Seksklets, deel 60

maandag 24 juli 2017 om 15:41
Dat is wel heel vrij vertaald; je vergeet het accent in het vijfde kwadrant; er staat: Ik zal ik er iets pittigs in doen waar je ogen van gaan tranen. En dat is dan weer een oude Chinese wijsheid die zoiets betekent als: Ik zie aan je ogen hoe nat ik je neuk.
Confucius is er niks bij

maandag 24 juli 2017 om 15:48
-Aardbeitje- schreef: ↑24-07-2017 15:30Ik snap er ook allemaal niets van... ik ga wel gewoon liggen..
En dat dus

Soms moet het niet worden vertaald, maar worden uitgelegd, inclusief ruimte voor een vrije interpretatie met je benen in je nek.

maandag 24 juli 2017 om 15:56

maandag 24 juli 2017 om 16:08
Geachte mevrouw Rooss4.0,
Er is een ernstige off-topic-overtreding geconstateerd in deze pijler.
Op basis van zorgvuldig onderzoek, na het sorteren en rubriceren van alle meldingen, hebben we geconcludeerd dat u hiervoor verantwoordelijk bent. Op basis van verder onderzoek zal nog worden beoordeeld of u ook toerekeningsvatbaar bent. Wel kunnen we op basis van de eerste gegevens al aangeven dat we deze kans niet heel groot achten.
Afhankelijk van verdere bevindingen zullen maatregelen worden getroffen die kunnen bestaan uit, maar niet beperkt zijn tot:
- Het roepen van foei!
- Het ernstig kijken met opgetrokken wenkbrauw.
- Het quasinonchalant jongleren met een tepelklem.
Bij herhaling zal u terstond worden verbannen naar het moedermutsenzwangerschapsbabypapjes-topic
maandag 24 juli 2017 om 16:14
Niks offtopic. Het is statistisch vastgesteld dat de kans op zwangerschap heel redelijk aanwezig is na het hebben van... juist.
Tel daarbij op dat er zwangerschaps-, bevallings-, moedermelkfetesjisten rondlopen en mijn reactie is zo on topic als dat appeltjes oranje zijn!
Maar ik wil gerust nog even doorgaan met het uitspitten van verschillende bevallingsstandjes, het wijdbeens kindlanceren en ik durf het zélfs te hebben over verdovingsloos hechten op de plek des onheils.
Ben namelijk gék op tepelklemjongleren. Heb er zelfs een cursus voor gevolgd.
Tel daarbij op dat er zwangerschaps-, bevallings-, moedermelkfetesjisten rondlopen en mijn reactie is zo on topic als dat appeltjes oranje zijn!
Maar ik wil gerust nog even doorgaan met het uitspitten van verschillende bevallingsstandjes, het wijdbeens kindlanceren en ik durf het zélfs te hebben over verdovingsloos hechten op de plek des onheils.
.

maandag 24 juli 2017 om 16:19
Rooss4.0 schreef: ↑24-07-2017 16:14Niks offtopic. Het is statistisch vastgesteld dat de kans op zwangerschap heel redelijk aanwezig is na het hebben van... juist.
Duidelijk ontoerekeningsvatbaar. Jammer, ze leek nog wel zo schattig op het eerste gezicht

maandag 24 juli 2017 om 16:49

maandag 24 juli 2017 om 18:50
那么,如果你只读我写的东西和别人怎么解释,仍然非常的事我所说的。shifty schreef: ↑24-07-2017 13:46Maar wat staat er dan wel? Je dropt een irreële stelling en vervolgens ga je bij iedereen die er een eigen interpretatie aan geeft roepen dat ze er naast zitten, zonder ook maar verder iets inhoudelijks toe te voegen hoe het dan wel geïnterpreteerd zou moeten worden. Dat komt verdacht dicht bij 'chinees' hoor.
Verklaer u naeder of verklaer u chinees.

maandag 24 juli 2017 om 19:31
Waar waren we.
Liggen, benen in nek, touw en tepelklemmen.
En toen bedacht je dat het een goed voorstel zou zijn dat ik je gek ging maken.
.. dapper ..