Sex na chlamydia
woensdag 14 september 2011 om 09:21
Hallo allemaal, heb maar even een account aangemaakt om even wat info te verzamelen....zit me iets niet helemaal lekker.
Ik heb sinds een aantal weken een vriend...en omdat we sex zonder condoom lekkerder vinden heb ik me laten testen, hij ook en hij had dus chlamydia waar hij pillen voor heeft gekregen. We hebben een week geen sex gehad op advies van de dokter.
Nu heb ik orale sex met hem gehad maar vraag me af of dit helemaal geen kwaad meer kan...?? De dokter zegt dat na het gebruik van die 2 pillen het over is maar wil er wat meer over weten zodat ik me daar niet druk over hoef te maken....
Ik heb sinds een aantal weken een vriend...en omdat we sex zonder condoom lekkerder vinden heb ik me laten testen, hij ook en hij had dus chlamydia waar hij pillen voor heeft gekregen. We hebben een week geen sex gehad op advies van de dokter.
Nu heb ik orale sex met hem gehad maar vraag me af of dit helemaal geen kwaad meer kan...?? De dokter zegt dat na het gebruik van die 2 pillen het over is maar wil er wat meer over weten zodat ik me daar niet druk over hoef te maken....
woensdag 14 september 2011 om 09:34
woensdag 14 september 2011 om 09:42
Na de antibiotica is het gewoon over hoor. Chlamydia is niet moeilijk te behandelen. Het gevaarlijke eraan is dat de ontsteking op kan trekken naar de baarmoeder en onvruchtbaarheid kan veroorzaken.
Misschien wel aan te raden om over een half jaartje bijvoorbeeld weer te testen, vooral voor je gemoedsrust en zodat je absoluut 100% zeker niet met een langdurig onbehandelde ontsteking rondloopt.
Misschien wel aan te raden om over een half jaartje bijvoorbeeld weer te testen, vooral voor je gemoedsrust en zodat je absoluut 100% zeker niet met een langdurig onbehandelde ontsteking rondloopt.
woensdag 14 september 2011 om 09:50
quote:love-summer schreef op 14 september 2011 @ 09:41:
Cateautje.....dat doe ik dus...vandaar we ons hebben laten testen!
Raar toch dat je denkt je lul overal in te kunnen hangen simpelweg omdat het lekkerder is. Ach, we nemen een pilletje en we naaien weer vrolijk verder.
Meisje, het gaat erom wat er in zijn hoofd omgaat, zijn sexuele gedrag komt uit zn kop, niet uit zn pik.
Raar toch dat je denkt je lul overal in te kunnen hangen simpelweg omdat het lekkerder is. Ach, we nemen een pilletje en we naaien weer vrolijk verder.
Meisje, het gaat erom wat er in zijn hoofd omgaat, zijn sexuele gedrag komt uit zn kop, niet uit zn pik.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
woensdag 14 september 2011 om 09:52
quote:love-summer schreef op 14 september 2011 @ 09:41:
Jawel en twee dagen na de kuur stop je die leuter alweer in je mond. Je kan toch zelf wel bedenken dat dat niet slim is.
Ik snap veel mensen gewoon niet. Ter meerdere eer en glorie van het orgasme worden zelfs potentieel dodelijke risico's genomen.
Wacht gewoon tot er geen sprake meer kan zijn van besmetting en vrij veilig. Wat is toch de moeite.
Jawel en twee dagen na de kuur stop je die leuter alweer in je mond. Je kan toch zelf wel bedenken dat dat niet slim is.
Ik snap veel mensen gewoon niet. Ter meerdere eer en glorie van het orgasme worden zelfs potentieel dodelijke risico's genomen.
Wacht gewoon tot er geen sprake meer kan zijn van besmetting en vrij veilig. Wat is toch de moeite.
woensdag 14 september 2011 om 10:09
Meisje, het gaat erom wat er in zijn hoofd omgaat, zijn sexuele gedrag komt uit zn kop, niet uit zn pik. ---->>> ken hem al wat langer als vandaag dus weet hoe zijn sexuele gedrag is....ook al heb ik zelf pas sinds een paar weken sex met hem...daarnaast vertrouw ik hem gewoon...
Jawel en twee dagen na de kuur stop je die leuter alweer in je mond---->>> ik heb het niet duidelijk genoeg omschreven...maak van die 2 dagen maar 2 weken en heb daarna dus eerst ook gewoon veilige sex gehad....gisteravond dus orale sex zonder alleen zit het me dus niet helemaal lekker waardoor ik dacht...ik ga het forum even op zodat ik er iets mee zou kunnen doen als dat nodig zou zijn...(heb daarvoor dus al met de dokter gebeld en die zegt dat als hij die medicijnen heeft gebruikt het gewoon over is) ....wil alleen proberen wat meer informatie er over te krijgen dus vind dat ik heel respectvol omga met mezelf ....daarvoor vraag ik jullie mening niet
Jawel en twee dagen na de kuur stop je die leuter alweer in je mond---->>> ik heb het niet duidelijk genoeg omschreven...maak van die 2 dagen maar 2 weken en heb daarna dus eerst ook gewoon veilige sex gehad....gisteravond dus orale sex zonder alleen zit het me dus niet helemaal lekker waardoor ik dacht...ik ga het forum even op zodat ik er iets mee zou kunnen doen als dat nodig zou zijn...(heb daarvoor dus al met de dokter gebeld en die zegt dat als hij die medicijnen heeft gebruikt het gewoon over is) ....wil alleen proberen wat meer informatie er over te krijgen dus vind dat ik heel respectvol omga met mezelf ....daarvoor vraag ik jullie mening niet
woensdag 14 september 2011 om 10:12
Trek je even niets aan van mensen die blijkbaar niet lezen.
Je bent verstandig geweest om jullie eerst te laten testen voor je onveilige sex met elkaar had. Je vriend bleek toen een clamydia te hebben en die is daar voor behandeld. Jullie hebben keurig een week gewacht met sex voor jullie weer sex hadden dus kun je het advies van de arts opvolgen en weer met elkaar sexen. Als jullie in die tijd niets met andere gedaan hebben kunnen jullie nu zonder condoom (mits er geen natest wordt gedaan op bv hiv) met elkaar vrijen, ook oraal.
Je bent verstandig geweest om jullie eerst te laten testen voor je onveilige sex met elkaar had. Je vriend bleek toen een clamydia te hebben en die is daar voor behandeld. Jullie hebben keurig een week gewacht met sex voor jullie weer sex hadden dus kun je het advies van de arts opvolgen en weer met elkaar sexen. Als jullie in die tijd niets met andere gedaan hebben kunnen jullie nu zonder condoom (mits er geen natest wordt gedaan op bv hiv) met elkaar vrijen, ook oraal.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
woensdag 14 september 2011 om 10:13
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chlamydia
http://www.soaaids.nl/soa/meest_voorkom ... /chlamydia
http://nhg.artsennet.nl/k ... Patientenbrief/PBU12c.htm
Zij weten meer dan wij.
http://www.soaaids.nl/soa/meest_voorkom ... /chlamydia
http://nhg.artsennet.nl/k ... Patientenbrief/PBU12c.htm
Zij weten meer dan wij.
woensdag 14 september 2011 om 10:15
woensdag 14 september 2011 om 10:35
Ik ben gek op mannen , ook als gezelschap vind ik het heerlijk om met mannen op te trekken, maar ben me er ook van bewust dat ze bereid zijn dat ding overal in te hangen en dat , zodra het om sex gaat, ze bereid zijn om over alles dat los en vast zit, bij elkaar te liegen. Heerlijk mannen, maar ik vertrouw wat dat betreft alleen mezelf.
woensdag 14 september 2011 om 10:47
woensdag 14 september 2011 om 10:51
zelfs MET voorbehoedsmiddelen kun je SOA of HIV oplopen! En precies Love Summer, waarom zou je iemand niet mogen vertrouwen? Tuurlijk snap ik dat vertrouwen met regelmaat van de klok(kenspel ) beschaamd wordt, maar Hey, zonder vertrouwen heb ik geen leven meer hoor!
Dan kan ik de jam bij Appie niet eens meer kopen!
Dan kan ik de jam bij Appie niet eens meer kopen!
woensdag 14 september 2011 om 11:11
quote:femminile schreef op 14 september 2011 @ 10:46:
hoe zwart wit is het om te zeggen dat mannen overal hun leuter inhangen?
Lees namma's post eenssss.....
Ja, en?
Vele duizenden hebben het leven gelaten.
Ik neem gewoon de verantwoording over hoe ik sex wens te beleven, dat laat ik liever niet aan een nieuwe scharrel over.
Nou weet ik teveel, misschien dat het daar aan ligt.
hoe zwart wit is het om te zeggen dat mannen overal hun leuter inhangen?
Lees namma's post eenssss.....
Ja, en?
Vele duizenden hebben het leven gelaten.
Ik neem gewoon de verantwoording over hoe ik sex wens te beleven, dat laat ik liever niet aan een nieuwe scharrel over.
Nou weet ik teveel, misschien dat het daar aan ligt.