seks op de eerste date..

09-03-2013 15:10 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Er is miss al een topic over dit onderwerp maar kon m niet vinden. Ik heb regelmatig dates en dat vind ik erg leuk. Als het goed klikt ben ik dan ook niet te beroerd om met de leuke man er een leuke nacht van te maken. Ik heb hierdoor al een paar x gehad dat het uitliep op een scharrel, of een one-night stand. Allemaal wel leuk en aardig, maar ik wil eig toch wel weer een relatie. Nu heb ik een leuke man ontmoet en gaan we binnenkort daten. Ik wil eig geen seks de eerste date, maar ik weet niet zo goed hoe je nee moet zeggen. Klinkt heel stom want ik kan altijd heel goed voor mezelf opkomen, maar als ik iemand erg aantrekkelijk vind dan gaat t zomaar. En ik denk als ik wat serieus wil dat ik dat niet meer zo snel moet doen. Lastig! Hoe doen jullie dat als je een leuke date hebt en je wil wel graag maar je verstand zegt beter van niet? Stap je dan thuis even onder een koude douche? haha
quote:bergkristal schreef op 09 maart 2013 @ 16:22:En je benen niet scheren plus een Hello Kitty onderbroek aan doen.

Oeh. Hello Kitty. Geillll
Je niet scheren zodat je niet eens een mogelijkheid hebt seks te hebben
quote:Rooss4 schreef op 09 maart 2013 @ 15:56:

[...]

Nee, me google is stuk.

Kijk je nooit "milliondollar match maker"?Uitstekend referentie materiaal
Zit hier gewoon te schateren dat milliondollar match maker serieus wordt genoemd. Is dat niet dezelfde dame die roept dat ze 99.9% succesrate heeft?

Hahahahahahahaha! Volgens mij nog nooit een succes gezien. Ze is wat slecht met cijfers.
quote:mariska22 schreef op 09 maart 2013 @ 15:43:

omdat ik dus t idee heb dat als je meteen seks hebt je het soort van verpest als je een relatie wil. Ik zou geen spijt hebben als t niks word, maar heb t idee dat je dan al de kans verkleint

Ik denk dat dit bullshit is hoor, maar goed, ik ben ook van de onze night stands (waar dan weer een relatie uit rolt vaak). Tips:

Lelijk stom oud ondergoed aandoen

Je niet scheren

Ochtend erna een belangrijke afspraak plannen die je na móet komen

Hoewel zelfs al deze dingen mij niet echt tegenhouden...
Ik zie dat ik lekker moutarde ben haha
quote:delacour schreef op 09 maart 2013 @ 16:54:

Zit hier gewoon te schateren dat milliondollar match maker serieus wordt genoemd.

Ah joh het was een grapje, me smileys zijn ook stuk. Ik ben gewoon van mening dat je eerst wel een beetje in andere dingen mag investeren als je serieus een relatie aangaat met elkaar. Mijn potentiële partner mag eerst zijn best wel even doen voor hij Roos in volle glorie krijgt hoor,

Met seksvriendjes daarentegen ben ik dan weer heel niet moeilijk op dat gebied!
Ja maar Roos, het is de 1e date, dus hoe weet TO nou of hij relatiemateriaal is? Kijk, als ik een gast helemaal niks vind, dan ga ik ook niet met m sexen hoor. Dus als je alleen maar sex hebt met leuke mannen waarvan je denk: "daar kan ik wel op vallen", dan kan er toch niks "mis" gaan, zeg maar?
Neeeheee laat ik nou een topic doodbloeden? ;( TO, wat vind je van de reacties?
Denk dat seks op een 1ste dat een relatie niet in de weg hoeft te staan.

Denk echter wel als je het niet doet en het klikt er spanning wordt opgebouwd, waardoor de seks waarschijnlijk, nog fijner zal zijn.

Maar misschien dat mannen denken als je op de 1ste dat gelijk seks hebt je het allemaal niet zo serieus neemt... maar ik ben een vrouw en begrijp mannen over het algemeen niet zo goed, dus misch zit ik er helemaal naast
poo sorry daar ben ik. Supersoulfighter ik ben t wel met je eens. Ik heb nu aantal x seks gehad en daarna dus gescharreld of one night stand gehad, geen spijt van gehad was heel leuk! maar ik hoor ook van mannen dat ze het spannender vinden als een vrouw niet meteen seks wil
Zelf ben ik een enorme fan van seks, kan er onwijs van genieten en me er helemaal laten gaan. Toch geef ik niet meteen helemaal op een eerste date. Ten eerste om de spanning op te bouwen. Maar ook om mijn gevoel de ruimte te geven. Je open stellen voor iemand is voor mij toch (nog) een beetje bijzonder. Hierdoor kan ik, als ik me laat gaan, dan ook echt laten gaan en in hogere sferen komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven