Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
zondag 28 oktober 2012 om 09:03
Goedemorgen!
Maar Zij, als in 'ik mis hem heel erg en zou hem best terug willen' of als in 'toch waren er ook mooie momenten'?
Ik ben alweer een paar jaar gescheiden, maar ik kan me ook nog heel veel leuks van mijn ex voor de geest halen hoor...
Hier weer een kort nachtje, heb tot bijna half vier liggen lezen. Gelukkig is de klok verzet en was het maar tot half drie!
Vandaag een beetje rundumhause tuttelen, forummen en boek uitlezen!
Jullie nog leuke plannen?
Maar Zij, als in 'ik mis hem heel erg en zou hem best terug willen' of als in 'toch waren er ook mooie momenten'?
Ik ben alweer een paar jaar gescheiden, maar ik kan me ook nog heel veel leuks van mijn ex voor de geest halen hoor...
Hier weer een kort nachtje, heb tot bijna half vier liggen lezen. Gelukkig is de klok verzet en was het maar tot half drie!
Vandaag een beetje rundumhause tuttelen, forummen en boek uitlezen!
Jullie nog leuke plannen?
zondag 28 oktober 2012 om 09:21
Vlammetje, ik dacht dat ik erg met lezen was! Ik ben rond 11 uur naar bed gegaan, gelezen tot 12, was weer wakker rond 2 uur vanwege kriebelhoest, uurtje later weer en toen maar naast een kriebelhoeststoppende pastille een paracetamol met codeïne genomen. Vervolgens heerlijk doorgeslapen tot knul mij (nieuwe tijd) om half 9 wakker maakte.
Vanavond maar meteen nemen, blijkbaar werkt het dus wel, die tip van SWV en zelfs al met minder dan hij genomen had.
Vadaag op stap met de knul; theatersport voorstelling speciaal voor kinderen. Ben benieuwd!
Vanavond maar meteen nemen, blijkbaar werkt het dus wel, die tip van SWV en zelfs al met minder dan hij genomen had.
Vadaag op stap met de knul; theatersport voorstelling speciaal voor kinderen. Ben benieuwd!
zondag 28 oktober 2012 om 09:32
zondag 28 oktober 2012 om 09:38
zondag 28 oktober 2012 om 09:42
Goeie morgen
Zij, de verslaving is niet sterker, de wil om te stoppen is er niet of niet genoeg, dat is wat anders. Roken is en blijft vooral een bezigheidsverslaving.
Geen disrespect aan de rokers onder ons maar de fysieke verslaving is na 3 á 4 dagen weg en na ruim 10 jaar bestaat de neiging naar een sigaret nog altijd en dat heeft niets te maken met de behoefte aan nicotine maar aan de symbolisering van het roken. Het is gezellig, dus een peuk erbij....
Zij, de verslaving is niet sterker, de wil om te stoppen is er niet of niet genoeg, dat is wat anders. Roken is en blijft vooral een bezigheidsverslaving.
Geen disrespect aan de rokers onder ons maar de fysieke verslaving is na 3 á 4 dagen weg en na ruim 10 jaar bestaat de neiging naar een sigaret nog altijd en dat heeft niets te maken met de behoefte aan nicotine maar aan de symbolisering van het roken. Het is gezellig, dus een peuk erbij....
zondag 28 oktober 2012 om 09:43
Daarom gisteravond de weekendkrant doorgespit, op zoek naar wat leuks te doen. Als backup (of misschien ook nog) staat er nog een Indianen-informatiedag in de planning, waar ook leuke doedingen zijn.
Ik ben wel van plan om voortaan meer van dit soort dingen met hem te gaan ondernemen; ben natuurlijk wel afhankelijk van het aanbod én het mag niet te duur zijn.
Ik ben wel van plan om voortaan meer van dit soort dingen met hem te gaan ondernemen; ben natuurlijk wel afhankelijk van het aanbod én het mag niet te duur zijn.
zondag 28 oktober 2012 om 10:06
Ik drink geen optimel, maar zal eens kijken of het de moeite waard is om het te gaan drinken.
Dank voor de tip, Mr.
Ook even gespiekt wat het kost om vandaag een wedstrijd van de plaatselijke voetbalclub te gaan bekijken, pfff, minimaal 27 euro voor ons samen. Dat gaan we dus maar niet doen. En dan, over 2 weken mogen we er gratis in, mag dan de seizoenkaarten van ex lenen.
Dank voor de tip, Mr.
Ook even gespiekt wat het kost om vandaag een wedstrijd van de plaatselijke voetbalclub te gaan bekijken, pfff, minimaal 27 euro voor ons samen. Dat gaan we dus maar niet doen. En dan, over 2 weken mogen we er gratis in, mag dan de seizoenkaarten van ex lenen.