Seks tijdens ongesteldheid?
dinsdag 5 juni 2018 om 13:38
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb een beetje een rare vraag.
Ik heb komende vrijdag voor het eerst sinds lange tijd weer eens afgesproken met mijn scharrel. Nu ben ik aan de pil, maar ben gisteren om een of andere reden doorgebroken en nu ben ik ongesteld. Ik wil natuurlijk heel graag dat het vrijdag over is. Is er manier om ongesteldheid sneller te laten verlopen? Of heeft iemand tips en ervaringen voor seks tijdens de ongesteldheid?
Ik hoor het graag. Groetjes.
Ik ben nieuw op dit forum en heb een beetje een rare vraag.
Ik heb komende vrijdag voor het eerst sinds lange tijd weer eens afgesproken met mijn scharrel. Nu ben ik aan de pil, maar ben gisteren om een of andere reden doorgebroken en nu ben ik ongesteld. Ik wil natuurlijk heel graag dat het vrijdag over is. Is er manier om ongesteldheid sneller te laten verlopen? Of heeft iemand tips en ervaringen voor seks tijdens de ongesteldheid?
Ik hoor het graag. Groetjes.

donderdag 7 juni 2018 om 08:52
Hier hetzelfde, en als ik geen pijn had de eerste dag ook. Omdat het op een aparte manier gevoelig is, tijdens de menstruatie, vond ik het wel bijzonder, dan. En een orgasme helpt juist heel goed tegen menstruatiepijn ! (maar dat kan je in je eentje ook maken).
Met een scharrel zou ik het wel even melden, niet iedereen is ervan gediend, dat bloed

nounou
donderdag 7 juni 2018 om 08:55
donderdag 7 juni 2018 om 08:58
Beppies zijn dat. Werkt wel maar vond het vreselijk moeilijk eruit te krijgen. Eens maar nooit weer.Coconutwoman schreef: ↑05-06-2018 15:05Er zijn sponsjes te koop speciaal hiervoor.
Er zit geen touwtje aan.
Jammer genoeg niet verkrijgbaar bij drogist maar wel bij Christine Le Duc en vast ook wel online.
donderdag 7 juni 2018 om 09:00
Ik heb gelukkig alleen maar zwarte handdoeken

Later is nu