Seksklets deel 54
woensdag 9 april 2014 om 09:28
zondag 13 april 2014 om 17:54
Uiteindelijk is de zon hier weer terug. Even in onze tuin rondgedwaald en samen met Leenman opgeteld wat we nog moeten doen om klaar te zijn voor de zomer! Niet veel meer. Alleen het zwembad zomer klaar maken en onder de overkapping waar we normaal gesproken zitten het e.e.a. opruimen.
Heb er veel zin in...in de zomer!!!!!
Heb er veel zin in...in de zomer!!!!!
It's never too late start living!
zondag 13 april 2014 om 22:28
Tuurlijk...poolparty bij ons!! Laten we ons zandvoords tentje hier op zetten! De dresscode gaat hier natuurlijk meteen in Dit betekent geen zwembroek of bikini en in tegenstelling tot gisteravond... wanneer ik nu een lekkere kerel voorbij zie lopen, blijf ik er niet vanaf!!
It's never too late start living!
zondag 13 april 2014 om 22:58
quote:leen65 schreef op 13 april 2014 @ 22:28:
Tuurlijk...poolparty bij ons!! Laten we ons zandvoords tentje hier op zetten! De dresscode gaat hier natuurlijk meteen in Dit betekent geen zwembroek of bikini en in tegenstelling tot gisteravond... wanneer ik nu een lekkere kerel voorbij zie lopen, blijf ik er niet vanaf!! Ik zeg; gooi er maar een datumprikker in
Tuurlijk...poolparty bij ons!! Laten we ons zandvoords tentje hier op zetten! De dresscode gaat hier natuurlijk meteen in Dit betekent geen zwembroek of bikini en in tegenstelling tot gisteravond... wanneer ik nu een lekkere kerel voorbij zie lopen, blijf ik er niet vanaf!! Ik zeg; gooi er maar een datumprikker in