seks op de eerste date..

09-03-2013 15:10 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Er is miss al een topic over dit onderwerp maar kon m niet vinden. Ik heb regelmatig dates en dat vind ik erg leuk. Als het goed klikt ben ik dan ook niet te beroerd om met de leuke man er een leuke nacht van te maken. Ik heb hierdoor al een paar x gehad dat het uitliep op een scharrel, of een one-night stand. Allemaal wel leuk en aardig, maar ik wil eig toch wel weer een relatie. Nu heb ik een leuke man ontmoet en gaan we binnenkort daten. Ik wil eig geen seks de eerste date, maar ik weet niet zo goed hoe je nee moet zeggen. Klinkt heel stom want ik kan altijd heel goed voor mezelf opkomen, maar als ik iemand erg aantrekkelijk vind dan gaat t zomaar. En ik denk als ik wat serieus wil dat ik dat niet meer zo snel moet doen. Lastig! Hoe doen jullie dat als je een leuke date hebt en je wil wel graag maar je verstand zegt beter van niet? Stap je dan thuis even onder een koude douche? haha
Ik ben van mening dat seks op de eerste date de kansen op een relatie niet kleiner of groter maakt. Wel denk ik dat veel vrouwen sneller zich aan een man gaan hechten na seks. Als jij zo ook bent zou ik gewoon niet neuken. Want dat is echt zo lastig niet.
Waarom kan je geen nee zeggen? Ben je misschien onbewust bang dat de ander afknapt op jouw grens.
Spreek af in een openbare gelegenheid en neem hem niet mee naar huis en ga ook niet met hem mee. Speel open kaart en vertel hem dat je de eerste paar dates niet het bed in duikt. Gewoon.. omdat je hem eerst wil leren kennen, omdat je het zonde vindt omdat weet ik veel wat.

Thuis onder een koude douche? Nee hoor, je hebt toch vingertjes!
quote:Ster_ schreef op 09 maart 2013 @ 15:13:

Ik ben van mening dat seks op de eerste date de kansen op een relatie niet kleiner of groter maakt.Volgens mij spreken de cijfers dit tegen.
verkeerd gelezen
Nou Roos, uit eigen ervaring was dat niet zo. Zelfs met al mijn exen waarmee ik later serieus wat kreeg snel seks gehad. En vriendinnen van mij ook.
IK heb het ook over "de cijfers" jouw ervaringen zijn niet "de cijfers" toch?

Ik ben zelf ook 15 jaar getrouwd geweest na een "meteen seksje" maar ik zou het nu anders aanpakken.
Mijn vriend heeft twee maanden gewacht, zonder er ook maar iets over te vragen of te zeggen. Hij accepteerde het gewoon. Omdat hij zoals hij zegt mij leuk vind en en hij zoiets had van de seks komt vanzelf wel. Ik had dus al een relatie en zelfs toen niet gelijk seks.

Dus vooral gewoon nee zeggen als je het nog niet wilt.
quote:Rooss4 schreef op 09 maart 2013 @ 15:15:

[...]

Volgens mij spreken de cijfers dit tegen.Doe eens een linkje
Ik begrijpt niet zo goed dat je geen nee kunt zeggen.

Wanneer je gewoon ergens iets gaat drinken of lunchen leidt het toch niet meteen tot seks?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dat is idd een goeie, niet thuis afspreken. Al vind ik dat veel fijner dan in een kroeg ofzo omdat je wat kan laten zien en zo sneller gesprekstoffen hebt. Ik heb wel een x nee gezegd toen ik niet wou. Maar als ik wel graag wil vind ik dat lastig
Waarom dan nee zeggen als je graag wilt.. dat snap ik niet. Ik kan makkelijk nee zeggen omdat ik ook echt wil wachten.
het is wel raar dat je hem nu overslaat bij het tracteren terwijl je hem juist wel leuk vindt.
it's a big club and you ain't in it
omdat ik dus t idee heb dat als je meteen seks hebt je het soort van verpest als je een relatie wil. Ik zou geen spijt hebben als t niks word, maar heb t idee dat je dan al de kans verkleint
Dan moet je een keus maken, wat vind je zwaarder wegen: zin in seks of het bang zijn om het te verpesten.
tenminste dat zou zijn gedachtegang kunnen zijn
it's a big club and you ain't in it
Als je die keuze gemaakt hebt zal je er makkelijker achterstaan.
Volgens mij is dat niet zo moeilijk; eerst een n, dan een e en dan nog een e.
quote:lilalinda schreef op 09 maart 2013 @ 15:28:

[...]

Doe eens een linkje

Nee, me google is stuk.

Kijk je nooit "milliondollar match maker"?
Gewoon niet doen...
quote:mariska22 schreef op 09 maart 2013 @ 15:10:Ik wil eig geen seks de eerste dateLaat dat 'eig' weg en klaar ben je En je doet er een goede vóórselectie mee; de mannen die alleen in snelle seks met jou geïnteresseerd zijn vallen meteen af, daar verspil je dan geen tijd meer aan. Een leuke vent die ook ècht in jou geïnteresseerd is heeft echt wel het geduld om nog een paar dates te wachten tot het op vrijen aankomt.
Ja dat zijn betrouwbare cijfers, zo'n flutprogramma

Wat anderen al zeggen, niet thuis afspreken, of thuis eindigen.

Ik herken wel wat je zegt, je bent jong en je wilt wat eh. Maar ik merk ook wel dat na zo'n nacht de interesse van de andere kant vaak een heel stuk getemperd is. Nu was dat achteraf ook geen optimale klik (relatiemateriaal) en geloof ik ook wel dat als hij je echt leuk vind hij dat ook wel vind ná gelijk sex.

Maar het kan geen kwaad om het eens te proberen. En hoe langer het duurt, hoe meer je er zin in krijgt (als ie leuk blijft). Dus of je nou sex hebt op de eerste date of wanneer de zaak beklonken is, dat geduld kun je toch wel opbrengen?
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik denk dat sex o een 1e date een relatie niet in de weg hoeft te staan, maar als je het liever niet wilt moet je het gewoon niet doen.

Vind je dat moeilijk? Idd op een openbare plek afspreken. En je benen niet scheren plus een Hello Kitty onderbroek aan doen. Alleen maar afspreken als je ongesteld bent. Of in de middag afspreken voor een dagje dierentuin / filmpje oid en dan zorgen dat je een eetafspraak hebt zodat je wel op tijd weg moet.
Wat bergkristal zegt: als je het moeilijk vindt, dingen inlassen waardoor het onmogelijk wordt.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar het lijkt me wel tijd om te leren 'nee' te zeggen. Misschien een goede testcase?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven