Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
dinsdag 9 oktober 2012 om 21:03
Hummes? Wasda?
Jij je oude ava terug?! Wat een onzin! Jij bent nooit veranderd van ava!!
Oh, dat maakt me nieuwsgierig Noppies! Ik kom hier een paar jaar nu, geen idee vanaf welk jaar. Altijd voornamelijk op de s-pijlert, hoewel ik ook wel periodes op andere pijlers schreef, maar hier was wel mijn 'uitvalsbasis'. Onder een andere nick overigens ook, maar daar is deze wel van afgeleid. Nu al een tijd veel minder actief. Soms kom ik langs, meestal schrijf ik niets, maar er zijn een paar mensen hier die me tot meeschrijven kunnen verleiden.
Jij je oude ava terug?! Wat een onzin! Jij bent nooit veranderd van ava!!
Oh, dat maakt me nieuwsgierig Noppies! Ik kom hier een paar jaar nu, geen idee vanaf welk jaar. Altijd voornamelijk op de s-pijlert, hoewel ik ook wel periodes op andere pijlers schreef, maar hier was wel mijn 'uitvalsbasis'. Onder een andere nick overigens ook, maar daar is deze wel van afgeleid. Nu al een tijd veel minder actief. Soms kom ik langs, meestal schrijf ik niets, maar er zijn een paar mensen hier die me tot meeschrijven kunnen verleiden.
dinsdag 9 oktober 2012 om 21:20
Keek, ik was vrij onopvallend. Schreef nogal veel over mijn privé in die tijd, bijna dagboekachtig, en was bang dat als ik ook nog over mijn seksleven zou kletsen, alles wel heel openbaar zou worden.
Maar met mijn nieuwe nick ben ik maar meteen hier begonnen .
Leuk dat het dan toch blijft trekken hier en je af en toe om het hoekje komt gluren!
Maar met mijn nieuwe nick ben ik maar meteen hier begonnen .
Leuk dat het dan toch blijft trekken hier en je af en toe om het hoekje komt gluren!
dinsdag 9 oktober 2012 om 21:20
dinsdag 9 oktober 2012 om 22:31
quote:enjoy73 schreef op 09 oktober 2012 @ 20:10:
Maar vertel eens van die vreselijke dag dan...zo kennen we je niet.
Ehm... sinds augustus 2008 schopt de crisis mij nogal onder mijn fraaie bibs, inmiddels was ik een heel eind in het oplossen van al dat gedoe.
Maar sinds vandaag ineens weer terug bij af.... verder wil ik er niet al teveel over zeggen eigenlijk..
Maar vertel eens van die vreselijke dag dan...zo kennen we je niet.
Ehm... sinds augustus 2008 schopt de crisis mij nogal onder mijn fraaie bibs, inmiddels was ik een heel eind in het oplossen van al dat gedoe.
Maar sinds vandaag ineens weer terug bij af.... verder wil ik er niet al teveel over zeggen eigenlijk..
dinsdag 9 oktober 2012 om 22:33
quote:noppies schreef op 09 oktober 2012 @ 20:37:
Ik ben er bijna!
Stout, als je later op de avond nog een dame zoekt, ik kan op de weg naar huis best nog een uurtje voor je vrijmaken.
Neem ik Ien ook gewoon mee.Ik ben helaas niet op mijn allerleukst vandaag, en wil wel een verpletterende eerste indruk maken he..
Ik ben er bijna!
Stout, als je later op de avond nog een dame zoekt, ik kan op de weg naar huis best nog een uurtje voor je vrijmaken.
Neem ik Ien ook gewoon mee.Ik ben helaas niet op mijn allerleukst vandaag, en wil wel een verpletterende eerste indruk maken he..