seks met dikke(re) man

28-08-2018 23:14 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag even jullie mening over het volgende;
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 19:00
Reden: Niet meer nodig, genoeg antwoorden
92.00% gewijzigd
strikjemetstippels schreef:
29-08-2018 22:09
Nou niet van mij hoor.
.
strikjemetstippels schreef:
29-08-2018 21:58
Ik vind vet echt afstotelijk
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
29-08-2018 21:58
Ik vind vet echt afstotelijk, dus dat is een heel erg grote verwijdering van 'mijn type'. Kijk het is niet realistisch om alleen maar op types als Chris Hemsworth te vallen, maar ik ondervind geen enkele seksuele aantrekkingskracht bij een man met grotere tieten dan ik heb. En ook niet met een enorme buik. En waar ik man schrijf mag je dan ook nog vrouw lezen (al is grotere tieten dan weer geen bezwaar natuurlijk).
Oke als je het afstotelijk vindt, dan snap ik dat jij geen seks zou willen met een te dikke man. Maar TO geeft aan zich wel aangetrokken te voelen tot haar date,
Daarbij weet ik niet hoe groot jouw tieten zijn maar volgens het vergelijkingsmateriaal van de vetpercentage-foto is er bij de date van TO volgens mij geen sprake van manboobs die een cupmaat toegewezen kunnen worden (kan ik mis hebben)
Jest schreef:
29-08-2018 22:13
.
heel leuk dat je dat zo onder elkaar plaatst, maar ik doel op dat ik op een man die hier het zelfde verhaal zou doen over zijn dikke vrouwelijke date, ik anders zou reageren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijd een dikkere vriend gehad, waar ik ook niet écht extreem verliefd op was. Soms als hij uit de douche kwam vond ik het echt vreselijk om hem naakt te zien... Hij was ook nog eens exteeem wit en het was een vrij kleine jongen. Ik keek er altijd tegen op om seks met hem te hebben.

Mijn conclusie; als je echt verliefd bent zou je het kunnen accepteren, als je je er toch heel erg aan stoort na een tijd kun je misschien toch aankaarten dat je het wel zou waarderen als hij iets afvalt.
Framberry schreef:
29-08-2018 21:53
Oke dus in essentie geven mensen aan dat dikke mannen niet hun type zijn, net als dat bij TO het geval is.
Maar verandert er dan niets als je toch seksuele aantrekkingskracht voelt?
Ik heb namelijk wel seks gehad met mannen die niet mijn type waren en dat leverde soms betere seks op dan met mijn type man


Dat klopt, zoals TO beschrijft hoe leuk ze hem vindt, zou het best eens goed kunnen gaan qua seksuele aantrekkingskracht. Dat weet je pas als je het doet. Waar TO bang voor is, het moeilijk kunnen stoppen als ze het toch niet aantrekkelijk vindt, dat is best lastig maar op zich mag iedereen natuurlijk op ieder moment 'nee' zeggen als het om seks gaat. En dat kan ze gewoon aankleden met 'ik ben hier toch nog niet aan toe'.
Gewoon proberen dus TO, best kans dat hij zoveel compenseert dat je het probleem niet meer ziet.
Framberry schreef:
29-08-2018 22:14
Oke als je het afstotelijk vindt, dan snap ik dat jij geen seks zou willen met een te dikke man. Maar TO geeft aan zich wel aangetrokken te voelen tot haar date,
Daarbij weet ik niet hoe groot jouw tieten zijn maar volgens het vergelijkingsmateriaal van de vetpercentage-foto is er bij de date van TO volgens mij geen sprake van manboobs die een cupmaat toegewezen kunnen worden (kan ik mis hebben)
Het is bij wijze van spreken natuurlijk. Laten we het er op houden dat ik niet op overgewicht val. Dan hoeft iemand echt niet mega strak te zijn, maar overgewicht is gewoon een no go voor mij.

En in mijn eerste bericht gaf ik al aan TO aan dat er al seksuele aantrekkingskracht is, en je in feite nooit weet wat er wel of niet leuk gaat zijn aan de sex tot je het probeert.
Jest schreef:
29-08-2018 22:03
Tjee, ik kijk wel een beetje op van de harde oordelen over dikke(re) mannen hier. Stel je eens voor dat je dit hele topic precies zou omdraaien. Dat een man raad kwam vragen over zijn dikke(re) date en dat de meeste andere mannen zouden reageren zoals de meeste vrouwen hier. Het zou een aardig reltopic zijn geworden.

Ik vind op dit moment ook een man leuk met een flinke buik. Hij beklimt bergen en doet fysiek zwaar werk. Een vetlaag wil niet zeggen dat er geen spieren onder kunnen zitten.


Ach ja, het omdraai-argument wat regelmatig terugkeert hier op viev.

Er zijn hier wel eens topics geweest van mannen over hun dikker wordende vrouwen, en daarin reageerde ik hetzelfde: ik kan goed begrijpen dat je haar niet meer aantrekkelijk vind als ze te dik wordt.
Ik kan me geen topic herinneren over dikke(re) dames tijdens het daten. Ik denk eigenlijk dat mannen die niet vallen op gezette vrouwen, gewoon niet daten met zo'n vrouw (en dat de meeste mannen een gezette vrouw helemaal niet erg vinden tijdens het daten).
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
29-08-2018 22:03
Tjee, ik kijk wel een beetje op van de harde oordelen over dikke(re) mannen hier. Stel je eens voor dat je dit hele topic precies zou omdraaien. Dat een man raad kwam vragen over zijn dikke(re) date en dat de meeste andere mannen zouden reageren zoals de meeste vrouwen hier. Het zou een aardig reltopic zijn geworden.

Ik vind op dit moment ook een man leuk met een flinke buik. Hij beklimt bergen en doet fysiek zwaar werk. Een vetlaag wil niet zeggen dat er geen spieren onder kunnen zitten.
Ik hoop dat die man hetzelfde advies zou krijgen. Met zoveel mensen op de wereld, mag je best degene uitzoeken, waar je lichamelijk opgeilt hoor
Alle reacties Link kopieren
Ja helaas ervaring mee maar ben er mee gestopt sinds een jaar of 3.
Ik droog er spontaan van op. Als iemand niet zn best wil doen om er een beetje aantrekkelijk uit te zien, ook al ben je jaren getrouwd is het voor mij jammer maar helaas.
Maar als jij verder wel aantrekkingskracht voelt zou ik zeggen give it a try.
Niet iedereen houdt van het zelfde
Jest schreef:
29-08-2018 22:03
Tjee, ik kijk wel een beetje op van de harde oordelen over dikke(re) mannen hier. Stel je eens voor dat je dit hele topic precies zou omdraaien. Dat een man raad kwam vragen over zijn dikke(re) date en dat de meeste andere mannen zouden reageren zoals de meeste vrouwen hier. Het zou een aardig reltopic zijn geworden.

Ik vind op dit moment ook een man leuk met een flinke buik. Hij beklimt bergen en doet fysiek zwaar werk. Een vetlaag wil niet zeggen dat er geen spieren onder kunnen zitten.
Een vetlaag of een flinke buik vind ik wel een verschil. Knap dat hij bergen beklimt en fysiek zwaar werk doet en toch een flinke buik heeft.

Overigens zou ik andersom hetzelfde zeggen. Ik snap wel dat mannen een dikke vrouw niet aantrekkelijk vinden. Ik wil ook niet dik worden en als ik dat toch laat gebeuren door niet meer te sporten en flink te eten dan snap ik het als mijn man daar wat van zegt (omdat het dan ook wel een stuk persoonlijkheidsverandering is). Andersom idem. Als mijn man dikker zou worden zou ik hem ook niet meer aantrekkelijk vinden. Zijn lichaam past bij zijn levensstijl en daar val ik o.a. op. Als dat opeens verandert dan zou ik dat wel lastig vinden. En nee, van sporten en gezond eten word je echt niet opeens obees.
Alle reacties Link kopieren
Elenadem schreef:
29-08-2018 22:21
Ik heb een tijd een dikkere vriend gehad, waar ik ook niet écht extreem verliefd op was. Soms als hij uit de douche kwam vond ik het echt vreselijk om hem naakt te zien... Hij was ook nog eens exteeem wit en het was een vrij kleine jongen. Ik keek er altijd tegen op om seks met hem te hebben.

Mijn conclusie; als je echt verliefd bent zou je het kunnen accepteren, als je je er toch heel erg aan stoort na een tijd kun je misschien toch aankaarten dat je het wel zou waarderen als hij iets afvalt.
Waarom was het je vriend?
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
29-08-2018 10:14
Rare vraag. Je ziet weleens mannen met een ontzettend dikke pens. Dan denk ik: hoe doen die dat in bed? Of ligt de vrouw dan altijd boven?
om oa die reden heb ik laatste fwb afgevoerd. Eigenlijk was op zn hondjes de enige comfortabele optie... en tsjaaa... die buik zit dus gewoon in de weg :'( (en algehele conditie ook om te huilen)
What was I thinking?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Marana-- schreef:
29-08-2018 22:25
Ach ja, het omdraai-argument wat regelmatig terugkeert hier op viev.

Er zijn hier wel eens topics geweest van mannen over hun dikker wordende vrouwen, en daarin reageerde ik hetzelfde: ik kan goed begrijpen dat je haar niet meer aantrekkelijk vind als ze te dik wordt.
Ik kan me geen topic herinneren over dikke(re) dames tijdens het daten. Ik denk eigenlijk dat mannen die niet vallen op gezette vrouwen, gewoon niet daten met zo'n vrouw (en dat de meeste mannen een gezette vrouw helemaal niet erg vinden tijdens het daten).
Ik ken er wel hoor. Een specifiek heb ik oppervlakkig genoemd omdat hij aangaf moeite te hebben met het lichaam van zijn, verder heel erg leuke, date. Het werd uiteraard niets tussen hen toen hij het toch probeerde met haar. Ik heb me dan ook bij hem verontschuldigd. :$
Alle reacties Link kopieren
Framberry schreef:
29-08-2018 21:53
Oke dus in essentie geven mensen aan dat dikke mannen niet hun type zijn, net als dat bij TO het geval is.
Maar verandert er dan niets als je toch seksuele aantrekkingskracht voelt?
Ik heb namelijk wel seks gehad met mannen die niet mijn type waren en dat leverde soms betere seks op dan met mijn type man
Ik vind dikke mensen niet aantrekkelijk.
Maar heb eens een crush gehad op een man met de behoorlijke buik. Er was zo'n enorme aantrekkingskracht, vond hem onwijs sexy. En in bed was dat ook zeker geen tegenvaller.
Dus ik denk dat je zeker op iemand kunt vallen ook al is het niet je type.
Alle reacties Link kopieren
Zach Miko is wel een uitzondering op de regel.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
gewoon doggy laten nemen dan zie je hem niet!
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
29-08-2018 22:03
Tjee, ik kijk wel een beetje op van de harde oordelen over dikke(re) mannen hier. Stel je eens voor dat je dit hele topic precies zou omdraaien. Dat een man raad kwam vragen over zijn dikke(re) date en dat de meeste andere mannen zouden reageren zoals de meeste vrouwen hier. Het zou een aardig reltopic zijn geworden.

Ik vind op dit moment ook een man leuk met een flinke buik. Hij beklimt bergen en doet fysiek zwaar werk. Een vetlaag wil niet zeggen dat er geen spieren onder kunnen zitten.

Hoe zit het met zijn voedingspatroon? Voeding weegt nog altijd zwaarder door dan fysieke arbeid.
Veritas vos liberabit
Is er al een update te melden TO?
Alle reacties Link kopieren
Charlotte717 schreef:
14-09-2018 14:05
Hoe zit het met zijn voedingspatroon? Voeding weegt nog altijd zwaarder door dan fysieke arbeid.

Daar ging deze opmerking toch helemaal niet over?
Er werd gezegd dat dikkere mannen niet gespierd zijn en geen conditie hebben. Zij reageert dat ze het daar niet (altijd) mee eens is, want kent iemand die door arbeid wel gespierd moet zijn en ook uithoudingsvermogen heeft.
Dan gaat het toch niet over "hoe krijgen we deze man binnen de geaccepteerde maten"?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Marriway schreef:
14-09-2018 14:48
Is er al een update te melden TO?

Haha ik ben ook wel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
sex om de sex, dan is het met iemand waar ik uiterlijk opgewonden van wordt.
sex omwille van de liefde, ..... mensen worden mooier naarmate je aangetrokken wordt door zijn/haar innerlijke....je gaat je minder storen aan de mindere kanten.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
14-09-2018 15:03
Haha ik ben ook wel benieuwd.
:popcorn:
koekies zijn lekker
TO is waarschijnlijk geplet en kan niet meer reageren. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de vragende mevrouw in kwestie bezweken is ....ze heeft moedig geprobeerd....
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
14-09-2018 15:11
:popcorn:
pas je op met die popcorn?
moment on the lips forever on the hips
(pens bij mannen, niet hips)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven