sex met ex?

10-01-2013 13:56 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
onze relatie is net over maar we hebben ergens nog gevoelens voor elkaar..

wel sex hebben of niet .. hij wil wel .. maar ik weet het niet?
Waarom niet! Als jullie beide willen...
Sja, hangt er van af. Kan jij en kan hij emotie en seks loskoppelen? Dus puur lust en verder niets?
als sex wel goed was, gewoon 'n sexrelatie met ex kan natuurlijk ook.
quote:missy_Acy schreef op 10 januari 2013 @ 14:03:

Sja, hangt er van af. Kan jij en kan hij emotie en seks loskoppelen? Dus puur lust en verder niets?Als de relatie net over is, lijkt mij dat heel lastig.
ja daar twijfel ik dus aan of ik dat kan, en ik vraag me af hoe hij dat ziet. denkt hij gewoon puur 'naaien' of sex met liefde ? mhhhquote:missy_Acy schreef op 10 januari 2013 @ 14:03:

Sja, hangt er van af. Kan jij en kan hij emotie en seks loskoppelen? Dus puur lust en verder niets?
Zonder verborgen agenda van een van beide dat het daardoor nog goed komt, dan kan het. Anders draait het op een dubbele teleurstelling uit.

En spreek af wat er gebeurd met jullie als een van jullie een nieuwe partner krijgt.
Komt alleen maar gedoe van uiteindelijk.

En wat als de één een nieuwe vriend[in] krijgt?

Kun je dat handelen?
ja de sex was wel goed, :P
Gezien je andere topic zeg ik niet doen.
ik denk het niet .. ik denk dat ik dan gek word.. dus beter niet ?quote:del_speciaal schreef op 10 januari 2013 @ 14:06:

Komt alleen maar gedoe van uiteindelijk.

En wat als de één een nieuwe vriend[in] krijgt?

Kun je dat handelen?
Je weet wat "ze" zeggen hè?

Bij twijfel niet doen. Ik denk dat deze voor jou nu wel opgaat.
Je opent net een topic dat je het er moeilijk mee hebt. Dus is het verstandig om NOG geen seks te hebben. Zou daar echt even mee wachten. Jullie moeten zoieso contact met elkaar onderhouden vanwege jullie dochter toch?
mhh ja nu twijffel ik.quote:feeks schreef op 10 januari 2013 @ 14:06:

Gezien je andere topic zeg ik niet doen.
quote:eef104, 2 minuten geleden

Als de relatie net over is, lijkt mij dat heel lastig.Dat kan. Mij niet.
quote:rowsoe schreef op 10 januari 2013 @ 14:05:

ja daar twijfel ik dus aan of ik dat kan, en ik vraag me af hoe hij dat ziet. denkt hij gewoon puur 'naaien' of sex met liefde ? mhhh

Je opent net een topic over je liefdesverdriet. Volgens mij wil je hem gewoon heel graag terug.
ja je hebt wel ergens gelijkquote:flower263 schreef op 10 januari 2013 @ 14:08:

Je opent net een topic dat je het er moeilijk mee hebt. Dus is het verstandig om NOG geen seks te hebben. Zou daar echt even mee wachten. Jullie moeten zoieso contact met elkaar onderhouden vanwege jullie dochter toch?
ja ik wil hem ook graag terug, ik hou nog van hem..

maar ik wil ook over de pijn heen als hij mij gevoelens straks niet kan beantwoorden dan ben ik letterlijk de lul.. pff ben echt radeloos

quote:eef104 schreef op 10 januari 2013 @ 14:09:

[...]

Je opent net een topic over je liefdesverdriet. Volgens mij wil je hem gewoon heel graag terug.
quote:rowsoe schreef op 10 januari 2013 @ 14:07:

ik denk het niet .. ik denk dat ik dan gek word.. dus beter niet ?

Neuhh, beter van niet.

Beter nu deze verbroken relatie een plekje geven en straks weer eens verder kijken als je de behoefte hebt.
kijk ik hou van hem liefst heb ik seks met deze man voor de rest van me leven, maarja als dat niet kan omdat hij het niet mengt met liefde.. dan heb ik zoiets van .. is dit wat ik dan wil met hem.. ik bedoel sex kan je op elke hoek van de straat vinden

het is ook omdat ik weet dat hij nog gevoelens voor mij heeft..
Niet sexen als je hem nog terug wilt.
Nooit doen. Het loopt bijna altijd verkeerd af, zeker als er nog gevoelens in het spel zijn.
quote:rowsoe schreef op 10 januari 2013 @ 14:14:

kijk ik hou van hem liefst heb ik seks met deze man voor de rest van me leven, maarja als dat niet kan omdat hij het niet mengt met liefde.. dan heb ik zoiets van .. is dit wat ik dan wil met hem.. ik bedoel sex kan je op elke hoek van de straat vinden

het is ook omdat ik weet dat hij nog gevoelens voor mij heeft..Als ik jouw was zou ik je energie steken in jullie dochter.
ik denk dat ik het maar niet doe..
quote:rowsoe schreef op 10 januari 2013 @ 14:14:

het is ook omdat ik weet dat hij nog gevoelens voor mij heeft..Wat bedoel je nou eigenlijk? Eerst zeg je dat je seks met hem wil maar dat je het niet kan omdat hij het niet mengt met liefde en dan besluit je met dat je weet dat hij nog gevoelens voor je heeft???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven