Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
woensdag 10 oktober 2012 om 23:16
woensdag 10 oktober 2012 om 23:34
Het is echt de EHBOapp van het Rode Kruis. Ideaal dus voor bij ongelukjes.
Grin, heb net ook een thermometer erop gezet, het zou hier 28 graden zijn, yeah right.
Erg, zitten we digi-talk op sekskletsen te doen. Kan eigenlijk niet
Dusse, maar nog even een seksvraagje: nog intenties om nog een keer naar een club te gaan en zo ja welke?
Grin, heb net ook een thermometer erop gezet, het zou hier 28 graden zijn, yeah right.
Erg, zitten we digi-talk op sekskletsen te doen. Kan eigenlijk niet
Dusse, maar nog even een seksvraagje: nog intenties om nog een keer naar een club te gaan en zo ja welke?
woensdag 10 oktober 2012 om 23:41
donderdag 11 oktober 2012 om 10:01
quote:stout1975 schreef op 11 oktober 2012 @ 09:56:
Van m'n 16e tot m'n 24e en daarna van mijn 34e tot nu.
Heb mezelf volledig beplakt met nicotinepleisters, werkt prima.
Alleen begon mijn lul net te hoesten, zou dat wel goed zijn denk je?
Het schijnt zo te zijn dat je jezelf vooral moet voorhouden die sigaretten niet nodig te hebben, dat je ze vooral niet mist, er geen trek in hebt en zo. En dat als je in die state of mind kan zijn, dat er helemaal geen wilskracht/pleistertjes/acupunctuur/laserbehandeling o.i.d. er voor nodig is, maar dat het dan gewoon lukt.
En ooit, ooit ga ik het bewijzen!
Van m'n 16e tot m'n 24e en daarna van mijn 34e tot nu.
Heb mezelf volledig beplakt met nicotinepleisters, werkt prima.
Alleen begon mijn lul net te hoesten, zou dat wel goed zijn denk je?
Het schijnt zo te zijn dat je jezelf vooral moet voorhouden die sigaretten niet nodig te hebben, dat je ze vooral niet mist, er geen trek in hebt en zo. En dat als je in die state of mind kan zijn, dat er helemaal geen wilskracht/pleistertjes/acupunctuur/laserbehandeling o.i.d. er voor nodig is, maar dat het dan gewoon lukt.
En ooit, ooit ga ik het bewijzen!
donderdag 11 oktober 2012 om 10:04
donderdag 11 oktober 2012 om 10:13
quote:enjoy73 schreef op 11 oktober 2012 @ 10:10:
Maar ik ben trots op je hoor stout...en nu nooit weer zo'n stinkpeuk in je mond! Getver.Kruipt met haar sigaret snel in een holletje, zodat Enjoy niet ziet dat ik aan het roken ben... laat sigaret daar even achter, stopt hoofd uit holletje: Hoi Enjoy, lekker geslapen?
Maar ik ben trots op je hoor stout...en nu nooit weer zo'n stinkpeuk in je mond! Getver.Kruipt met haar sigaret snel in een holletje, zodat Enjoy niet ziet dat ik aan het roken ben... laat sigaret daar even achter, stopt hoofd uit holletje: Hoi Enjoy, lekker geslapen?