sex met ex?
donderdag 10 januari 2013 om 14:42
je relatie is niet voor niks over, dus zo goed was die niet. ga hulp zoeken om dit verlies een plek te geven als het je niet lukt; sommige dingen kan je niet alleen en als je relatie net is beëindigd is hij niet degene waar je moet uithuilen! Kies voor een nieuw leven met je kind en bijt door dit liefdesverdriet heen. over is over.
vrijdag 11 januari 2013 om 10:12
Het is natuurlijk sowieso een keuze die zelf moet maken. Maar voor mij is een ex een ex en dus in principe geen seks. Ik heb zelf in het verleden wel eens seks gehad met een ex. Maar dat was omdat ik op dat moment vrijgezel was en behoefte had aan seks. Zolang het alleen seks is, en er geen gevoelens meer zijn, is het volgens mij geen probleem.
maandag 21 januari 2013 om 22:44
dinsdag 22 januari 2013 om 00:09
quote:Fame schreef op 11 januari 2013 @ 10:15:
Tuurlijk wil hij. Gratis seks. Laat jij je daarvoor misbruiken? Meid, waar is je zelfrespect. Geen relatie meer maar wel seks......
Wat heeft dat in vredesnaam met misbruiken en (gebrek aan) zelfrespect te maken!?
Het is niet alsof seks alleen leuk is voor hem he. Alsof zij iets geeft en hij iets krijgt. Voor haar is de seks dus ook gratis, en lekker. Dus wat is het probleem?
En "gratis seks, laat je je daarvoor misbruiken", nee ze kan zich er beter voor laten betalen, dat geeft blijk van meer zelfrespect
Tuurlijk wil hij. Gratis seks. Laat jij je daarvoor misbruiken? Meid, waar is je zelfrespect. Geen relatie meer maar wel seks......
Wat heeft dat in vredesnaam met misbruiken en (gebrek aan) zelfrespect te maken!?
Het is niet alsof seks alleen leuk is voor hem he. Alsof zij iets geeft en hij iets krijgt. Voor haar is de seks dus ook gratis, en lekker. Dus wat is het probleem?
En "gratis seks, laat je je daarvoor misbruiken", nee ze kan zich er beter voor laten betalen, dat geeft blijk van meer zelfrespect
dinsdag 22 januari 2013 om 00:13
dinsdag 22 januari 2013 om 00:27
Omdat jij hem graag terug wilt... Dan is het niet verstandig om de gewone volledige relatie nu al om te zetten naar een vriendschap plus of kale sexrelatie.
Als jij over een paar weken/maanden weer zelfstandig kunt leven zonder hem, dan kun je overwegen of je überhaupt nog wilt sexen met hem. Wellicht denk je dan ook: Wat een klootzak, laat me in de steek omdat...
Geef het eerst even de tijd, laat los en dan komt de volgende stap pas.
Als jij over een paar weken/maanden weer zelfstandig kunt leven zonder hem, dan kun je overwegen of je überhaupt nog wilt sexen met hem. Wellicht denk je dan ook: Wat een klootzak, laat me in de steek omdat...
Geef het eerst even de tijd, laat los en dan komt de volgende stap pas.