Seks probleem

15-05-2012 15:58 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forumers!

Ik heb een dringende vraag: Mij wordt door vrienden en kennissen gezegd dat ik een erg knappe jongen ben maar ik heb nu, buiten een slap keertje met mn ex, al 11 maanden geen seks meer gehad. Op een of andere manier zien meiden me niet staan. Misschien zie ik het zelf niet, terwijl ik vroeger nogal wat succes had. Ben nu 26 en sta letterlijk op springen. Iemand tips?
quote:AnneBoleyn schreef op 15 mei 2012 @ 16:43:

[...]Wtf is je Mojo??? Word ik oud ofzo? dat woord bestaat al +50 jaar, het is juist een ouderwets woord. Nog ouder zelfs eind jaren 50 werd het zelfs bezongen door Muddy Waters. persoonlijk vind ik het een "onvertaalbaar" begrip. Maar ruw gezegd betekend het "libido", "sexappeal". En komt uit de "zwarte muziek" (Soul/Funk/Blues/Jazz) scene.
Trol
quote:steve123 schreef op 15 mei 2012 @ 16:06:

Rukken vind ik maar saai en voor de hoeren vind ik me iets te goed. Vind ze nou niet bepaald aantrekkelijk en het idee is nogal vies. Bedoel meer zo van, hoe krijg ik mijn Mojo terug?

En Steve123? Hier al tips gehad waar je wat aan hebt?

Het feit dat je na je laatste post al 8 uur niets meer van je hebt laten horen doet mij vermoeden dat we hier te maken hebben met een troll of hoax.
Wat is het verschil tussen trol en hoax?
quote:flower1987 schreef op 16 mei 2012 @ 00:25:

Wat is het verschil tussen trol en hoax?Het verschil tussen beide is niet zo groot hoor. Het zijn nep-, bedrog-, truc- en fakeberichten. Wat er leuk aan is om dat soort berichten te plaatsen weet ik niet. Welicht aandachttrekkerij.....
quote:luckyjane schreef op 16 mei 2012 @ 00:21:

[...]

En Steve123? Hier al tips gehad waar je wat aan hebt?

Het feit dat je na je laatste post al 8 uur niets meer van je hebt laten horen doet mij vermoeden dat we hier te maken hebben met een troll of hoax.Het kan ook zijn dat hij alle tips ter harte heeft genomen en zich nu een uur in de rondte neukt met alle dames die ineens voor hem openstaan.
quote:steve123 schreef op 15 mei 2012 @ 16:06:

Rukken vind ik maar saai en voor de hoeren vind ik me iets te goed. Vind ze nou niet bepaald aantrekkelijk en het idee is nogal vies. Bedoel meer zo van, hoe krijg ik mijn Mojo terug?Plaats eens een recente foto in kleding die representatief is voor je kledingkast, dan krijg je passend advies.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven