Sekstaboes!
donderdag 10 mei 2012 om 15:44
Ik las onlangs in een tijdschrift een artikel over sekstaboes, en dat vond ik wel heel grappig om te lezen. Het jammere was dat er alleen maar deskundigen aan het woord kwamen. Ik ben stiekem supernieuwsgierig naar de sekstaboes van andere vrouwen (mijn vriend wil dus wel eens anaal enneh... met mijn vriendinnen daarover praten durf ik dus echt niet. Zo ook niet over de keer dat ik mijn vriend in een verpleegsterpakje van de Christine LeDuc bij de deur opwachtte, al vond ik dat zelf wel heel leuk
). Wat zijn voor jullie sekstaboes (dingen die je wel doet, maar waar je niet over praat)? En welke dingen doe je gewoon echt niet? Ik ben benieuwd!!
donderdag 10 mei 2012 om 16:01
Een week geleden had ik mijn eerste BDSM date.
Leuke kras op mijn arm als aandenken. Echt niet dat ik uit ga leggen hoe dat ding er gekomen is als mensen er naar vragen (schijn er onbewust vaak overheen te wrijven waardoor het mensen eerder opvalt)
Maar ja aan de andere kant is er wel een vriendin die het weet dus zo taboe is het ook weer niet.
Leuke kras op mijn arm als aandenken. Echt niet dat ik uit ga leggen hoe dat ding er gekomen is als mensen er naar vragen (schijn er onbewust vaak overheen te wrijven waardoor het mensen eerder opvalt)
Maar ja aan de andere kant is er wel een vriendin die het weet dus zo taboe is het ook weer niet.
donderdag 10 mei 2012 om 16:22
Ik ben heel open en eerlijk tegen iedereen. Met mijn vriend kan ik alles bespreken, ook over anaal, of vreemde geurtjes. Maar met vriendinnen heb ik het alleen over wilde avonturen en niet ( voor mij dus taboe ) ongemakken met condooms of vaginale scheetjes. Waar ik met mn vriend dus wel zo over praat.
follow your dreams
donderdag 10 mei 2012 om 22:03
ik heb geen taboes maar vind het niet nodig om alle details van mijn sexleven met iedereen te bespreken hahahaha dat is geen taboe dat is meer mensen niet lastig vallen.... maar als iets me gevraagd word geef ik eerlijk antwoord en soms krijgen ze spijt van de vraag.
Een taboe vind ik toch echt de uitersten wat sex betreft zoals poep en plas sex en kids of dieren.....
Een taboe vind ik toch echt de uitersten wat sex betreft zoals poep en plas sex en kids of dieren.....