Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
woensdag 10 oktober 2012 om 20:28
quote:zeb schreef op 10 oktober 2012 @ 10:33:
Ik heb afscheid genomen van mijn virtuele D. En dat is kut!
Ze is verdrietig en alles behalve blij. Ze begrijpt me, ze begrijpt mijn keuze voor real life. Ze wilde me dat wel bieden, maar kon het nu niet omdat ze er simpelweg geen ruimte voor had in haar leven. Nu niet, later mogelijk wel.
We waren nog lang niet klaar, ik ga verder met een ander en ben helemaal happy, zij blijft achter, is haar eerste subje die ze zo leuk, lief en lekker vond kwijt. Ingeruild voor een ander.....
Sec genomen is dat ook zo, maar niet uit onvrede. De ander was er al, ik heb haar niet ingeruild, ik ben veroverd door de ander, heb me laten veroveren. Een ander met wel ruimte voor me nu, een ander die me vast kan houden, die ik kan voelen en ruiken. En proeven
Afscheid nemen blijft een lastig iets, het is moeilijk om dingen los van elkaar te blijven zien. Afscheid komt vaak over als afwijzing, zo voelt het.
Ik wijs haar niet af, ik heb geconcludeerd dat een ander me nu meer bied dan zij kan geven.
Mijn theorie..., haar praktijk voelt anders, ze is verdrietig en dat doet me pijn. Daar weegt zelfs het positieve van een nieuwe D even niet tegen op. Ik sta het gevoel vandaag maar gewoon toe, het is er dus zal het wel een reden hebben.
Het voelt kut!Dat is waardeloos, Zeb. Sterkte en take care..
Ik heb afscheid genomen van mijn virtuele D. En dat is kut!
Ze is verdrietig en alles behalve blij. Ze begrijpt me, ze begrijpt mijn keuze voor real life. Ze wilde me dat wel bieden, maar kon het nu niet omdat ze er simpelweg geen ruimte voor had in haar leven. Nu niet, later mogelijk wel.
We waren nog lang niet klaar, ik ga verder met een ander en ben helemaal happy, zij blijft achter, is haar eerste subje die ze zo leuk, lief en lekker vond kwijt. Ingeruild voor een ander.....
Sec genomen is dat ook zo, maar niet uit onvrede. De ander was er al, ik heb haar niet ingeruild, ik ben veroverd door de ander, heb me laten veroveren. Een ander met wel ruimte voor me nu, een ander die me vast kan houden, die ik kan voelen en ruiken. En proeven
Afscheid nemen blijft een lastig iets, het is moeilijk om dingen los van elkaar te blijven zien. Afscheid komt vaak over als afwijzing, zo voelt het.
Ik wijs haar niet af, ik heb geconcludeerd dat een ander me nu meer bied dan zij kan geven.
Mijn theorie..., haar praktijk voelt anders, ze is verdrietig en dat doet me pijn. Daar weegt zelfs het positieve van een nieuwe D even niet tegen op. Ik sta het gevoel vandaag maar gewoon toe, het is er dus zal het wel een reden hebben.
Het voelt kut!Dat is waardeloos, Zeb. Sterkte en take care..
woensdag 10 oktober 2012 om 20:33
woensdag 10 oktober 2012 om 20:42
woensdag 10 oktober 2012 om 21:01
quote:enjoy73 schreef op 10 oktober 2012 @ 20:42:
Hyp in jurkje....een hele lange jurk staat 'm wel goed weet ik. Daar krijg je mij wel gek mee
Ik kan me ook nog wel een passende pruik erbij bedenken trouwens...nee doe toch maar niet!
Hey maar stout...neem dan maar een jurkje voor mij mee, zal ik 'm showen. Heb niet zo heel veel sexy kleren nl.Och..niks mis met leuke jurken- en pruikenfeestjes. Sweet memories!
Hyp in jurkje....een hele lange jurk staat 'm wel goed weet ik. Daar krijg je mij wel gek mee
Ik kan me ook nog wel een passende pruik erbij bedenken trouwens...nee doe toch maar niet!
Hey maar stout...neem dan maar een jurkje voor mij mee, zal ik 'm showen. Heb niet zo heel veel sexy kleren nl.Och..niks mis met leuke jurken- en pruikenfeestjes. Sweet memories!