Seksklets, deel 60

vrijdag 25 augustus 2017 om 10:31
vrijdag 25 augustus 2017 om 14:11
Rooss4.0 schreef: ↑25-08-2017 00:57Zou ik ook niet doen hoor, net wat je schrijft, al vreemdgaan voor er überhaupt een relatie is is echt een vreselijk slecht plan. Voor nu faciliteren jullie beiden deze relatie, nu al wetende dat het gaat stoppen binnenkort. Ik vind het onhandig. Hoe langer het duurt hoe meer je in elkaars systeem gaat zitten. Maar goed, wat ik ervan vind doet niet zo ter zake natuurlijk.
Ik vind het wel weer echt "op zn Vlams"![]()

Ik weet het. Dus ik heb het gezegd. Hij snapt het, hij had het al een beetje door. Want geheel op zijn Vlams was ik ook wel gewoon heel eerlijk naar hem geweest. Maar ik wilde dit gewoon heel graag willen, maar het lukt me niet. Ik mis mijn mannen ook. Ik heb moeite met het aanpassen, het tijd maken, ik ben dit gewoon niet. Ik hoor te fladderen, te genieten, dit vraagt te veel van mij op piekergebied.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

zaterdag 26 augustus 2017 om 11:34
Dankje voor je reactie. Veel concreter kan ik het helaas niet maken op een "normale" datingsitezoetjerminder schreef: ↑25-08-2017 09:07
@ madame, online kan je mooi al (rustig) ontdekken wat de sexuele voorkeuren van de ander zijn. Wat dat betreft vind ik dat ideaal. En "open minded en vrijheid gunnen" zijn inderdaad erg ruime begrippen![]()

Vlammetje, volgens mij weet je zelf heel goed wat je wil en dat is op dit moment een beetje rondvlinderen. Jammer dat je nieuwe (oude) vlam daar niet voor open staat maar wel heel goed dat jullie er zo eerlijk over kunnen praten en je beiden niet over laat halen iets te doen wat niet goed voelt.

zaterdag 26 augustus 2017 om 14:15
zaterdag 26 augustus 2017 om 15:37
Ik had ooit: ik zoek een man die de touwtjes in handen neemt, me weet te boeien, zelfs als ik tegensputter....madamecannibale schreef: ↑26-08-2017 11:34Dankje voor je reactie. Veel concreter kan ik het helaas niet maken op een "normale" datingsite![]()
Vlammetje, volgens mij weet je zelf heel goed wat je wil en dat is op dit moment een beetje rondvlinderen. Jammer dat je nieuwe (oude) vlam daar niet voor open staat maar wel heel goed dat jullie er zo eerlijk over kunnen praten en je beiden niet over laat halen iets te doen wat niet goed voelt.