Seks = sport?

09-12-2013 16:24 30 berichten
Dat seks gezond is, daar twijfelt geen mens aan. Maar kan het ook gekwalificeerd worden als sport? "soms wel, soms niet", "het hangt ervan af met wie", "niet iedereen is gelijk", "voor mannen wel, voor vrouwen niet"... cliché-antwoorden, maar schuilt er ook waarheid in? Dankzij een Canadees onderzoek kennen we nu het wetenschappelijk antwoord!

Wist je dit al over bedsport?

Zoals te verwachten viel verbruikt de gemiddeled man meer calorieën aan seks dan de gemiddelde vrouw, en dat lijkt me ook ergens wel een beetje logisch aangezien hij gemiddeld ook actiever is dan zij. Maar meer dan een opwarmertje voor de échte sport is het dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Kennelijk eet dan dan nog steeds te veel - gezien al de sport zou ik een lichaam als een Men's Health cover model moeten hebben.
Volgens mij telt rukken niet mee mmp.
quote:Murdoch schreef op 09 december 2013 @ 22:32:

... high heels and a bad attitude
quote:Murdoch schreef op 09 december 2013 @ 22:32:

Touche - raak.

Hoeveel calorien worden er dan eigenlijk bij het vasthouden van een vibrator gebruikt?

En - ja ik heb een goed getrainde arm - want ik moet natuurlijk ook buiten mijn bezoeken aan de dames en mijn seksleven thuis mijn conditie op peil houden
Ik zou een anorexia lijf moeten hebben als het klopte. Ik zal wel iets niet goed doen (misschien moet ik er maar een topic over openen.... ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven