Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh doe Inez!! Doe doe!! Dan blijf ik hier ook nog even hangen!!



Daar zat ik op te wachten stout. Nog steeds niets beters te doen dan hier te vissen?
Alle reacties Link kopieren
Dat dus... Erg he?! Maar het gaat zo waar nog goed ook... Weird stuff allemaal. Eerste roze in vier jaar!
Jaaaaaa Rooss!! Veel beter!!
Alle reacties Link kopieren
Rooss. Sta ik nog in de OP van klets ook. Love you.
Alle reacties Link kopieren
quote:CCake schreef op 08 oktober 2012 @ 21:23:

Daar zat ik op te wachten stout. Nog steeds niets beters te doen dan hier te vissen?



Godver, van hele adremmerige vrouwen word ik altijd ontzettend impotent...



Ff een boterham kamagra eten en dan kom ik straks terug met een hele spitsvondige opmerking.
Jeetje Cake... Ben er gewoon stil van...

Is vast meant to be dan..

Maar hoe zit het dan met once you go black...?
Alle reacties Link kopieren
Good luck with that stout!
Alle reacties Link kopieren
Once you go black, you only once go back? Zoiets?



Geen idee of het meant to be is. We'll see.
Oh cake, stout impotent.. Ik tape je hier vast hoor! Vind je niet erg hè?
Alle reacties Link kopieren
Nee, snap het helemaal! Groot gelijk heb je!
Nou leuk leuk!

Goh.. Djeez... Alsof Pinksteren en Pasen.. Wow zeg. Dat ik dat nog mee mocht maken
Waar is de rest nou gebleven??
quote:sweetinez schreef op 08 oktober 2012 @ 21:24:

Jaaaaaa Rooss!! Veel beter!! *wist voorhoofd* pfieuw.
Alle reacties Link kopieren
Nou he! Ik zag 'm zelf ook niet echt aankomen hoor...
Alle reacties Link kopieren
Ik kom, de rest is weg
Ik moet trouwens het hele verhaal nog horen Keek!

*last een bezoekje keekcity in*
Maar kakelvers dus nog? Doe je met hem ook liften enzo?
Alle reacties Link kopieren
Oh en stout is gelijk impotent.



Heerlijk om zo uitbundig welkom te worden geheten!
Mooie OP, Roos! Helemaal jij!


Iedereen heeft je gemist Keek!



Nee Ien, Keek doet in de petjes tegenwoordig
quote:noppies schreef op 08 oktober 2012 @ 21:31:

Mooie OP, Roos! Helemaal jij!Senks lovely hunnybun.
Alle reacties Link kopieren
Ja Rooss, jij moet het hele verhaal nog horen... En ik moet jou ook nodig spreken, even horen hoe het daar is. Kom je van het weekend?



Hahahahaha! Liften?! Ja joh! Te gek dat je dat zo noemt! Dat is lang geleden... Nog niet, komt vast wel, met deze man komt nog een heleboel!!
Petjes?? Kan iemand mij dat verhaal even mailen?

Goh, ik zit hier ouderwets gezellig met een grijns op de bank zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 08 oktober 2012 @ 21:32:



Iedereen heeft je gemist Keek!



Nee Ien, Keek doet in de petjes tegenwoordig

Dat dus!



En wat? Wat mis ik?? Verdomme ik mis Viva-taal, das niet ok!
quote:Rooss4 schreef op 08 oktober 2012 @ 21:32:

Senks lovely hunnybun.



Neeeeee! Ze heeft stiekem engels zitten studeren!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven