Seksklets deel 54
woensdag 9 april 2014 om 09:28
zaterdag 12 april 2014 om 10:47
quote:lady-aurora schreef op 11 april 2014 @ 23:06:
Duidelijke meningen allemaal! Dank jullie wel!
Dan nog een vraag: hebben jullie nu achteraf meer spijt van dingen die je NIET hebt gedaan dan dingen die je WEL hebt gedaan?
Volmondig JA!
En over vreemdgaan: het hoort natuurlijk niet volgens de huidige maatschappelijke en sociale normem, maar ja...
Soms kan je niets met die normen en moet je kijken wat je zelf wilt of aankan.
Dingen gebeuren en je leeft maar 1 keer.
Duidelijke meningen allemaal! Dank jullie wel!
Dan nog een vraag: hebben jullie nu achteraf meer spijt van dingen die je NIET hebt gedaan dan dingen die je WEL hebt gedaan?
Volmondig JA!
En over vreemdgaan: het hoort natuurlijk niet volgens de huidige maatschappelijke en sociale normem, maar ja...
Soms kan je niets met die normen en moet je kijken wat je zelf wilt of aankan.
Dingen gebeuren en je leeft maar 1 keer.
A dirty mind is a joy forever
zaterdag 12 april 2014 om 15:11
zaterdag 12 april 2014 om 15:29
quote:zijenhij schreef op 12 april 2014 @ 15:11:
Nergens spijt van!
Blikje van gister was heel lekker.... Voor het eerst dat ik mss wel zou willen dat blikje en ik een setje zouden kunnen worden..... Wel op voorwaarde dat we samen blikjes open maken....
(te cryptisch of volgen jullie het nog??).
Vanavond half plankje blikjes Op ieder blikje past een blikopener...
Nergens spijt van!
Blikje van gister was heel lekker.... Voor het eerst dat ik mss wel zou willen dat blikje en ik een setje zouden kunnen worden..... Wel op voorwaarde dat we samen blikjes open maken....
(te cryptisch of volgen jullie het nog??).
Vanavond half plankje blikjes Op ieder blikje past een blikopener...
zaterdag 12 april 2014 om 21:30
Ja meer spijt van dingen die ik niet heb gedaan! Lastige is dat je dat achteraf pas kan beoordelen! Zelfde geldt voor vreemdgaan, van te voren kan je niet bedenken of het aan je geweten blijft knagen....
Geen seks vanavond, erg moe van het klussen en puinruimen vandaag! Nog even supercombat kijken op Eurosport maar die bakken er ook niets van!
Geen seks vanavond, erg moe van het klussen en puinruimen vandaag! Nog even supercombat kijken op Eurosport maar die bakken er ook niets van!
zondag 13 april 2014 om 00:41