Sex met ex

03-10-2011 15:07 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al iets meer dan 2 jaar uit met mijn ex, hij heeft vanaf 2 jaar een partner. Toch hebben wij regelmatig sex, ik doe het omdat ik nog liefde voor hem voel, wat best sterk is.

2 weken terug waren we toevallig naar het buitenland voor ons werk, en toen hebben we weer sex gehad. Hij begon ermee door mijn hand te vasthouden toen we in de bus zaten nadat we de stad hadden bezichtigd. Daardoor voelde ik een sterke "impuls" van liefde.

Echter hij zegt nu dat wij goede vrienden zijn en dat hij in de 1e plaats sex met mij heeft om de goeie sex die we samen hebben. Ik vraag me af wat op de 2e, 3e, plaats enz. komt. Ik durf het hem niet zo goed te vragen, wilde dit eerst met jullie delen en hoop hierover feedback te krijgen. Houdt hij zichzelf voor gek of juist mij? Doet ie dit toch met liefde, maar durft hij het niet te zeggen om mij geen hoop meer te geven?
"Daardoor voelde ik een sterke "impuls" van liefde. "

Je houd jezelf , hij zijn vriendin en elkaar voor de gek! Hoe oud ben je, 15?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Dwz hij deelt zijn leven al 2 jaar met een andere vrouw, en jij bent alleen een gat om zijn toverstaf in te laten glitteren!
Joh, doe ff normaal. Ik doe mijn best om het zo goed mogelijk te verwoorden. En als je met iemand sex hebt om de goeie sex die jullie hebben, geef jij geen blijk van liefde. En ga je de hand van degene ook niet vastpakken en hand-in-hand wandelen...... Anders speel je toch wel heel erg goed toneel?
Ik doe normaal, er schort iets aan jou inschattingsvermogen, niet de mijne!
Hij kan zo in GTST!

En jij snapt duidelijk niet hoe mannen in elkaar steken..
Internagelaktisch
Als hij met jou wil zijn, met alles erop en eraan (liefde, relatie, jou zijn vriendin kunnen noemen etc.) dan laat hij dit wel weten. Dan is er geen andere vriendin, geen andere relatie. Hij wil je nog af en toe voor de sex en jij geeft hem dat. En je doet dit om de verkeerde reden: jij hebt nog gevoelens, liefde. Stop hiermee, je houdt vooral jezelf voor de gek en doet jezelf enorm veel pijn hiermee. Bovendien sta je op deze manier niet open voor een nieuwe liefde.
1 goede seks

2 vriendin heeft geen zin

3 vriendin heeft geen tijd/beschikbaar

4 makkelijk te scoren en goedkoop, kost hem niets

...

...

...

...

9 ach hij zal je ook nog wel aardig vinden

10 makkelijk om van 2 walletjes te eten, hij hoeft niet te kiezen nu

Bedoel je zoiets?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Selexyz schreef op 03 oktober 2011 @ 15:16:

Joh, doe ff normaal. Ik doe mijn best om het zo goed mogelijk te verwoorden. En als je met iemand sex hebt om de goeie sex die jullie hebben, geef jij geen blijk van liefde. En ga je de hand van degene ook niet vastpakken en hand-in-hand wandelen...... Anders speel je toch wel heel erg goed toneel?Ja, ook als het om de sex gaat hoeft een man zich niet compleet als een botte boer te gedragen. Het is vertrouwd, voelt zich op zijn gemak etc. Ja, dan kun je ook hand in hand lopen etc. Maar als hij je echt wil (een relatie), dan zorgt hij er wel voor dat hij je krijgt, helemaal. Niet half.
Lekker dan. Vanaf het begin van je relatie bedrogen worden en dat al twee jaar... IIiiiks :S
TO, misschien schoot Mali's reactie je een beetje in het verkeerde keelgat, maar in mijn ogen heeft ze wel gelijk. Net als de rest van de forumsters die hier hebben gereageerd. Het is niet leuk om met je neus zo op de feiten gedrukt te worden, maar het is nog veel minder leuk om je voor de gek te laten houden door zo'n vent.

De seks zal vast heel vertrouwd zijn, en aangezien jullie een relatie hebben gehad ziet hij je vast niet enkel als wandelende vagina, maar om jezelf nou voor te houden dat hij nog steeds gek op je is vind ik een beetje te ver gaan.

Tussen jullie is het uit. En hij heeft een vriendin. Als hij je terugwilde zou hij wel bij haar weggaan en meer redenen geven om bij je te willen zijn dan enkel de goede seks.
Waarschijnlijk houdt ie zoveel van je dat ie uit angst voor zijn eigen heftige gevoelens geen vaste relatie met je wilt. Om veel hartezeer te voorkomen houdt hij de relatie met zijn vriendin maar in stand, voor haar voelt hij tenminste niet zo veel, zij kan hem dus ook niet zoveel pijn doen. Maar hij kan zijn verlangens gewoonweg niet onderdrukken als je zijn blik vangt.

Dus...........
Hij houdt zichzelf niet voor de gek. Hij heeft het juist goed bekeken - 2 vrouwen! En hii komt er nog mee weg ook! Die man zal de held van zijn vriendengroep zijn
En tegenover zijn vriendin is het ook absoluut niet fair waar jullie mee bezig zijn. Ik zou me in jouw plaats juist af gaan vragen of hij mij ditzelfde geintje niet heeft geflikt toen jullie samen waren. En ook of hij dit niet weer zou doen als jullie weer bij elkaar zouden komen.

Of denk je dat hij alleen met jou vreemdgaat omdat je zoveel voor hem betekent?
"en dat hij in de 1e plaats sex met mij heeft om de goeie sex die we samen hebben. Ik vraag me af wat op de 2e, 3e, plaats enz. komt."

En dan nog deze, hij zegt het zelf al tegen je recht in je gezicht hij heeft sex met je omdat het lekker is. Niet om je mooie blauwe ogen, je geweldige karakter en de intense liefde die hij voelt!

De 1e reden is gewoon omdat je lekker n**kt.
Er komt niets op de 2e of 3e plaats...hij zegt dat jullie goede vrienden zijn omdat ie af en toe buiten de deur kan eten...niets meer en niets minder...
Ik denk dat ik niet genoeg heb verteld. Hij heeft al langer een partner, is een jaartje uit geweest tussen hun omdat ie vreemd ging met mij, hieruit is een relatie tussen ons ontstaan, maar hij heeft na een jaartje er toch voor gekozen om terug te gaan, omdat hij zijn kinderen elke dag wil zien en er elke dag voor hun wil zijn, met een hoop tranen heeft hij dit besluit genomen. Maar het is nooit echt voorbij tussen ons geweest, we zijn zeg maar voort blijven "modderen". Dus daarom vraag ik me nu af wat dit nu precies is.

Let wel, ik ben wel blij dat jullie mij feedback willen geven, dan ga ik er ook beter over nadenken. Want ik kan moeilijk hierover met mijn eigen vrienden praten, omdat die zich ook in zijn "wereld" bevinden.
quote:Selexyz schreef op 03 oktober 2011 @ 15:07:

Echter hij zegt nu dat wij goede vrienden zijn en dat hij in de 1e plaats sex met mij heeft om de goeie sex die we samen hebben. Ik vraag me af wat op de 2e, 3e, plaats enz. komt. Ik durf het hem niet zo goed te vragen, wilde dit eerst met jullie delen en hoop hierover feedback te krijgen. Houdt hij zichzelf voor gek of juist mij? Doet ie dit toch met liefde, maar durft hij het niet te zeggen om mij geen hoop meer te geven?Hij is duidelijk, je hoeft er niet naar te raden: sex om de sex. Mannen zijn wat dat betreft geen mysterieuze wezens en deze maakt zijn intenties naar jou toe verbaal ook nog eens heel duidelijk. Wat doet het er toe wat er voor hem op de 2e, 3e, 4e plaats komt? Op de eerste plaats staat niet liefde, maar sex. Dus is het niet wat jij van hem zou willen.
quote:Selexyz schreef op 03 oktober 2011 @ 15:16:

Joh, doe ff normaal. Ik doe mijn best om het zo goed mogelijk te verwoorden. En als je met iemand sex hebt om de goeie sex die jullie hebben, geef jij geen blijk van liefde. En ga je de hand van degene ook niet vastpakken en hand-in-hand wandelen...... Anders speel je toch wel heel erg goed toneel?

Haha...hoe goed ken jij de mannen zeg...

Maar jij zit er blijkbaar helemaal niet mee dat hij een vriendin heeft. Zoek een vrij neukertje joh!
Ik zou zeggen, geen seks meer met hem, dan zal je heel snel merken waar het hem om te doen is. Ik vrees dat je hem dan niet meer ziet.

(ik snap niet dat je nog met hem wilt uberhaubt, hij zal zijn gezin toch niet verlaten)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Phoe meid, als hij nadat hij vreemd ging met jou, weer terugging naar haar om vervolgens weer vreemd te gaan met jou, zou ik me te goed voelen om überhaupt nog wat van hem te willen.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij alsnog weggaat bij haar (ook om de kinderen enz. eigenlijk om alle redenen dat hij weer naar haar terugging) en ik denk ook niet dat je dat moet willen. Deze man wil van twee walletjes eten en is daarnaast héél duidelijk over wat hij van jou wil. Seks dus. Niets meer of minder dan dat..
quote:Selexyz schreef op 03 oktober 2011 @ 15:31:

Ik denk dat ik niet genoeg heb verteld. Hij heeft al langer een partner, is een jaartje uit geweest tussen hun omdat ie vreemd ging met mij, hieruit is een relatie tussen ons ontstaan, maar hij heeft na een jaartje er toch voor gekozen om terug te gaan, omdat hij zijn kinderen elke dag wil zien en er elke dag voor hun wil zijn, met een hoop tranen heeft hij dit besluit genomen. Maar het is nooit echt voorbij tussen ons geweest, we zijn zeg maar voort blijven "modderen". Dus daarom vraag ik me nu af wat dit nu precies is.

Je zegt zelf precies wat het nu is: hij heeft niet voor jou gekozen, maar voor haar en zijn gezin. Wat hij ook nog voor je mag voelen; aantrekking, sex en misschien heel misschien ergens nog liefde. Het was niet genoeg om voor jou te kiezen. En sindsdien modderen jullie maar wat aan. Dat is wat er precies is; aanmodderen. De vraag is of je daar tevreden mee bent, of je dit wilt in jouw leven. Of dat je een man wilt die helemaal voor jou gaat.
Och, och. Na deze aanvulling is het nog veel erger.
Jij vraagt je serieus af wat dit is?! Hij gebruikt jou als n**kpop en jij staat dat maar al te graag zelf toe. Dat is wat het is. Als het meer was geweest, was ie nu bij jou en niet thuis bij zijn vrouw, zogenaamd vanwege de kinderen. Daar trof ie dan een goede regeling voor. Maar zijn grote liefde? Nee vrouw, dat ben jij absoluut niet...
Diep diep tragisch! De honden lusten er geen brood van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven