Sex met een oudere vrouw

15-06-2011 15:49 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijdje zin om een keer sex te hebben met een wat dame van middelbare leeftijd, rond de 40 jaar. Ik ben zelf 18, maar het lijkt me een keer mooi om het mee te maken met een wat oudere vrouw in plaats van de meiden van mijn leeftijd. Hoe pak je dit aan, en dan heb ik het niet over naar een prostituee gaan, want sex heb ik al gehad, maar een keer met een dame van middelbare leeftijd
anoniem_127272 wijzigde dit bericht op 15-06-2011 16:18
Reden: reacties van forumleden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 19 juni 2011 @ 13:53:

[...]





Ik heb verder alleen herhaalde malen gevraagd waaróm, en van Sander helaas geen antwoord gekregen.





Waarom NIET?? Zoals bij zoveel waarom vragen in de seks, zal het antwoord iets zijn als: Omdat het verdomde geil/lekker is.





Ik snap goed wat topic starter zegt. Ik heb nu een tijdje een seksrelatie met een man van 2x zo oud als ik en ik zou me niet meer kunnen voorstellen wat ik moet met een jongen die de zelfbewuste, ervaren zelfvertrouwen missen wat zo duidelijk aan oudere mannen kleeft.
Alle reacties Link kopieren
hoi sander is het al gelukt ?
Alle reacties Link kopieren
quote:luna400 schreef op 27 juni 2011 @ 21:52:

hoi sander is het al gelukt ?Je gaat jezelf toch niet aanbieden hoop ik!
Alle reacties Link kopieren
Nou, als het om ervaring gaat...Ik heb wel eens seks gehad met iemand die op dat moment 18 was en ik 32, en ik moet zeggen dat het joch niks miste aan talent! En met iemand tegen de 40 waarbij ik er geen ruk aan vond. Dus leeftijd zegt lang niet alles. Nou wist ik in het begin niet dat het jochie 18 was, en zo zag hij er ook niet uit, anders was ik er waarschijnlijk niet aan begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was al va mijn 15e gek op oudere vrouwen van rond de 50 en bij voorkeur een pondje meer.

Nu 63 jaar en heb een vrij vriendin van inmiddels 89 het is geen ruige wilde sex maar wel heel erg aangenaam.

De een zal het vreemd vinden en een ander heeft er wel weer wat mee, veroordeel nooit want ieder zij/haar ding.
Alle reacties Link kopieren
Wat bezielt die jochies toch die zo graag sex willen met een oudere vrouw. Denken ze soms dat elke 40+ vrouw het lichaam van Katja Schuurman heeft? Nou ik niet in elk geval, in de kroeg in het halfduister lijkt het nog wat maar zo,n knul zou zich een ongeluk schrikken als de kleren uitgaan.
Vond het wel interessant wat Melpomene schrijft. Als er zo respectloos over iemand gesproken wordt en leeftijd het enigste criterium is, schort er toch iets duidelijk. Totaal foute basis om zelfs maar ONS mee te beginnen. Als jongeman val ik op volwassen vrouwen die weten wat ze willen, zelfbewust en zich durven geven in bed. De ervaring van een vrouw die die wil delen me, me completer maakt daardoor. Met de juiste klikt zegt een leeftijd of rimpeltje niets. Daartegenover staat inderdaad jeugdige potentie en de uithouding om lekker lang door te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit aan mijn oom die vrijgezel is laten lezen en die zei: die jongens kunnen nu nog jonge vrouwen krijgen, dat wordt later een stuk lastiger, oudere vrouwen kan altijd nog. Dat ze hun zegeningen tellen!
Alle reacties Link kopieren
Het kan zijn dat oudere vrouwen door de bank genomen iets ongeremder zijn, al blijft dat per persoon verschillend. Misschien toch ook iets meer easy lay, wat hier werd gezegd. Een tijdje terug ontmoette ik er eentje waarvan ik na twee minuten ook al wist dat het neuken werd. Ik moest haar leeftijd raden wat altijd lastig is. Ze had best een gerimpelde kop. Niet lelijk bedoelt, ondeugende pretoogjes erbij hoor, maar op zich best een oude kop. Dus ik dacht, eigenlijk zoals altijd, laat ik maar voorzichtig raden. Zat ik er nog een stuk boven met de leeftijd. Je zou zeggen, kans verspeelt maar ze had ook gewoon zin denk ik. En de rest van haar lijf bleek zonder rimpels, gewoon met mooi buikje, maar verder zacht en strak. En ze bereed me alsof ze kampioen paardrijden was. Heel ongeremd.



Maar het advies van die oom van chingo vind ik ook verstandig, ga ook de jonge vrouwen niet uit de weg. Dat wordt later lastiger. Tenzij je miljonair bent.
Zijn dat oude vrouwen dan... wauw... de tijd gaat steeds sneller.
Alle reacties Link kopieren
ik zoek er ook 1 je mag me prive berichten
Alle reacties Link kopieren
oudere vrouwen hebben zoiezo n mooier lichaam en zijn ervaren
:kwijl:
Alle reacties Link kopieren
klytemnestra schreef:
13-03-2017 17:26
Wat bezielt die jochies toch die zo graag sex willen met een oudere vrouw. Denken ze soms dat elke 40+ vrouw het lichaam van Katja Schuurman heeft? Nou ik niet in elk geval, in de kroeg in het halfduister lijkt het nog wat maar zo,n knul zou zich een ongeluk schrikken als de kleren uitgaan.
:lol: :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hebben we zo weinig te vertellen dat we oude topics op blijven graven?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen met ervaring zijn super. De best seks heb je met vrouwen vanaf 35 jaar. Ja als ik 18 was heb ik een relatie gehad met een 35 tiger. super seks. Jammer dat het sociaal leven moeilijk is met dit leeftijdsverschil.
Alle reacties Link kopieren
De oudjes noemen de jongen wel snotneus. Maar de geilheid druipt wel van hun comments af. Pedos!
Pedos betekent scheten in het Spaans
Alle reacties Link kopieren
Zat net mij eigen reactie van een paar jaar terug te lezen
En ineens snapte Ik het!!!

Door dit topic heb ik denk ik besloten om voor een jongere vent te gaan!
Toch al wat jaartjes gelukkig nu met mijn jongere man!

TO bedankt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hou oud issie Summer?
klytemnestra schreef:
13-03-2017 17:26
Wat bezielt die jochies toch die zo graag sex willen met een oudere vrouw. Denken ze soms dat elke 40+ vrouw het lichaam van Katja Schuurman heeft? Nou ik niet in elk geval, in de kroeg in het halfduister lijkt het nog wat maar zo,n knul zou zich een ongeluk schrikken als de kleren uitgaan.
Niet zo negatief over jezelf of hoop je op een uitnodiging? 😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven