Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
God, Keek ik kan maar niet wennen aan die gruwelijke ava van je. Ien en ik hebben onze oude terug. Kunnen wij jou verleiden....?
Jaaaaa!! Dat vind ik nou ook Cake, doe die gezellige cakejes weer? Aaaah toe???
quote:DolceStrega schreef op 09 oktober 2012 @ 20:26:

Hee Vaintje, lukt het allemaal een beetje?

een beetje



lief dat je vraagt
Zie je nou Keek, Ien wil het ook. Dus...

Aaaaaaaaaaaaaaah toeoeoeoe?
Alle reacties Link kopieren
Hummes? Wasda?

Jij je oude ava terug?! Wat een onzin! Jij bent nooit veranderd van ava!!



Oh, dat maakt me nieuwsgierig Noppies! Ik kom hier een paar jaar nu, geen idee vanaf welk jaar. Altijd voornamelijk op de s-pijlert, hoewel ik ook wel periodes op andere pijlers schreef, maar hier was wel mijn 'uitvalsbasis'. Onder een andere nick overigens ook, maar daar is deze wel van afgeleid. Nu al een tijd veel minder actief. Soms kom ik langs, meestal schrijf ik niets, maar er zijn een paar mensen hier die me tot meeschrijven kunnen verleiden.
Alle reacties Link kopieren
Googelen jullie die dan eerst maar tevoorschijn! Dan overweeg ik weer verder.
Ja hummes ja, me kloris.



Ik niet van ava verandert? Je bent onwijs nietwijs!



Een paar mensen??



O daar is DF, baaaaiiii!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:vaintje schreef op 09 oktober 2012 @ 21:02:

[...]



een beetje



lief dat je vraagt Soms ben ik best lief
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Je bent zelf niet wijs!! Oh nee, je had steeds je tieten, das waar. Maar verder volg ik je hummes, kloris en paar mensen niet. Anyway, have fun!!!
Cake, waar had je die vandaan dan? Ik heb verdorie 25 pagina's Google afgezocht! Zit ie nog niet ergens in je msn?

Any cupcake will do!



Nou hup Roos, ga jij je kloris uit elkaar trekken. Baai!!
Alle reacties Link kopieren
Nee helemaal niet any cupcake wil do!! Mijn oude ava is mijn oude ava en geen enkele andere cupcake volstaat! Ik had 'm gewoon via google.
Alle reacties Link kopieren
Of dat ding in msn zit, geen idee! Zal wel niet, want dat vervalt neem ik aan als je dat programma weer op een nieuwe pc zet.
Oh ja, dat denk ik ook. Ik kan hem niet vinden. Roze was hij toch?
Keek, ik was vrij onopvallend. Schreef nogal veel over mijn privé in die tijd, bijna dagboekachtig, en was bang dat als ik ook nog over mijn seksleven zou kletsen, alles wel heel openbaar zou worden.

Maar met mijn nieuwe nick ben ik maar meteen hier begonnen .



Leuk dat het dan toch blijft trekken hier en je af en toe om het hoekje komt gluren!
Tssss.. Rooss, moet je natuurlijk wel opendoen! Staan Ien en ik voor een dichte deur .



Wat doen we nu?
Oh Cake, Dees is ook wel wat voor jou:



http://relatie.blog.nl/ap ... en-met-mierzoete-cupcakes
Nop, tja, dan zit er niks anders op, moeten we ons maar aan elkaar vergrijpen... *zucht*
Ach, ja, we vermaken ons zo ook wel idd. Wil jij eerst boven of onder?
Alle reacties Link kopieren
Oh ieuwwww Ien!! Nee, daar pas ik voor!

Ja, was roze met een stapeltje cakejes.



Dat kan ik niet weerstaan hoor Noppies, van Viva kom je nooit helemaal af denk ik


Djeez, je bent echt over op roze hè?



Nop, doe mij maar onder dan!
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha! Deze zijn niet bruin hoor!
Alle reacties Link kopieren
Avond all !



Ien; we kunnen gaan knipogen !
Alle reacties Link kopieren
quote:enjoy73 schreef op 09 oktober 2012 @ 20:10:





Maar vertel eens van die vreselijke dag dan...zo kennen we je niet.







Ehm... sinds augustus 2008 schopt de crisis mij nogal onder mijn fraaie bibs, inmiddels was ik een heel eind in het oplossen van al dat gedoe.



Maar sinds vandaag ineens weer terug bij af.... verder wil ik er niet al teveel over zeggen eigenlijk..
Alle reacties Link kopieren
quote:noppies schreef op 09 oktober 2012 @ 20:37:

Ik ben er bijna!

Stout, als je later op de avond nog een dame zoekt, ik kan op de weg naar huis best nog een uurtje voor je vrijmaken.

Neem ik Ien ook gewoon mee.Ik ben helaas niet op mijn allerleukst vandaag, en wil wel een verpletterende eerste indruk maken he..
Nou, das mooi kut dan voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven