Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
donderdag 11 oktober 2012 om 10:13
Goedemorgen!
Stoutje, ik vind het razendknap van je! Ik zal je zeggen: Tomoro zou het niet kunnen denk ik hoor (hoewel hij uiteraard beweert van wel )
Enjoy: Klacht indienen bij de NS dan maar?
Pff....gisterenavond weer eens only the lonely, en ik kon het ,na 5 dagen van (geheel)onthouding, niet laten Meneer Vieb erbij te pakken.....het gaat langzaamaan weer wat beter met me dus hihi
Stoutje, ik vind het razendknap van je! Ik zal je zeggen: Tomoro zou het niet kunnen denk ik hoor (hoewel hij uiteraard beweert van wel )
Enjoy: Klacht indienen bij de NS dan maar?
Pff....gisterenavond weer eens only the lonely, en ik kon het ,na 5 dagen van (geheel)onthouding, niet laten Meneer Vieb erbij te pakken.....het gaat langzaamaan weer wat beter met me dus hihi
donderdag 11 oktober 2012 om 10:24
quote:enjoy73 schreef op 11 oktober 2012 @ 10:16:
[...]
Nee alleen maar rukken
Hahahaha...geweldig! Toxic moet trouwens een leuk feestje zijn heb ik me laten vertellen. Goeie en gemoedelijke sfeer en leuke mensen. Bovendien een stuk kleinschaliger dan BITCH.
Een dart-stel dat ik ken, is er een paar keer geweest en was behoorlijk enthousiast en zei dat ik het ook erg leuk zou vinden. Ik ben natuurlijk altijd in voor leuke feestjes, dus wie weet duik ik ook nog wel op in mijn überstrakke outfit.
[...]
Nee alleen maar rukken
Hahahaha...geweldig! Toxic moet trouwens een leuk feestje zijn heb ik me laten vertellen. Goeie en gemoedelijke sfeer en leuke mensen. Bovendien een stuk kleinschaliger dan BITCH.
Een dart-stel dat ik ken, is er een paar keer geweest en was behoorlijk enthousiast en zei dat ik het ook erg leuk zou vinden. Ik ben natuurlijk altijd in voor leuke feestjes, dus wie weet duik ik ook nog wel op in mijn überstrakke outfit.
donderdag 11 oktober 2012 om 10:24
Enjoy, als 1 jaar geleden niet gebeurd was, wat er gebeurd is, was ik al gestopt geweest, dmv een soort mindblowing, dus jezelf inderdaad wijsmaken dat je die sigaret helemaal niet nodig hebt (heb ik een boek over).
En inderdaad, ik weet dat ik ooit weer ga stoppen, is beter voor me (en het scheelt nog geld ook, ook niet verkeerd)
Nu mezelf een schop onder mijn bevallige kontje geven en gaan douchen, aankleden en mijn sportfysiotherapeut gaan lastig vallen.
En inderdaad, ik weet dat ik ooit weer ga stoppen, is beter voor me (en het scheelt nog geld ook, ook niet verkeerd)
Nu mezelf een schop onder mijn bevallige kontje geven en gaan douchen, aankleden en mijn sportfysiotherapeut gaan lastig vallen.
donderdag 11 oktober 2012 om 10:25
donderdag 11 oktober 2012 om 10:27
donderdag 11 oktober 2012 om 10:28