het drukken op de knop "versturen" het publiekelijk maakt lijkt met het niet dat jij bepaalt wat wel en niet geschreven kan en mag worden.

Dus:

En dan de opmerking : ik heb gewoon mijn man

Zo disrespectvol in mijn lezersgevoel. Ik lees disrespectvol handelen naar een partner met wie je drie kinderen hebt gekregen.

Ik lees disrespectvol taalgebruik over de man die de vader is van jullie drie kinderen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vond de opmerking: We doen zelden samen iets, dat gaat niet met 3 kinderen, erg dom. Kennen ze bij jullie het woord oppas niet????

Het lijkt er gewoon op, dat je dat niet wilt!

Wel eens aan therapie gedacht, om dit huwelijk nieuw leven in te blazen? Want wie weet vindt jouw man het ook wel erg saai...

Tot slot: Je krijgt vaak dat wat je geeft...dus als jij zo weinig geeft aan jouw man (incl. seks), krijg je dus ook niets....
Wat ben je een ongelooflijke trut dat je dit jouw gezin aandoen. En ook helemaal weloverwogen. Maar hé: als het goed voelt en jij kan jezelf recht in de spiegel aankijken - swá!
Mwah, hier krijg je weinig bijval en weinig positieve juichende ervaringsverhalen over hoe geweldig en leuk het wel niet is om je man te belazeren met een van zijn vrienden en doelbewust een gezin te ontwrichten omdat je je benen niet bij elkaar kunt houden. Want het komt uit natuurlijk.

Maar op het minnaressentopic op deze pijler ontvangen ze je met open armen. Ga daar heen zou ik zeggen.
Wat vindt je man hier eigenlijk van? Of ben je in dit geval niet zo 'recht voor zijn raap' als je je gedraagt om een andere man te versieren?

Nee, overspel wordt hier niet als iets positiefs opgevat, en hoe zou dat nou komen? Ik zal het je vertellen: kinderen zijn de dupe.

Heb zelf een moeder en een vader die het jaren lang voortdurend het met anderen aanlegden en ik heb daardoor behoorlijke schade opgelopen. Heerlijk ook om als kind te merken dat je nooit echt de hoogste prioriteit hebt. Kinderen zijn flexibel, ja dat klopt, maar hebben ze enig andere keuze?? Nee dus, dus daar hoef je je niet achter te verschuilen. Zoek een andere hobby waarmee je je gezin niet de vernieling in draait. Zij hebben er geen schuld aan dat jij de verkeerde keuzes hebt gemaakt!

En ja, ik ben ook wel eens verliefd geweest in de 10 jaar dat ik getrouwd ben maar weet wat de consequenties zijn. Het is de kunst van het niets-doen in dat geval. Verliefdheid die niet gevoed wordt, gaat vanzelf weer voorbij.
hmmm. ik wil best geloven dat je het de eerste keer zoenen in de steeg ook daadwerkelijk overkomen is. Maar alles dat daarna gebeurd is, is een bewuste keuze. Dat betekent dat je je alleen jezelf kan aanrekenen dat dat gebeurd is.

Niets samen kunnen doen met je man is natuurlijk onzin: je zou kunnen beginnen met leuke dingen met z'n allen kunnen doen en af en toe een oppas of logeerpartij om ook dingen met z'n tweeën te doen.

Daarnaast zou je eens met je man moeten gaan praten omdat je toch ontevreden bent over een aantal zaken waaronder je seksleven met hem. Dat is meestal wel bespreekbaar lijkt me.

succes
quote:tilalia2 schreef op 15 augustus 2010 @ 02:20:

[...]

Bij 'redelijk uitziende vrouw' heb ik altijd het miss etam-rugtasjes-kek-kort-roodgeverfd haar beeld in gedachten.Ik denk dan aan een mooie kop maar er missen 2 voortanden..............
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Als jij zo 'erg recht voor zijn raap bent' , vertel het dan ook even erg recht voor zijn raap aan je man. Dan kan hij zelf beslissen wat hij doet.

Gatver, wat kom jij arrogant over zeg!
Ik heb geen motto.
Sevilla, je laat alles door je vingers glippen en doet er weinig aan en dan is de sex met iemand waar je stront verliefd op bent super lekker.

En dan hoop je hier dat mensen zeggen: tof meid ga zo door en geniet ervan.

Dit is wel zo "gemakkelijk".

Voor je kinderen heb je de plicht lijkt mij om nr.2 te deleten en alles op alles te zetten om met je eigen kerel snoeihard te werken aan jullie huwelijk.

Succes.
Soortgelijke ervaringen vind je gaaf om te horen, oké zal ik jou wat gaafs vertellen; ik zal iets jonger zijn als ik het zo lees, maar ben ook getrouwd en heb ook drie kids.... Tot zover de soortgelijke ervaring..... Ik zal ten alletijden vechten voor mijn gezin en mijn kinderen, nu hoor ik je denken zeker een gelukkig huwelijk. Nou laat ik je uit die droom helpen elk huwelijk kent goede en slechte tijden, bij ons lijkt het nu de betere kant op te gaan na een partner met een burn out. Het was misschien voor mij makkelijker geweest om er een ander op na te houden, dan om mijn gezin te laten draaien. Maar nu heb ik mijn gezin nóg en anders was hij zeker kapot geweest.

Inversteer in je gezin, in je huwelijk, dat siert je meer als deze ..... Streek.

*wat een tekst vanaf een mobiel*
Eigenlijk kom je heel egoïstisch over op mij. Je móet jouw verhaal kwijt, wilt geen commentaar. Maar je beseft óók niet, dat er misschien een aantal mensen zijn hier, die de ervaring hebben gehad van een bedriegende partner. Wat dit heeft gedaan met hun vertrouwen, hun relatie. Welnee, dat interesseert jou immers niet. Jij hebt geweldige seks en de gevolgen zullen jou aan je reet roesten..
(ik zou je verhaal voor de evt. herkenbaarheid van een aantal details ontdoen)
Waarom? Misschien wil ze dit juist wel.
Nou, van mij mag ze ontmaskerd worden.

Kijken of ze dan nog zo hoog van de toren blaast.
Ik heb geen motto.
Hoe staat het trouwens met de partner van 'bijman'? Want hij bedriegt ook iemand, waar jij aan meewerkt!

En zouden die vrouw en jouw man het goed met elkaar kunnen vinden? Want ik zou anders toch eerst voor de kinderen kiezen.

En anders wacht dan op z'n minst totdat de kinderen het huis uit zijn. Als de wederzijdse liefde dan nog zo sterk is, dan weet je meteen dat het geen impulsieve reactie is.

Sevilla, het feit dat je jouw verhaal op de sexforum plaatst zegt eigenlijk veel over het feit dat je de sex belangrijker vindt dan je relatie anders had je het wel bij "relatie" geplaatst.

Volgens mij wil je alleen bruikbare tips om het ïn harmonie" voor te zetten en je zegt het al je wil geen "afbrand adviezen" zoals je het noemt.

Klopt het dat ik de indruk krijg dat je nu in volle teugen wil gaan genieten van je (geheime ) minnaar?????

Ik vind het heel triest voor jullie 3(!) kindertjes. Je zet zoveel op het spel en wanneer je je helemaal richt op je nieuwe lover krijgt je man 0,0% kans want die nieuwe lover kan niet concurreren met je man.
Hoort dit niet op de Relatiepijler? Of gaan we hier lekker in detail bespreken hoe de seks was?
quote:elastiekje schreef op 15 augustus 2010 @ 10:07:

Hoort dit niet op de Relatiepijler? Of gaan we hier lekker in detail bespreken hoe de seks was? Ik denk dat we niks meer van Sevilla horen omdat ze niet zit te wachten op onze "afbrand adviezen" .......
ach vrouw/to..

ook bij jou kan ik zeggen..

ik ben blij dat je voor jezelf kiest in je leven!

aangezien er geen commentaar mag worden gegeven..
Ik snap niet hoe je van 1 x sex en beetje zoenen naar 'meant to be'

Ik neem aan dat je meer in een relatie zoekt dan mindblowing sex?
'Dingen die op z'n plaats vallen'

Hoeveel dingen kunnen tijdens een potje sex in een auto op z'n plaats vallen? En hoe verhouden de dingen die tijdens zo'n geheime vrijpartij 'op z'n plaats vallen' tot het verdriet dat je je kinderen aan kunt doen?

Wat voor man bedriegt niet alleen zijn vrouw maar ook zijn vrienden, tegelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven