Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet de laatste tijd niet zo goed meer wat mij overkomt.. Mijn libido was altijd vrij normaal.. Maar nu!!! Zal wel bij de leeftijd horen wat ik zo van andere dames lees... Ik lijk op dit moment wel seksverslaafd.. Pfff, echt niet leuk meer..

Hoop wel dat het snel wat 'normaler' wordt!
Dus je vingers zijn rood gloeiend.
quote:harry32 schreef op 24 oktober 2013 @ 19:55:

Dus je vingers zijn rood gloeiend.Wie zegt dat ze alleen het met zichzelf doet?
En wat is normaal? Ik begrijp dat je er zelf nogal last van hebt Sim......da's dan weer een stuk minder.Voor mannen schijnt een bad met ijsblokjes te helpen
Hahaha.. Een bad met ijsklontjes.. Volgens mij smelten die allemaal spontaan als ik erin ga liggen.

En ja, ik heb er op dit moment echt wel last van. Loop de hele dag botergeil rond.. Wel weer een voordeel dat ik een vrouw ben: niemand die het ziet!
Hoor net de helicopter van 112 overvliegen Sim! Gaat het nog goed met je?
Delen doe je samen
En vindt de man van sim dat leuk dat je zo geil bent ?

Of is hij al doodop.
Hahaha... Komt het traumateam hier! Nou die mannen zijn hier van harte welkom..
Hahaha inderdaad traumateam vroeg net al of er bekend was wat ze konden aantreffenverwachten
Delen doe je samen
Dat zullen ze wel nodig hebben als jij klaar met ze bent.een trauma team
Nou, dat zal nog wel meevallen, als ze met een heel team zijn! Kunnen ze het werk een beetje verdelen...
Hoeveel man kun je baas?
Ik bind ze vast en ontferm me over de aanwezige dame(s)... Sim...Sim..... Simmetjeeeeee leef je nog... is alweer zolang stil...

Hoorde wel van het team dat hun weekend wat hun betreft wel mocht beginnen.... ze waren afgewerkt moe van het werken
Delen doe je samen
Hmm bijna weekend!

Het was een druk weekje met van alles en nog wat, seks kwam voorbij in vluchtertjes helaas, maar waren wel errug lekker hoor.

Vanavond een feestje met zo'n 15 stellen...benieuwd wat het gaat worden. Ik kan, als het me bevalt, me iig flink uitleven!

En wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
Goeie morgen,

hier alleen brave plannen, onze kennismaking gaat niet door, het stel durft blijkbaar toch niet de laatste stap te nemen. Wordt dus een braaf weekend hier.

Dat zijn de leuke feestjes vaak Enjoy, geniet ervan
Jammer, Mr!

Hier ook geen extra spannende plannen dit weekend, wel veel heerlijks met mijn lief.
quote:barbarella70 schreef op 25 oktober 2013 @ 08:43:

Jammer, Mr!

Ach ja, daar kan je beter achter komen voordat de afspraak is dan tijdens of erna
Dat zeker
Jeetje, 15 stellen. Ik ben totaal niet thuis in dat soort party's, is dat een normaal aantal? Wel leuk, dan zitten er vast wel mensen van je gading bij.

Hier ook een rustig weekend voor de boeg trouwens.
Ik heb zowiezo niet zo'n spannend leventje als jullie. Dit weekend veeeel werken, nog een bruiloft tussendoor..

En als het me af en toe te veel wordt, trek ik me gewoon eventjes terug
Ik ben erg benieuwd of het wat gaat worden vanavond, hangt altijd weer van van alles af. Ik ga er relaxed in en zie het wel....

Mr_Timid...hebben ze het ook zo gezegd of is het jouw gevoel?

Barbarella wat voor heerlijks staat er op het menu? Heb je leuke uitjes, etentjes oid?
Het is voor ons de eerste keer met zoveel stellen. Weet dus ook echt niet of ik dat leuk ga vinden. Zo niet, dan draai ik me om, sleur enjoyman mee en ga lekker naar huis.

Niets zo lekker als er luchtig inzitten!
@Enjoy, we hebben veel tijd voor elkaar dit weekend. Altijd fijn ;)

Ik hoop dat je vanavond een topavond hebt!
quote:Enjoy73 schreef op 25 oktober 2013 @ 09:33:

Mr_Timid...hebben ze het ook zo gezegd of is het jouw gevoel?

Het is letterlijk gezegd dat ze zich toch bedacht hebben om de afspraak door te laten gaan. De reden die gegeven werd zal ik hier niet plaatsen.
quote:Enjoy73 schreef op 25 oktober 2013 @ 09:35:

Het is voor ons de eerste keer met zoveel stellen. Weet dus ook echt niet of ik dat leuk ga vinden. Zo niet, dan draai ik me om, sleur enjoyman mee en ga lekker naar huis.

Niets zo lekker als er luchtig inzitten! Wij hebben 1 zo'n feestje meegemaakt met 10 stellen, erg leuk, gezellig en geil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven