Seksdate met tinderdate

28-01-2017 23:18 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal, al eerder een topic geopend, daarom schrijf ik hier maar even door.. 5 weken geleden een tindermatch, naar wa verplaatst en bedoeling van beide was duidelijk. Vonden elkaar lekker en een date afgesproken die nog lang op zich liet wachten. App contact maar gericht op 1 ding zeg maar. Prima want wonder boven wonder lukt het om het 'warm' te houden. Geen probleem dus en inmiddels heel veel zin in elkaar. Nu gedraagt hij zich ineens boos en jaloers nu duidelijk wordt dat ik in de tussentijd niet op de bank zit te wachten, meneer meldt met regelmaat dat hij ook ' maatjes' heeft, wanneer ik eerlijk vertel dat er fwb in mijn leven is blijft het stil.. hypocriet in mijn ogen en in dit stadium ook compleet onnodig.. dit riekt naar een hele foute man en dat is geen punt, ben niet op zoek naar een relatie. Maar waarom ineens moeilijk doen. Insteek was duidelijk. Ervaringen?
quote:Rooss4.0 schreef op 30 januari 2017 @ 15:38:

Even een off topic vraagje.

Ik heb geen tinder, wil geen tinder en hoef geen tinder, een kennis die fb vriendin van me is zit wél op tinder. Nu schijn ik daar zichtbaar te zijn omdat zij met mij bevriend is op fb?

Weet iemand hoe dat zit?Zo dat is kut.
Ja klopt, Roos. Als iemand op Tinder jouw vriendin ziet op Tinder, krijgt die iemand een melding van eventuele gezamenlijke kennissen, tegenwoordig ook zelfs in de tweede kring.

Ik zie bijvoorbeeld Mr X voorbij komen. Mr X ken ik zelf niet, maar hij kent wel een FB-vriend(in) van me, en is daar op FB ook mee bevriend. Dan zegt Tinder: ping! Jullie hebben een gemeenschappelijke kennis, en zet dan '2e' bij die connectie. Je krijgt sowieso al te zien als je echt gezamenlijke vrienden hebt op FB. Maar ook met een tussenstapje wordt dus tegenwoordig aangegeven.
Overigens komt er dan geen profiel van je voorbij hoor, alleen je naam en je FB-profielfoto. Tja, privacy is zoooo 1976.
Hmmm. Het is niet erg maar ik vind het ook niet netjes. Maar goed, net wat je zegt, privacy lijkt voorgoed verleden tijd. Thanks hun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven