Seks voor of na orgasme vrouw?

10-10-2019 11:38 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers!

De titel zegt het eigenlijk al maar heb jij (als vrouw zijnde) of je partner seks vóór of nadat je een orgasme hebt gehad? Ik vraag dit omdat ik altijd problemen had met het krijgen van een orgasme, als ik masturbeerde was er niks aan de hand maar wanneer ik seks heb met mijn vriend gebeurde er niets.. heel frustrerend! Ik kwam wel op het randje maar er nooit overheen totdat ik begin dit jaar de womanizer kocht. Nu kom ik gewoon klaar net als ieder ander: ik blij, vriend ook blij haha! Alleen vraag ik mij of hoe jullie (of je partner) voor of na de seks een orgasme hebben. Ik ben wat dat betreft een leek en nu heb ik altijd eerst een orgasme en daarna gaan we over naar penetratie (om het even netjes te zeggen) maar ik vind dat best een dingetje want ik merk dat ik echt even bij moet komen en daarna ook weer even zin moet maken. Het is wel lekker hoor maar minder lekker dan wanneer ik daarvoor niet klaargekomen ben.. alleen lijkt het mij zo gek om daarna nog klaar te komen terwijl mijn vriend zijn kwakkie in mij heeft geloost :-P Naja goed, hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik word vaak gebeft en kom klaar en daarna heb ik extra zin om te vrijen en op z’n hondjes kan ik dan nog wel extra klaarkomen.
Roxy21 schreef:
10-10-2019 13:44
Ik vind het juist supergeil als hij mij vingert terwijl hij me neukt. Interessant om te lezen hoe het bij anderen wel of niet werkt!
Terwijl hij je anaal neukt? Want met een (stevige) penis in je vagina, kan er toch weinig extra bij...
Graag erna :) Want na het clitoraal klaarkomen kom ik vaak ook nog eens vaginaal klaar als man 'em direct instopt.
Charles_Gentle28 schreef:
27-10-2019 13:36
Terwijl hij je anaal neukt? Want met een (stevige) penis in je vagina, kan er toch weinig extra bij...
Misschien bedoelt ze meer het uitwendige vingerwerk? ;-)
_Ellen_ schreef:
27-10-2019 13:41
Misschien bedoelt ze meer het uitwendige vingerwerk? ;-)
OK, dank je! Dit klinkt inderdaad logischer. Best geil overigens :-) Vooral in doggy-style doe ik dit zelf ook.
Ja, soms moet je er gewoon vanuit gaan dat het compleet onlogische wat jij leest misschien niet hetgene is wat de ander bedoelt ;-) En heel erg lekker inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
_Ellen_ schreef:
27-10-2019 13:41
Misschien bedoelt ze meer het uitwendige vingerwerk? ;-)
Klopt als een bus!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven