Seksueel gefrustreerd (2)
woensdag 22 augustus 2012 om 19:06
In een andere topic had DeKenau het over sexsueel gefrustreerde mannen. En ze werd de bron van deze nieuwe topic (waarvoor mijn dank, DeKenau). Overigens denk ik dat er net zoveel vrouwen zijn die seksueel gesfrustreerd zijn, maar dat terzijde.
Ik ben dus seksueel gefrustreerd, dat had DeKenau erg goed gezien.
Echter, ik onderscheid twee soorten seksuele frustraties:
1) de frustratie als gevolg van te weinig seks / te weinig erotische prikkels (voorbeeld: de sleur).
en:
2) de frustratie als gevolg van het continu seksueel opgewonden te worden gehouden zonder toestemming voor een orgasme, in het kader van bijvoorbeeld een D /s (femdom) relatie
In beide gevallen komt seks (de daad) minder aan de orde, maar terwijl in het eerste geval de frustratie compleet is (en funest), is de tweede frustratie erg lekker, want de onophoudende perspectief op een (heftige) orgasme zorgt voor een ongekend hoge en continue opwinding, die veel langduriger is dan de daad zelf.
En gelukkig bevind ik mij in die tweede situatie
Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat deze "therapie" een krachtige oplossing is aan alle vele sleur gevallen waar ik regelmatig over hoor praten. Ik ben benieuwd naar jullie meningen ........
Ik ben dus seksueel gefrustreerd, dat had DeKenau erg goed gezien.
Echter, ik onderscheid twee soorten seksuele frustraties:
1) de frustratie als gevolg van te weinig seks / te weinig erotische prikkels (voorbeeld: de sleur).
en:
2) de frustratie als gevolg van het continu seksueel opgewonden te worden gehouden zonder toestemming voor een orgasme, in het kader van bijvoorbeeld een D /s (femdom) relatie
In beide gevallen komt seks (de daad) minder aan de orde, maar terwijl in het eerste geval de frustratie compleet is (en funest), is de tweede frustratie erg lekker, want de onophoudende perspectief op een (heftige) orgasme zorgt voor een ongekend hoge en continue opwinding, die veel langduriger is dan de daad zelf.
En gelukkig bevind ik mij in die tweede situatie
Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat deze "therapie" een krachtige oplossing is aan alle vele sleur gevallen waar ik regelmatig over hoor praten. Ik ben benieuwd naar jullie meningen ........
woensdag 22 augustus 2012 om 19:34
Mijn eerste reactie was Ja hoor. Je hebt sleur en dan moet je maar aan sm gaan doen? Want dat is zo'n oppepper voor je sexleven? Moet je ook maar net de persoon voor zijn he. Of je partner. Ik vind het geen oplossing voor sexuele frustratie. Zijn ook 2 héél verschillende vormen van frustratie, geen of weinig sex hebben of een goed sexleven hebben maar niet mogen klaarkomen. Dus in mijn ogen is het niet dé oplossing.
woensdag 22 augustus 2012 om 20:08
Oneens. Voor mensen die houden van SM of Dom/Sub-relaties: oh ja zeker. Voor mensen die daar niets mee hebben? Lijkt het me vreselijk.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 22 augustus 2012 om 20:21
quote:Hasse88 schreef op 22 augustus 2012 @ 20:08:
Oneens. Voor mensen die houden van SM of Dom/Sub-relaties: oh ja zeker. Voor mensen die daar niets mee hebben? Lijkt het me vreselijk.Ik borduur graag als ik veel stress heb, daar word ik rustig van. Het lijkt mij de oplossing voor alle vele mensen met stress.
Nee?
En dan is dit nog een vrij normale hobby voor veel mensen. SM niet en dom/sub al helemaal niet.
Oneens. Voor mensen die houden van SM of Dom/Sub-relaties: oh ja zeker. Voor mensen die daar niets mee hebben? Lijkt het me vreselijk.Ik borduur graag als ik veel stress heb, daar word ik rustig van. Het lijkt mij de oplossing voor alle vele mensen met stress.
Nee?
En dan is dit nog een vrij normale hobby voor veel mensen. SM niet en dom/sub al helemaal niet.
woensdag 22 augustus 2012 om 20:25
quote:achnein schreef op 22 augustus 2012 @ 20:21:
[...]
Ik borduur graag als ik veel stress heb, daar word ik rustig van. Het lijkt mij de oplossing voor alle vele mensen met stress.
Nee?
En dan is dit nog een vrij normale hobby voor veel mensen. SM niet en dom/sub al helemaal niet.Er zijn toch méér mensen die ervan houden dan je denkt. Om het nu op te gaan leggen bij anderen, want het zou hét wondermiddel zijn? I don't think so... Het is net als borduren, je moet het maar leuk vinden
[...]
Ik borduur graag als ik veel stress heb, daar word ik rustig van. Het lijkt mij de oplossing voor alle vele mensen met stress.
Nee?
En dan is dit nog een vrij normale hobby voor veel mensen. SM niet en dom/sub al helemaal niet.Er zijn toch méér mensen die ervan houden dan je denkt. Om het nu op te gaan leggen bij anderen, want het zou hét wondermiddel zijn? I don't think so... Het is net als borduren, je moet het maar leuk vinden
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 22 augustus 2012 om 20:28
quote:Hasse88 schreef op 22 augustus 2012 @ 20:25:
[...]
Er zijn toch méér mensen die ervan houden dan je denkt. Om het nu op te gaan leggen bij anderen, want het zou hét wondermiddel zijn? I don't think so... Het is net als borduren, je moet het maar leuk vinden Ik weet dat er een groep is die er van houdt. Maar dat is toch een relatief kleine groep als je kijkt naar alle Nederlanders. Ik hou het toch maar bij borduren
[...]
Er zijn toch méér mensen die ervan houden dan je denkt. Om het nu op te gaan leggen bij anderen, want het zou hét wondermiddel zijn? I don't think so... Het is net als borduren, je moet het maar leuk vinden Ik weet dat er een groep is die er van houdt. Maar dat is toch een relatief kleine groep als je kijkt naar alle Nederlanders. Ik hou het toch maar bij borduren
woensdag 22 augustus 2012 om 20:33
quote:achnein schreef op 22 augustus 2012 @ 20:28:
[...]
Ik weet dat er een groep is die er van houdt. Maar dat is toch een relatief kleine groep als je kijkt naar alle Nederlanders. Ik hou het toch maar bij borduren
En ik dan maar bij de Dom/sub variant.. Borduren vind ik éng!
Weet je wel wat zo'n naald allemaal kan áánrichten? Tsssk!
[...]
Ik weet dat er een groep is die er van houdt. Maar dat is toch een relatief kleine groep als je kijkt naar alle Nederlanders. Ik hou het toch maar bij borduren
En ik dan maar bij de Dom/sub variant.. Borduren vind ik éng!
Weet je wel wat zo'n naald allemaal kan áánrichten? Tsssk!
woensdag 22 augustus 2012 om 20:42
quote:achnein schreef op 22 augustus 2012 @ 20:21:
[...]
Nee?
En dan is dit nog een vrij normale hobby voor veel mensen. SM niet en dom/sub al helemaal niet.Ken meer mensen die van SM houden dan van borduren
[...]
Nee?
En dan is dit nog een vrij normale hobby voor veel mensen. SM niet en dom/sub al helemaal niet.Ken meer mensen die van SM houden dan van borduren
woensdag 22 augustus 2012 om 20:54
woensdag 22 augustus 2012 om 21:19
Ik voel het niet als frustratie, ook niet als lekkere frustratie.
Ik zie het als spel, lekker spel!
Frustratie vind ik een negatieve benaming, slecht gekozen in dit voorbeeld.
Als je al wilt spreken van frustratie, dan is het ook zo dat ik in dat geval seksueel gefrustreerd wordt, niet gefrustreerd ben.
Hebberig en wat baldadig, dat wordt ik er van!
Oh.. ja, geil, dat ook natuurlijk.
Wat jij frustratie noemt, noem ik waarschijnlijk hunkeren of smachten. Verschillende woorden, maar ik herken wat je schrijft.
Maar dat zal niet echt een verrassing zijn.
Ik zie het als spel, lekker spel!
Frustratie vind ik een negatieve benaming, slecht gekozen in dit voorbeeld.
Als je al wilt spreken van frustratie, dan is het ook zo dat ik in dat geval seksueel gefrustreerd wordt, niet gefrustreerd ben.
Hebberig en wat baldadig, dat wordt ik er van!
Oh.. ja, geil, dat ook natuurlijk.
Wat jij frustratie noemt, noem ik waarschijnlijk hunkeren of smachten. Verschillende woorden, maar ik herken wat je schrijft.
Maar dat zal niet echt een verrassing zijn.
anoniem_104822 wijzigde dit bericht op 22-08-2012 21:30
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
donderdag 23 augustus 2012 om 23:10
quote:morecaring schreef op 23 augustus 2012 @ 18:42:
Wat is een D /s (Femdom) relatie ??? Dom/sub maar waar staat dat dan voor??
Hoi morecaring,
Femdom is een D/s variant waarbij het accent ligt op vrouwelijke dominantie. Femdom staat voor Female Domination. Zoek naar de topics "femdom" en "tease and denial" met de zoekfunctie en je zult veel informatie treffen
Wat is een D /s (Femdom) relatie ??? Dom/sub maar waar staat dat dan voor??
Hoi morecaring,
Femdom is een D/s variant waarbij het accent ligt op vrouwelijke dominantie. Femdom staat voor Female Domination. Zoek naar de topics "femdom" en "tease and denial" met de zoekfunctie en je zult veel informatie treffen