Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Ien ja joh, jij wapt je toch ook een ongeluk? Al die pillen en poeders.
Alle reacties Link kopieren
Compenseren met Nop? Hoe zit dat?



*poef*



Je hebt groot gelijk Rooss! Maar ik ga de meer behaarde meenemen

Voorkeur voor dag? Vrijdag ok als ik jouw kant op kom of moet je eerst even kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 08 oktober 2012 @ 21:45:

O, we moeten afspraak technisch even metroën keek, anders knapt Ien straks uit mekaar.

Oh, oeps. Ik ging doodleuk door
Nou.. Dan ga ik gewoon bij Nop op bezoek. Sleur ik gewoon een pet van straat. Of hoed, die heb je daar vast meer. En dan zeg ik, wie zak ik meenemen? A of G of D? En dan doet Nop net of ze niet weer waar ik het over heb. Maar da's puur om haar imago hoog te houden. Maar daar trappen we hier toch mooi niet meer in. Dus.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, dan zitten we weer op één lijn Inez! Doe G maar.
Rooss, nee hoor, ik doe alles vloeibaar. Pillen zijn zooooo 2011..



Cake, snap ik ook wat ik snap of zit ik er helemaal naast met je oude drive?
Ien, zetten we Hyp ook in de top 5? Of heb jij hem al gehad?



Compenseren?



Rooss, misschien wap je te weinig, dat bestaat ook .
Nee, Hyp en ik klikken niet zo lekker. Batsen dus waarschijnlijk ook niet. Dus wat mij betreft gatvulling voor Rooss!
Ik moet echt zo hard lachen! Eerst plassen, anders doe ik weer aan plassekshet in mijn broek.
Oh compenseren. Lang verhaal. Zeg maar gewoon ja
Wa? Ik met Hyp?

Hij is bijna onweerstaanbaar, bijna dan hè? Maar om een bepaalde reden zeg ik toch neen!



Ien, je zit er niet naast.
Oke. Komt ie:



JA!
Basten?

A, G of D?

O got.. ik moet écht meer wappen...




Haha, ik moet weer ouderwets uitleggen waarom ik hardop zit te lachen!!



*kijkt vuil naar Roos* zie je, Nop zegt ook al ja..
Zijn jullie weer kieskeurig.. zo komen we nooit bij 5.

Roos, heb je wat aan Casher? Iemand moet jou bezig kunnen houden, toch?
Alle reacties Link kopieren
hey noppies ik wil alleen het beste van t beste
Basten? Joh, beter le-zuh

Maakt echt meer kapot dan je lief is hè, zo'n pilletje



Cake, nice!!!! Enjoy!
quote:casher schreef op 08 oktober 2012 @ 21:55:

hey noppies ik wil alleen het beste van t beste



Haha, wat denk je dat Rooss is dan?

Jij moet inmiddels echt wel twijfelen aan onze verstandelijke vermogens, he?
Zo zég, en dan twijfelt hij aan Rooss? Hij heeft geen flauw idee wat voor pareltjes hier rond lopen...



Oh, ik weet er eentje! Starr mag wel op de lijst! Die moet de truc met de borrelglaasjes nog eens voordoen. Zal wel smeren, dus zet hem maar op 5 dan..
Ien, trut!



En ja, Nops zei ja ja. En nu? dus? Nou? Nu moet ik het met Casher doen? Voor straf?



Stel rotwijven zijn jullie!
Alle reacties Link kopieren
nee hoor noppies, zolang je ava in mijn gedachten rond dwarrelt
Rotwijven?? Gunnen we je zo'n lekkere, jonge dekhengst, is het weer niet goed
Alle reacties Link kopieren
hey Roos je mocht willen dat je met een 25-jarige gespierde hunk in bed lag.



ik ben een aanwinst voor dit forum, helaas zijn 70% v/d vrouwen op dit viva forum blind.
Tss, ik mag niet eens over hem heenplassen, nou laat maar dan!

O hij valt op de tieten van nops zie ik net.

Kom ik daar even makkelijk vanaf zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je nu in je ene bericht vragen of het is wat je denkt dat het is en in het volgende enjoy?!



Dag Noppies en casher. Moet ik jullie kennen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven