Seksklets, deel 60

woensdag 26 juli 2017 om 11:23
Shifty, ik heb het niet als wollig geblaat gelezen heur, je sloeg de spijker op de kop. Ik maakte alleen Thoes zin even af
Tja, wat bedoel ik hiermee, Henk vindt dat ik een "lekkere kink" over me heb, ik vind zelden iets te gek of raar of vies, ga op snor naar alles dat lekker is en dat is me niet snel gek genoeg, ben bijna overal voor in zeg maar.
En dat geldt ook voor zaken die je onder bdsm zou kunnen scharen maar we zijn er wél over uit dat ik weinig sub in me heb en zo staat het voor mij (ons) dus los van elkaar.

Tja, wat bedoel ik hiermee, Henk vindt dat ik een "lekkere kink" over me heb, ik vind zelden iets te gek of raar of vies, ga op snor naar alles dat lekker is en dat is me niet snel gek genoeg, ben bijna overal voor in zeg maar.
En dat geldt ook voor zaken die je onder bdsm zou kunnen scharen maar we zijn er wél over uit dat ik weinig sub in me heb en zo staat het voor mij (ons) dus los van elkaar.
.

woensdag 26 juli 2017 om 12:26
Gebruik van speeltjes, blinddoek, handboeien kinky?
Of is eigenlijk pijpen/beffen al kinky genoeg voor je?
Klopt hoor wat je zegt, ieders grens ligt elders. En je hoeft daar ook niks mee, als jij in je preuse zelfje heerlijk geniet van seks is het dikke prima denk ik.
.

woensdag 26 juli 2017 om 13:27
Shifty, ik vond het ook een mooie post. En voor mij staat kinky meer in relatie tot de mindset. Het open staan voor geilheid en daarin je grenzen verleggen. Voor de één zal dat al bij een blinddoek zijn, bij de ander pas als hij aan de vleeshaken hangt.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

woensdag 26 juli 2017 om 15:46
Wist niet dat jullie op date waren..
woensdag 26 juli 2017 om 16:16
Groeiende ge (i)le :p

woensdag 26 juli 2017 om 20:47

woensdag 26 juli 2017 om 21:47
Lekker kinky vind ik mijn liefje vastleggen. Zweepjes, kettingen en speeltjes zijn ook fijn. Of een beetje spelen met seks op plekken die daar niet voor bedoeld zijn. Verder rauw bijten, proeven, slaan, knijpen, grijpen, gooien, nemen.
Seks met anderen/club/kinky feestje is ook erg plezierig.
Kinky dingen waar ik niks mee heb: rollenspel/verkleedpartijtjes/naalden/bdsm-geneuzel/willekeurige seks
Seks met anderen/club/kinky feestje is ook erg plezierig.
Kinky dingen waar ik niks mee heb: rollenspel/verkleedpartijtjes/naalden/bdsm-geneuzel/willekeurige seks

woensdag 26 juli 2017 om 22:09
Als het met seks te maken heeft en je kan er over kletsen lijkt het me hier prima op z'n plek. Ik ga er voor het gemak maar van uit dat je het niet over diabetes of zo wilde hebben
Nog nooit naaldjes geprobeerd. Ik ben vaak op medische gronden lek geprikt en ik wordt daar niet echt warm of koud van. Maar dat is het juist ook. Ik vind er gewoon echt niks opwindend of spannend of erotisch aan. Ik vindt het ook allemaal te gekunsteld/gezocht. Ergens te subtiel ook. Ik mep gewoon liever een keer dan dat ik met zo'n klein dingetje loop te pielen om prikjes uit te delen.
Ik spreek dus niet uit ervaring maar uit vooringenomen afkeur. En dat wil ik ook graag zo houden

Nog nooit naaldjes geprobeerd. Ik ben vaak op medische gronden lek geprikt en ik wordt daar niet echt warm of koud van. Maar dat is het juist ook. Ik vind er gewoon echt niks opwindend of spannend of erotisch aan. Ik vindt het ook allemaal te gekunsteld/gezocht. Ergens te subtiel ook. Ik mep gewoon liever een keer dan dat ik met zo'n klein dingetje loop te pielen om prikjes uit te delen.
Ik spreek dus niet uit ervaring maar uit vooringenomen afkeur. En dat wil ik ook graag zo houden
donderdag 27 juli 2017 om 00:04
Nee hèhè, ik word ook niet geil van bloed afnemen, en ook niet van een teenstootje en ook niet van een agressieve mep voor mijn kanis. Dat is het m toch nou juist? Dat je in het spel of de sfeer een bepaalde mate van pijn of ongemak heel tof kan vinden?
Nu is naaldenpijn an sich geen geile pijn, wel heel bijzonder. Het heeft iets duisters en zwarts en daardoor iets mystieks. Ik vond het een belevenis in elk geval.
Nu is naaldenpijn an sich geen geile pijn, wel heel bijzonder. Het heeft iets duisters en zwarts en daardoor iets mystieks. Ik vond het een belevenis in elk geval.
.