Seksklets, deel 60

zondag 30 juli 2017 om 20:01

zondag 30 juli 2017 om 21:15
Swapfeestje? Laatst voeg iemand mij ook al: swap jij? Ik zei: eh... Swap als in ruilen of bedoel je eigenlijk wappen? Ja dus.
Tja, daar worden mensen wel eens wat anders van hè? Ik hou me er graag ver buiten, date liever naturel.
Ik heb net een heerlijk bezoekje van Fling gehad. Wat is het toch een leukerd....

Ik heb net een heerlijk bezoekje van Fling gehad. Wat is het toch een leukerd....
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

zondag 30 juli 2017 om 21:41
Ik drink in een club vaak 1 drankje in het begin en ga dan over op fris. Maar drank en veel seks gaan bij mij ook niet samen hoor, dan stort ik veel te snel in! En mijn dates zitten ook eigenlijk altijd aan het fris. Heerlijk! Drank & drugs veranderen mensen.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

donderdag 3 augustus 2017 om 08:17
Dat is ook zo.
En wat is sayswho? Ik zie alleen een designer duo dat zo heet haha

donderdag 3 augustus 2017 om 08:20
Het is nog een beetje zich aan het ontwikkelen daar, maar het is in elk geval weer even verfrissend ten opzichte van een (in mijn beleving) toch wat stoffig geworden viva. De hoeveelheid fake topics hier en het beroerde functioneren en modereren drukt toch een beetje op de lol hier. De seksklets/topic zijn op sayswho nog wel een beetje onderontwikkeld .. maar .. here come's shifty

donderdag 3 augustus 2017 om 08:27