seks met dikke(re) man

28-08-2018 23:14 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag even jullie mening over het volgende;
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 19:00
Reden: Niet meer nodig, genoeg antwoorden
92.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
29-08-2018 13:55
@(
Je weet toch wie het schrijft...
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof je vooral bang bent voor de gedachte om af te knappen. Die foto's van dikke mannen op internet zijn niet die leuke man waarmee je date he? Dat hij misschien niet jouw ideale lijf heeft, betekent niet dat hij niet ook aantrekkelijk kan zijn voor jou. Ik zou verder daten en zien hoe het gaat. En bekijk het filmpje over thee, je mag altijd stoppen als je het toch niet ziet zitten.
Ja, straks heeft hij een micropenis en knap je daar op af.
Of hij heeft zo'n enorm ding tussen zijn benen dat je jubelend en mank thuiskomt ;-D
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
29-08-2018 14:00
Je weet toch wie het schrijft...

Ochja, ik zie het.... :facepalm:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Licht uit ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoe je het ook wendt of keert, overgewicht beperkt in meer iof mindere mate je bewegingsvrijheid. Bijvoorbeeld wanneer hij auto rijdt en jij hem een bj wil geven.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
gyda schreef:
29-08-2018 14:24
Hoe je het ook wendt of keert, overgewicht beperkt in meer iof mindere mate je bewegingsvrijheid. Bijvoorbeeld wanneer hij auto rijdt en jij hem een bj wil geven.
Kan prima, hoor.
Alle reacties Link kopieren
CHL schreef:
29-08-2018 14:28
Kan prima, hoor.
Weet je dat wel heel zeker?
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
gyda schreef:
29-08-2018 14:24
Hoe je het ook wendt of keert, overgewicht beperkt in meer iof mindere mate je bewegingsvrijheid. Bijvoorbeeld wanneer hij auto rijdt en jij hem een bj wil geven.
:facepalm:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
gyda schreef:
29-08-2018 14:30
Weet je dat wel heel zeker?
Uit de eerste hand mond :P
Alle reacties Link kopieren
Ik val op slanke mannen met blauwe ogen. Kan er verder een heel verhaal over houden, maar daar val ik nu eenmaal op., maar nee niet al mijn vriendjes hadden blauwe ogen (waren dan wel slank, tja)
Wat niet weg neemt dat andere mannen voor mij ook aantrekkelijk kunnen zijn om welke redenen dan ook. Dus evt ook mannen met 1 -2 maatjes meer. Wat ik veel belangrijker vind is waarom hij dit postuur heeft. Is hij verder sportief en verzorgt en eet normaal, dan is dit wie hij is so be it. Maar is het een bourgondiër die van erg lekker en mss wat te veel eten houdt, zich niet druk maakt om zijn lijn en niet of hij genoeg sport of beweegt, tja dan kan je er vergif op innemen dat hij naarmate hij ouder wordt wss ook dikker zal worden...dát is voor mij wel een afknapper.
En of je het er op kan?...kom je maar op 1 manier echt goed achter, Doen!
Alle reacties Link kopieren
CHL schreef:
29-08-2018 14:33
Uit de eerste hand mond :P
Duidelijk.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Tsja, een goede vriend van mij had vroeger een vriendin met cup G. Vriendin daarna was aziatisch en cup A. Hij zei ook dat hij daar in eerste instantie van schrok, maar ze hebben wel een relatie gekregen omdat het zo klikte. Neemt niet weg dat hij nu alleen maar naar vrouwen met grote borsten kijkt, omdat hij dat thuis niet heeft. Lijkt me ook niet wenselijk dat TO dat soort gedrag gaat vertonen. Lijkt mij heel vervelend om hetgene wat je heel sexy/geil vindt niet in je vaste relatie hebt.
Allerbelangrijkste is dat je hem gewoon heel leuk vindt en ook aantrekkelijk met zijn kleren aan.
“Wat alsen” heeft weinig zin. Er kan vanalles onder iemand zijn kleren zitten waar je enorm op afknapt (grote tattoo, rare beharing etc), zoiets kan altijd gebeuren. Het ligt eraan of zoiets jou zodanig beïnvloed dat je dan geen seks meer wil. Maar als je iemand heel leuk vindt kan het ook dat je een enorme tattoo bij nader inzien bij hem wel leuk vindt (om maar iets te noemen), terwijl je altijd hebt gezegd tattoo’s heel onaantrekkelijk te vinden.

Daarnaast is gewicht iets wat ook nog kan veranderen. Ik heb een man die nu slank en gespierd is, maar ook een periode te dik was nadat hij gestopt was met intensief sporten. Ik vond hem toen hij te zwaar was nog steeds even leuk en aantrekkelijk. Nu heeft hij het roer 10 jaar terug omgegooid en is vele kilo’s lichter en dat sindsdien ook gebleven.

En tja... ik zei altijd dat ik viel op donkere mannen. Je raadt het al... mijn man is hartstikke blond. En zo kan ik nog heel veel voorbeelden noemen.
Laat je verliefdheid opbloeien en kijk hoe het gaat. Wie weet is dit jouw perfecte match als partner, al had je dat van tevoren niet bedacht. En misschien ook niet, en dat is ook niet erg.
anoniem_13280 wijzigde dit bericht op 29-08-2018 15:25
Reden: Kleine wijziging
1.66% gewijzigd
Fragolisa schreef:
29-08-2018 08:14
Ik moet er niet aan denken dat ik in de sauna omringd ben door hitsige stelletjes die willen gaan proefdraaien :nooo:
Geen (on-)gewenste intimiteiten in de sauna hè! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
29-08-2018 10:05
Inderdaad niet elke vrouw kan dit aan. Heb al bedpartners gehad die expliciet vroegen om klaar te komen omdat het teveel werd.
Ik heb altijd het idee met jou antwoorden alsof je in de seks-industrie werkzaam bent of je vindt jezelf gewoon echt zo'n god in bed :hihi: (niet negatief bedoeld hoor)

En om op het topic terug te komen; doe mij maar gewoon een gespierde gast.... maar iedereen zn ding toch. Kan me niet echt voorstellen dat als je doggy doet dat er dan een blubberbuik tegen je achterste aanstoot, ik zou me er dan aan gaan irriteren (denk ik) :)
Justaquestion schreef:
29-08-2018 15:47
Kan me niet echt voorstellen dat als je doggy doet dat er dan een blubberbuik tegen je achterste aanstoot, ik zou me er dan aan gaan irriteren (denk ik) :)
Of dat hij zijn buik eerst even op je rug moet leggen :')
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk.. als hij echt aan de stevige kant is zit die buik vaak gewoon in de weg en in mijn ervaring is de conditie ook niet geweldig. En dat terwijl ik an sich liever voor iets steviger zou gaan qua aantrekking. Maar mijn zin verging gewoon. Al zal je daar wanneer je op die roze wolk zit nog wel doorheen kunnen kijken. Erna wordt het pas een dingetje.
Alle reacties Link kopieren
Moezy schreef:
29-08-2018 15:57
Of dat hij zijn buik eerst even op je rug moet leggen :')
Of even optilt en op je hoofd legt als je gaat pijpen :cheer:
koekies zijn lekker
gyda schreef:
29-08-2018 14:24
Hoe je het ook wendt of keert, overgewicht beperkt in meer iof mindere mate je bewegingsvrijheid. Bijvoorbeeld wanneer hij auto rijdt en jij hem een bj wil geven.
Op de snelweg met 130??? :O
Rijden en pijpen vind ik toch niet zo'n veilige combi!
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
29-08-2018 16:00
Op de snelweg met 130??? :O
Rijden en pijpen vind ik toch niet zo'n veilige combi!
Maar wel spannend! :hyper:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik vind meneer 30 procent onaantrekkelijker dan 35 procent op de een of andere manier. Als ie leuk is, zou dit me niet in de weg zitten hoor!

Ik ben nou wel heel benieuwd of het wat wordt... dit schreeuwt om een update als het moment is geweest!
Such fun!1
zoetjerminder schreef:
29-08-2018 15:59
Of even optilt en op je hoofd legt als je gaat pijpen :cheer:
Hahaha :HA:
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
29-08-2018 15:59
Of even optilt en op je hoofd legt als je gaat pijpen :cheer:
Hahahaha! Gatver
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
29-08-2018 16:09
Hmm ik vind meneer 30 procent onaantrekkelijker dan 35 procent op de een of andere manier. Als ie leuk is, zou dit me niet in de weg zitten hoor!

Ik ben nou wel heel benieuwd of het wat wordt... dit schreeuwt om een update als het moment is geweest!
Ik zal zeker een update geven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven