Seks tijdens ongesteldheid?
dinsdag 5 juni 2018 om 13:38
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb een beetje een rare vraag.
Ik heb komende vrijdag voor het eerst sinds lange tijd weer eens afgesproken met mijn scharrel. Nu ben ik aan de pil, maar ben gisteren om een of andere reden doorgebroken en nu ben ik ongesteld. Ik wil natuurlijk heel graag dat het vrijdag over is. Is er manier om ongesteldheid sneller te laten verlopen? Of heeft iemand tips en ervaringen voor seks tijdens de ongesteldheid?
Ik hoor het graag. Groetjes.
Ik ben nieuw op dit forum en heb een beetje een rare vraag.
Ik heb komende vrijdag voor het eerst sinds lange tijd weer eens afgesproken met mijn scharrel. Nu ben ik aan de pil, maar ben gisteren om een of andere reden doorgebroken en nu ben ik ongesteld. Ik wil natuurlijk heel graag dat het vrijdag over is. Is er manier om ongesteldheid sneller te laten verlopen? Of heeft iemand tips en ervaringen voor seks tijdens de ongesteldheid?
Ik hoor het graag. Groetjes.
dinsdag 5 juni 2018 om 13:49
Seks tijdens ongesteldheid is hetzelfde als seks zonder, het glijdt wel lekker.
Ik heb het vroeger wel gedaan, maar tegenwoordig zou het zo'n bloedbad worden, omdat m'n menstruatie enorm verergerd is de laatste jaren, dat ik er geen zin meer in heb. En ik voel me vies. En het bed wordt vies. En je vent moet er maar tegen kunnen, al dat bloed.
Ik heb het vroeger wel gedaan, maar tegenwoordig zou het zo'n bloedbad worden, omdat m'n menstruatie enorm verergerd is de laatste jaren, dat ik er geen zin meer in heb. En ik voel me vies. En het bed wordt vies. En je vent moet er maar tegen kunnen, al dat bloed.
Later is nu

dinsdag 5 juni 2018 om 14:00
dinsdag 5 juni 2018 om 14:11

De vierde dag vind ik het nooit zo erg. Dan is het bloed bij mij te verwaarlozen.
Daarvoor vind ik het niet zo fris.

dinsdag 5 juni 2018 om 14:20
Maar in jouw geval gaat het om een vaste scharrel waarschijnlijk... Ik zou het niet vooreerst met iemand nieuw doen tijdens je menstruatie. Wanneer je elkaar al beter kent, kan het best geil zijn, maar als een man zonder aankondiging bloed ziet is het best schrikken! Die keer dat ik dit voorhad, kwam na seks met een meisje die nog maar net ontmaagd was en verder weinig gewend. Ze vertelde het niet, al voelde ik het direct bij naar binnen gaan en toch bleef het erg schrikken bij het bloed op mijn pik zien achteraf.GinnyJones schreef: ↑05-06-2018 13:53Ik vind zelf seks tijdens de menstruatie juist lekkerder, het is allemaal wat gevoeliger (tenminste bij mij) en dat is fijn. Wat dat betreft zou ik het niet laten als ik jou was. Hopelijk is jouw scharrel niet vies van een drupje bloed.
dinsdag 5 juni 2018 om 14:26

dinsdag 5 juni 2018 om 14:39
Dat klopt, vaste partner voor mij inderdaad. TO schrijft dat ze voor het eerst sinds lange tijd weer eens afspreekt met scharrel, waarop ik uitmaak dat ze elkaar al wel langer kennen en ook al vaker "gescharreld" hebben. Het kan voor sommige mannen inderdaad heftig zijn, al zijn er ook mannen die het heel erg opwindend vinden, hangt van de persoon af maar ik denk dat TO het beste kan inschatten hoe hij er tegenover staat.Charles_Gentle28 schreef: ↑05-06-2018 14:20Maar in jouw geval gaat het om een vaste scharrel waarschijnlijk... Ik zou het niet vooreerst met iemand nieuw doen tijdens je menstruatie. Wanneer je elkaar al beter kent, kan het best geil zijn, maar als een man zonder aankondiging bloed ziet is het best schrikken! Die keer dat ik dit voorhad, kwam na seks met een meisje die nog maar net ontmaagd was en verder weinig gewend. Ze vertelde het niet, al voelde ik het direct bij naar binnen gaan en toch bleef het erg schrikken bij het bloed op mijn pik zien achteraf.
In jouw situatie snap ik wel dat je schrikt, niets zeggen is lullig, niet iedereen vind het smakelijk dus moet je op zijn minste iemand een keus geven.

dinsdag 5 juni 2018 om 14:50
Ja, nu je het zegt hebben ze waarschijnlijk al vaker het bed gedeeld. De aanstaande date is wel na een lange tijd en misschien cruciaal voor volgende afspraakjes... met een vaste sekspartner is het logisch dat je verder durft gaan.
Het op voorhand zeggen, lijkt me het veiligste om schrikken te voorkomen. Het zou daarom geen hinderpaal (hehe) zijn om seks te hebben, maar voorkomt wel het gevoel achteraf dat je niet voorzichtig ofzo genoeg was.
Het op voorhand zeggen, lijkt me het veiligste om schrikken te voorkomen. Het zou daarom geen hinderpaal (hehe) zijn om seks te hebben, maar voorkomt wel het gevoel achteraf dat je niet voorzichtig ofzo genoeg was.
dinsdag 5 juni 2018 om 15:12
Ok er zijn zoveel berichten waar ik op wil reageren, dat ik het even algemeen doe
.
Ten eerste: bedankt voor alle reacties. Het voelde als een hele rare vraag, maar jullie hebben het niet raar laten voelen. Top!
Inderdaad: we kennen elkaar al langer, maar soms zitten er even periodes tussen dat we elkaar minder zien wegens werk e.d.
Ik ben zelf best wel lang ongesteld, zo'n 6 a 7 dagen. Ik heb gisteren toch nog de pil geslikt om te kijken of het zou werken. Vannacht werkte het inderdaad, maar vandaag begon het toch weer helaas.
Ik denk dat ik het inderdaad gewoon even moet melden. Ik heb het gevoel dat hij het niet een heel groot probleem vind, maar ik weet het niet zeker. Dit is ook wel een beetje mijn eigen onzekerheid. Ook in de zin: wanneer meld je het? Heeft iemand daar nog tips voor of ervaring mee? Misschien wijst zich het vanzelf wel, I don't know... We hebben elkaar trouwens voor het laatst begin april gezien, dus ik heb er wel weer heel veel zin in!

Ten eerste: bedankt voor alle reacties. Het voelde als een hele rare vraag, maar jullie hebben het niet raar laten voelen. Top!
Inderdaad: we kennen elkaar al langer, maar soms zitten er even periodes tussen dat we elkaar minder zien wegens werk e.d.
Ik ben zelf best wel lang ongesteld, zo'n 6 a 7 dagen. Ik heb gisteren toch nog de pil geslikt om te kijken of het zou werken. Vannacht werkte het inderdaad, maar vandaag begon het toch weer helaas.
Ik denk dat ik het inderdaad gewoon even moet melden. Ik heb het gevoel dat hij het niet een heel groot probleem vind, maar ik weet het niet zeker. Dit is ook wel een beetje mijn eigen onzekerheid. Ook in de zin: wanneer meld je het? Heeft iemand daar nog tips voor of ervaring mee? Misschien wijst zich het vanzelf wel, I don't know... We hebben elkaar trouwens voor het laatst begin april gezien, dus ik heb er wel weer heel veel zin in!

dinsdag 5 juni 2018 om 16:39
PlayingTheAngel schreef: ↑05-06-2018 14:26Mijn ervaring is dat het bloeden bijna ophoudt als je seks hebt. Alsof het geremd wordt als je nat wordt van opwinding. Tijdens de seks heb ik er eigenlijk geen last van, wel een handdoekje onder je billen, vooral belangrijk voor als hij zich terugtrekt.
Nou, mijn ervaring is precies tegenovergesteld. Ik dacht dat ik eraf was en tijdens seks kwam het in volle(re) hevigheid terug. Echt álles zat eronder. Blegh
Later is nu
dinsdag 5 juni 2018 om 21:07
Zoodan.. dat is wel een heel ongezond advies zeg. Iboprufen is een pijnstiller, waar enorm voor gewaarschuwd wordt. Dat zou ik echt niet gaan slikken voor een keertje seks.
Bovendien: ik slik(te) vaak iboprufen tijdens de menstruatie, gewoon, tegen de pijn, en dan was ik nog 2 weken ongesteld.
Bovendien: ik slik(te) vaak iboprufen tijdens de menstruatie, gewoon, tegen de pijn, en dan was ik nog 2 weken ongesteld.
Later is nu