Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
woensdag 10 oktober 2012 om 08:29
Mogguh allemaal...
Updateje muis: Hij was dus nog niet weg! Hij had me gefopt
Tomoro heeft hem met een bezem naar buiten kunnen jagen (hij mocht hem absoluut NIET doormaken van me!)
Verder op tijd naar bed gegaan (gelijk met de kids) en voel me al weer ietsjes beter nu, maar heb een barstende koppijn.
Vandaag maar ff rustig aan doen.
Seksklets zit er voor mij ff niet in vrees ik. Geloof niet dat ik de meest spannende bedpartner ben momenteel.
Updateje muis: Hij was dus nog niet weg! Hij had me gefopt
Tomoro heeft hem met een bezem naar buiten kunnen jagen (hij mocht hem absoluut NIET doormaken van me!)
Verder op tijd naar bed gegaan (gelijk met de kids) en voel me al weer ietsjes beter nu, maar heb een barstende koppijn.
Vandaag maar ff rustig aan doen.
Seksklets zit er voor mij ff niet in vrees ik. Geloof niet dat ik de meest spannende bedpartner ben momenteel.
woensdag 10 oktober 2012 om 09:55
O Tammie....ff nog een hoor. Ik hoor het veel om me heen, maar ben blij dat ik er niet over mee kan praten....
Zij ook ff een flinke kan je vast goed gebruiken!
Stout...jij geen hug, jij wil altijd meer, vooruit dan een
Wel balen zeg dat 't niet meer zo loopt als dat je voor ogen hebt. Hoop dat je snel weer op de rit bent.
Hier gaat ie nog steeds lekker...straks er weer even uit om iets leuks te gaan doen, beetje rusten en dan nog een keer iets leuks. Fijn om er weer te kunnen doen!
Ik hoorde hier dat AH druivenpitolie heeft, kan ik straks wel 's ff langsrijden...en misschien vanavond nog puf voor een massage?
's Avonds ben ik nog steeds afgebrand en nergens zin in....da's wel jammer, maar hey overdag is het al anders!
Zij ook ff een flinke kan je vast goed gebruiken!
Stout...jij geen hug, jij wil altijd meer, vooruit dan een
Wel balen zeg dat 't niet meer zo loopt als dat je voor ogen hebt. Hoop dat je snel weer op de rit bent.
Hier gaat ie nog steeds lekker...straks er weer even uit om iets leuks te gaan doen, beetje rusten en dan nog een keer iets leuks. Fijn om er weer te kunnen doen!
Ik hoorde hier dat AH druivenpitolie heeft, kan ik straks wel 's ff langsrijden...en misschien vanavond nog puf voor een massage?
's Avonds ben ik nog steeds afgebrand en nergens zin in....da's wel jammer, maar hey overdag is het al anders!
woensdag 10 oktober 2012 om 10:17
woensdag 10 oktober 2012 om 10:17
woensdag 10 oktober 2012 om 10:33
Ik heb afscheid genomen van mijn virtuele D. En dat is kut!
Ze is verdrietig en alles behalve blij. Ze begrijpt me, ze begrijpt mijn keuze voor real life. Ze wilde me dat wel bieden, maar kon het nu niet omdat ze er simpelweg geen ruimte voor had in haar leven. Nu niet, later mogelijk wel.
We waren nog lang niet klaar, ik ga verder met een ander en ben helemaal happy, zij blijft achter, is haar eerste subje die ze zo leuk, lief en lekker vond kwijt. Ingeruild voor een ander.....
Sec genomen is dat ook zo, maar niet uit onvrede. De ander was er al, ik heb haar niet ingeruild, ik ben veroverd door de ander, heb me laten veroveren. Een ander met wel ruimte voor me nu, een ander die me vast kan houden, die ik kan voelen en ruiken. En proeven
Afscheid nemen blijft een lastig iets, het is moeilijk om dingen los van elkaar te blijven zien. Afscheid komt vaak over als afwijzing, zo voelt het.
Ik wijs haar niet af, ik heb geconcludeerd dat een ander me nu meer bied dan zij kan geven.
Mijn theorie..., haar praktijk voelt anders, ze is verdrietig en dat doet me pijn. Daar weegt zelfs het positieve van een nieuwe D even niet tegen op. Ik sta het gevoel vandaag maar gewoon toe, het is er dus zal het wel een reden hebben.
Het voelt kut!
Ze is verdrietig en alles behalve blij. Ze begrijpt me, ze begrijpt mijn keuze voor real life. Ze wilde me dat wel bieden, maar kon het nu niet omdat ze er simpelweg geen ruimte voor had in haar leven. Nu niet, later mogelijk wel.
We waren nog lang niet klaar, ik ga verder met een ander en ben helemaal happy, zij blijft achter, is haar eerste subje die ze zo leuk, lief en lekker vond kwijt. Ingeruild voor een ander.....
Sec genomen is dat ook zo, maar niet uit onvrede. De ander was er al, ik heb haar niet ingeruild, ik ben veroverd door de ander, heb me laten veroveren. Een ander met wel ruimte voor me nu, een ander die me vast kan houden, die ik kan voelen en ruiken. En proeven
Afscheid nemen blijft een lastig iets, het is moeilijk om dingen los van elkaar te blijven zien. Afscheid komt vaak over als afwijzing, zo voelt het.
Ik wijs haar niet af, ik heb geconcludeerd dat een ander me nu meer bied dan zij kan geven.
Mijn theorie..., haar praktijk voelt anders, ze is verdrietig en dat doet me pijn. Daar weegt zelfs het positieve van een nieuwe D even niet tegen op. Ik sta het gevoel vandaag maar gewoon toe, het is er dus zal het wel een reden hebben.
Het voelt kut!
woensdag 10 oktober 2012 om 10:40
Stout, wouw, dat is rot nieuws! 2 stevige armpjes om je heen van Roos.
zeb, dat is ook kut. Afscheid is altijd rottig, laat inderdaad maar toe, vind het al knap dat je dat kan. Beetje huilen, beetje sippen.. verdrietig zijn mag best.
Ik ben moeoeoeoe! Defries heeft heerlijk liggen te knorren maar Roos lag wakker. In opperste staat van paraatheid, waarom ooit!
*gaat cakecup zoeken*
zeb, dat is ook kut. Afscheid is altijd rottig, laat inderdaad maar toe, vind het al knap dat je dat kan. Beetje huilen, beetje sippen.. verdrietig zijn mag best.
Ik ben moeoeoeoe! Defries heeft heerlijk liggen te knorren maar Roos lag wakker. In opperste staat van paraatheid, waarom ooit!
*gaat cakecup zoeken*
woensdag 10 oktober 2012 om 10:41
Ach Zeb; bedenk je dat ook zij vast wel eens heeft gedacht of je niet voor een "echte" D zou gaan als je die tegen zou komen..... Maar kan me voorstellen dat het moeilijk is voor haar en jou!
Tamara; glas jus stond al klaar dus? Je boft maar!!
Enjoy; geniet van je top dagen nu, die avonden / nachten komen wel.....
Stout; succes in je schone overhemd!
Bedankt voor de knuffels...... Doen me goed.... Zo raar.... Aan de ene kant moet ik niet denken aan seks nu, maar heb aan de andere kant zo'n enorme behoefte aan lichamelijke aandacht..... Contrast!!! En nee, veel lichamelijke aandacht = seks bij mij, dus niet / moeilijk te scheiden.....
Tamara; glas jus stond al klaar dus? Je boft maar!!
Enjoy; geniet van je top dagen nu, die avonden / nachten komen wel.....
Stout; succes in je schone overhemd!
Bedankt voor de knuffels...... Doen me goed.... Zo raar.... Aan de ene kant moet ik niet denken aan seks nu, maar heb aan de andere kant zo'n enorme behoefte aan lichamelijke aandacht..... Contrast!!! En nee, veel lichamelijke aandacht = seks bij mij, dus niet / moeilijk te scheiden.....