seks met dikke(re) man

28-08-2018 23:14 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag even jullie mening over het volgende;
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 19:00
Reden: Niet meer nodig, genoeg antwoorden
92.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
XSummer schreef:
29-08-2018 12:30
Ligt er aan wat dik in je ogen is. Mijn vriend was vroeger helemaal afgetraind. Zeg maar 8pack en sportschool was tweede huis. Nu issie normaal en juist dat fluffy vind ik fijner. Tenminste niet zoon blok beton.

Als je naar dit plaatje kijkt. Richting weke categorie zit je date?

http://nl.tinypic.com/r/mjpg1v/9
Die middelste van onderste rij 35% ,ongeveer
Fragolisa schreef:
29-08-2018 12:51
Ik vind eerlijk gezegd al die mannen best wel afgetraind en niet representatief voor minder sportieve mannen.
Die onderste rij is toch ronduit corpulent? Zelf eerste van middelste rij, 15%.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon proberen, wat is het ergste dat kan gebeuren?
Tja, vinnik idd. wel aan de flink stevige kant. Voor mij zou het dan erg afhangen hoe stevig hij voelt. Want wat ik al zei, ik vind blubberig aanvoelen niet lekker. Maar wat voelde JIJ dan tijdens het zoenen? Wond hij je op? Voelde het goed inclusief wat je handen voelden?
Fragolisa schreef:
29-08-2018 12:51
Ik vind eerlijk gezegd al die mannen best wel afgetraind en niet representatief voor minder sportieve mannen.
Zien wij hetzelfde plaatje? nr 5 tm 9 is niet afgetraind (7, 8 en 9 al helemaal niet).

Vanaf lichaam 5/6 vind ik het enorm onaantrekkelijk dus in geval van TO zou ik zeker niet verder gaan
Alle reacties Link kopieren
Jess33 schreef:
29-08-2018 13:10
Die middelste van onderste rij 35% ,ongeveer
En? Is het een no-go?
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Cafetière schreef:
29-08-2018 13:23
Zien wij hetzelfde plaatje? nr 5 tm 9 is niet afgetraind (7, 8 en 9 al helemaal niet).

Vanaf lichaam 5/6 vind ik het enorm onaantrekkelijk dus in geval van TO zou ik zeker niet verder gaan
Ik vind alleen 10-12% en 15% aantrekkelijk, de rest niet.
anoniem_327397 wijzigde dit bericht op 29-08-2018 13:30
1.72% gewijzigd
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Cafetière schreef:
29-08-2018 13:23
Zien wij hetzelfde plaatje? nr 5 tm 9 is niet afgetraind (7, 8 en 9 al helemaal niet).

Vanaf lichaam 5/6 vind ik het enorm onaantrekkelijk dus in geval van TO zou ik zeker niet verder gaan
Het hangt maar net van de leeftijd van de man af. Nr 8 ziet er nog best oké uit voor een vijftigjarige, vind ik. Je ziet de buikspieren nog best wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Waarom staan die eerste twee erbij? Zo ziet niemand eruit in het dagelijks leven. Dat zijn wedstrijdlichamen. Zelfs drie is al heel moeilijk.

TO, Ik zou gewoon verder daten en zien wat ervan komt. Niet teveel analyseren.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
29-08-2018 13:19
Tja, vinnik idd. wel aan de flink stevige kant. Voor mij zou het dan erg afhangen hoe stevig hij voelt. Want wat ik al zei, ik vind blubberig aanvoelen niet lekker. Maar wat voelde JIJ dan tijdens het zoenen? Wond hij je op? Voelde het goed inclusief wat je handen voelden?
Ja het wond me zeker op! Maar ik heb alleen mijn hand in zijn nek gelegd niet over zijn lichaam gevoeld.
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 13:32
16.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jess33 schreef:
29-08-2018 13:36
Ja het wond me zeker op! Maar ik heb alleen mijn hand in zijn nek gelegd niet over zijn lichaam gevoeld. Ik ben gewoon onzeker omdat ik niet weet hoe seks gaat met dikkere mannen. Moet ik dan bovenop? En voelt hij zich misschien ongemakkelijk, ik ben zelf namelijk slank (maat 36)
Ik denk dat dat vanzelf gaat hoor!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Zeeepje schreef:
29-08-2018 13:07
Hoezo zou je niet kunnen stoppen als je eenmaal naakt bent?

Heb dit ook meegemaakt, we waren inderdaad al halfnaakt toen ik zag dat zijn cupmaat gewoon groter was dan de mijne. Heb me er met een kokette smoes vanaf gemaakt omdat ik er echt van walgde (sorry dikkere heren). Daarna aangegeven dat ik verder daten niet zo zag zitten (It's not you, it's me!').

Ja dit dus
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 13:31
2.95% gewijzigd
Ik vind niet per se het zicht een afknapper, wel hoe "blubberig" een dikker lijf aanvoelt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel ervaring, maar of jij daar wat mee kan? Ik heb niets met afgetrainde lichamen, omdat het voor mij niets toevoegt aan de seks.
Het moet leuk en uitdagend zijn en dat vraagt om een leuke man, niet om een sixpack. Als het op sport begint te lijken zakt mijn interesse in.

Het is wel belangrijk dat de man niet onzeker is over zijn lichaam, die onzekerheid gaat wél in de weg zitten.
En je kunt altijd stoppen hé, het is niet als je A gezegd hebt moet je ook B zeggen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
gyda schreef:
29-08-2018 13:27
En? Is het een no-go?
Ik hou meer van een man 15 tot 20%
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 13:30
33.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je vind hem leuk, gezellig, aantrekkelijk...en ik keek net even naar meneer 35%, maar Ik zou er gewoon lekker voor gaan hoor!
No way dat een wat voller lichaam mij tegen zou houden als ik iemand heel leuk vind.
Hup maken die volgende afspraak :-D
Alle reacties Link kopieren
Jess33 schreef:
29-08-2018 13:43
Ik vind het niet mooi. Ik hou meer van een man 15 tot 20% maar ik wil ook niet zo oppervlakkig zijn. Hij is gewoon leuk, maarja wat als alles beweegt tijdens seks?
Je hebt er echt een raar beeld bij. Hoe oud is deze man? Je hoeft echt niet bovenop en hij flabbert ook niet als een jellopudding. Je hebt het over die 35% man toch, echt hoor, maak je niet zo druk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
29-08-2018 08:34
Exact!

Over de aantrekkingskracht moet jij best in staat zijn om over te oordelen. Het is mogelijk dat je tijdens (normale) dates zijn uiterlijk negeerde en het daarom nog geen issue vindt. Tijdens seks kan je er echter niet onderuit en ga je snel genoeg merken of de aantrekking stand houdt.

Mijn eerste indruk toen ik je titel las, was om raad over de technische kant in bed: welke standjes etc. Zoals YouWish terecht aanhaalt, mag je geen scherpe dekhengst verwachten die je in acrobatische standjes urenlang neukt namelijk...
Nouuu... dat zal je nog mee kunnen vallen.

Ik heb een dikkere man, die 3-4x per week sport en best veel uithoudingsvermogen heeft. Dus daar zou ik het niet van laten afhangen, eerlijk gezegd. Verder denk ik dat jij vooral zélf moet weten wat je doet. Mijn ervaringen zijn dus heel positief. Die van Ambra ook, zag ik.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
29-08-2018 08:39
Maar het oog wil ook wat.
Als TO liever wat minder vet-in-bed heeft, is dat haar goed recht
Natuurlijk, maar die opmerking over de conditie is zo raar en totaal bezijden de waarheid. Dat mag TO toch ook weten :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
29-08-2018 13:47
Je hebt er echt een raar beeld bij. Hoe oud is deze man? Je hoeft echt niet bovenop en hij flabbert ook niet als een jellopudding. Je hebt het over die 35% man toch, echt hoor, maak je niet zo druk.
Hij is 32. Bedankt iedereen! Ik maak me inderdaad te druk. Ik ga denk ik gewoon verder daten en ik zie wel hoe het verder loopt. Misschien maakt het me straks niks meer uit
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
29-08-2018 09:43
Uiteraard wel. Mensen met overgewicht hebben een hartslag in rust die al veel hoger is dan slanke mensen. Ze zijn sneller buiten adem en kunnen weinig extra activiteit aan. Athleten die daarentegen 10 uur per week sporten beschikken over de spieren en uithouding om gedurende uren intensief te blijven presteren.

Ehm.. mijn man heeft in rust een hartslag van 45

Over het algemeen zullen dikke mensen minder conditie hebben, zo lijkt het, maar het is niet per definitie zo.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
29-08-2018 10:24
Ik heb dat altijd als ik een morbide obees koppel zie, dus dat ze allebei tonnetjesrond zijn zeg maar. Hoe past dat nog in elkaar?

Dat dacht ik ook altijd bij Roseanne, de serie. Hoe dóen ze het. Toch lukt het mijn man en mij best. Kennelijk is het toch niet zo'n probleem :D
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ikigai schreef:
29-08-2018 10:24
Ik zou het er niet op kunnen. Ik vind dat zo niet aantrekkelijk. Een man mag best zichzelf wat verzorgen. Hij hoeft niet overdreven ijdel te zijn, of gespierd, maar een normaal postuur is wel zo'n beetje de basis om er een verzorgd bij te lopen. Al die mannen met bierbuiken :|

Als je nu al twijfelt zou ik het afkappen, want het kan alleen maar tegenvallen.
@(
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Jess33 schreef:
29-08-2018 13:51
Hij is 32. Bedankt iedereen! Ik maak me inderdaad te druk. Ik ga denk ik gewoon verder daten en ik zie wel hoe het verder loopt. Misschien maakt het me straks niks meer uit
Of je knapt op iets heel anders af, dat kan ook. Ik zeg het maar even, als positieve bijdrage :-D
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alleen de eerste pagina gelezen maar...

Waarom zou je geen nee meer mogen zeggen als je naakt bent?

Natuurlijk mag dat wel!

Natuurlijk is het niet prettig, misschien wat onbeleefd of vervelend, maar naakt zijn hoeft zeker niet tot seks te verplichten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven