seksuele gevoelens??

11-08-2016 23:03 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

is het mogelijk om alleen seksuele gevoelens voor iemand te hebben?

en zo ja hoe weet je dat het meer is als dat?

Even kort mijn verhaal. Heb nu 4 jaar een relatie. Het is een moeizame relatie met veel ruzie maar we houden heel veel van elkaar.

Nu heb ik al enige tijd "seksuele gevoelens" voor een ander.

Ik heb nooit veel behoefte aan seks gehad met geen enkele relatie.

Maar toen ik deze man tegen kwam was het meteen raak. Fantaseer veel over hem, als ik hem tegen kom ergens krijg ik het meteen warm en maak ik me druk over hoe ik er uit ziet. Als er ook een kans bestaat dat ik hem tegen kom dan zorg ik dat ik er goed uit zie.

Maar ik denk niet dat ik ooit een relatie zou willen met hem zelfs al was ik vrijgezel.

Ik zie ook al zijn fouten en dan ben ik heel blij met me vriend.

Maar ik vraag me af of dit nog zo onschuldig is als dat ik dacht. Ik ga er verder ook niet naar handelen enz ivm dat we beide een partner hebben, maar vraag me soms af is dit meer dan alleen seksuele gevoelens?

ik heb laatst zelf een stoute droom over hem gehad.
Is toch mogelijk? Gewoon pure lust, pure seks. Ik ken ook iemand die er overheerlijk uitziet, die ik graag zou doen, maar ik weet heel goed dat we helemaal niet bij elkaar passen.

Overigens valt het me wel op dat je zegt dat je een moeizame relatie hebt met veel ruzie. Lijkt me zwaar en complex.
quote:Ivy_Signe schreef op 11 augustus 2016 @ 23:06:

Is toch mogelijk? Gewoon pure lust, pure seks. Ik ken ook iemand die er overheerlijk uitziet, die ik graag zou doen, maar ik weet heel goed dat we helemaal niet bij elkaar passen.

Overigens valt het me wel op dat je zegt dat je een moeizame relatie hebt met veel ruzie. Lijkt me zwaar en complex.

is een beetje haat liefde verhouding. Als het goed is en dat is het meestal is het ook helemaal geweldig, maar zodra er ruzie is is het heel heftig meteen 3 dagen en neigingen om uit elkaar te gaan.

Dus kan best heftig maar de goede dagen winnen het nog van de slechte
Misschien heb je door alle ruzie met je vriend de laatste jaren toch minder seks/affectie gehad dan je had gewenst. Misschien wakkert die andere knappe man dat affectie- of seksgemis bij je aan.
Ja dat kan.

Je kunt je zeker seksueel aangetrokken voelen tot iemand zonder verliefd te zijn

Je kunt ook verliefd zijn zonder seksuele aantrekkingskracht.

Vervelend en ingewikkeld.

Maar je bent bezet.. en hebt geen open relatie toch?

Dus dan heb je er nog niks aan ook.
Lijkt mij dat je jrzelf best wel slecht kent als je dit gevoel nog nooit binnen en relatie gehad hebt. De kunst is voor mij om zowel lol en geborgenheid als seksuele aantrekkingskracht te vinden bij iemand. Niet makkelijk ik weet het.
Als het alleen maar seks gevoelens zijn zou je je druk maken over een fris geschoren, niet onwelriekende muts en of je tieten wel goed zichtbaar zijn in je truitje.

Hoe je haar zit maakt dan weer niet uit

Hij is de man van je dromen! Letterlijk.
je bedoelt verliefd?
Maybe it's just, a little crush...

Net iets meer dan een seksueel verlangen, maar toch ook geen echte verliefdheid

Misschien om de spanning in je leven te houden, misschien het begin van ontluikende gevoelens en zoals iemand eerder ook al zei lijkt het me lastig als je dat soort gevoelens nooit binnen jullie relatie hebt gekend.
Het zal wel de verkeerde vraag zijn: waarom hebben jullie zo veel ruzie en waarom zijn jullie dan nog bij elkaar? Klinkt niet bepaald leuk nog.
wij slapen nooit.
quote:iceteapeach schreef op 12 augustus 2016 @ 01:45:

Het zal wel de verkeerde vraag zijn: waarom hebben jullie zo veel ruzie en waarom zijn jullie dan nog bij elkaar? Klinkt niet bepaald leuk nog.Vind ik geen verkeerde vraag hoor...
Zo veel ruzie? Volgens mij maak je zo toch telkens een stukje kapot. En tuurlijk kan het, je seksueel aangetrokken voelen tot iemand anders. Zolang je elders honger krijgt en thuis gaat eten.
quote:iceteapeach schreef op 12 augustus 2016 @ 01:45:

Het zal wel de verkeerde vraag zijn: waarom hebben jullie zo veel ruzie en waarom zijn jullie dan nog bij elkaar? Klinkt niet bepaald leuk nog.nouja wij zien dingen vaak anders. en dat botst. me vriend is depressief en heeft daarom een kort lontje. daarom als we weer van mening verschillen dan loopt het al snel uit op ruzie. maar hij is er mee bezig. therapeuten enz
Ik neem aan dat je "mijn vriend" bedoelt.

Maar goed, wat ga je nou doen met die geile vent?
Hahah Rooss, wie weet zien we TO straks terug in het minnaar topic!
quote:Rooss4.0 schreef op 12 augustus 2016 @ 10:30:

Ik neem aan dat je "mijn vriend" bedoelt.

Maar goed, wat ga je nou doen met die geile vent?Ik hoop niks tot ze een einde maakte aan haar huidige relatie.
Hoe zie je de rest van je leven in een moeizame relatie? Zeg de komende 70 jaar? En weet je wel wat houden van inhoudt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ah. Je blijft vast bij hem omdat hij zonder jou doodgaat. (En dat jij vanbinnen sterft is bijzaak).
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maar in het algemeen: je hebt soms toch wel eens hele wilde fantasieën over iemand terwijl je niet de behoefte/intentie/kans hebt om al dat wilde geweldige gestoei in de praktijk te brengen? Ik wel tenminste. Heerlijk. Ik vind dat ook helemaal los staan van een relatie.

Ik heb ook wel eens een tijd gefantaseerd over iemand en ben toen wel met hem tussen de lakens gedoken. Wat een deceptie.
Is die andere man dezelfde als deze?

girlpower1993 in "verliefd!! relatie."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven